Nieuwe Parts #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ik dacht dat het een nieuwe playmobil boerderij oid was toen ik er iets te snel overheen scrollde... :X :D

dat WAS het ook , alleen de verkoop liep bij Playmobil niet helemaal goed , bij t.p. ook niet :p

ik denk dat als tp std filters ging maken dat ze daar meer van zouden verkopen :)

@ ruud , dit ziet er toch niet uit?

ik vind het ook een rukding , net als alle andere speelgoedluchtfiltertjes..
 
die filter is bedoeld als megastille powerfilter, zoiets als die doppler paprika filter. En presteerd op dat gebied ook hetzelfde, niet dus. voor de rest hoef je er ook niets bijzonders van te verwachten.
 
Dit nieuwtje staat al in het englse gedeelte. Nu ook hier.

Het gaat om een nieuwe cilinder kit van malossi met 50mm boring. En daarbij 2 kits met 44mm slag en originele slag 39,2.

Dat maatk 77 en 86cc. Lijkt mij op het eerste ook een erg mooie kit voor de superspecial klasse zonder dat je zelf een cilinder moet verbouwen.

Pics:

Big_Bore.JPG


Big_Bore_2.JPG


big_bore_3.JPG
 
Dit is nog wel interessant ...

eqco6h.jpg

Stage 6 Overrange (?) poulies
*edit: Torque boost oversized CNC drive


2cmndc7.jpg

Stage 6 RT achterveer


Dat hele stage 6 is verdomd goed bezig. Als dat allemaal ook nog zo lekker gaat scoren als het Malossi spul.... :rolleyes:
 
OMG wat komt er weer een mooi spul bij die stage pruttel ziet er ook weer heerlijk uit.
en oef 77cc en 86 cc speed -:-
ook leuk voor de 2fast rijders die 44mm slag van malossi

edit: er staat ook heel mooi op de zijkant MALOSSI BIGBORE:#
 
Denk dat men moet denken boven de prijs categorie ala de "Titanium" as... :rolleyes:
Ben trouwens ook wel benieuwd wanneer stage 6 met een 80 / 90 cc cilinder op de markt komt.
 
stage 6 heeft ook al een keer een onsteking en vario laten zien op een beurs..

daar hoor je ook erg weinig van op dit moment!
dus hoelang dit gaat duren..?
 
zover als ik kan zien is buiten diameter van het hemd nog hetzelfde als bij de 70cc speed. dus dat zou betekenen dat die zo in ieder gekotterd carter zou kunnen als de spoelers enz ook nog hetzelfde zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top