Nieuwe parts: Malossi , Hebo Manston 3?

Status
Not open for further replies.

Vissa

PB Guru
Nieuwe parts: Malossi , Hebo Manston 3 etc?

oi :)

Kwam wat nieuwe foto's tegen van wat nieuwe onderdelen.

Mischien wel interresant?

Speed 06 Minarelli:

attachment.php


attachment.php


Speed pijp Mina:

attachment.php


Speed pijp pia:

attachment.php


Hebo manston 3???

attachment.php
 

Attachments

  • speed2006.jpg
    speed2006.jpg
    49 KB · Views: 6,978
  • mhr20062.jpg
    mhr20062.jpg
    50 KB · Views: 6,966
  • mhr2006_piaggio.jpg
    mhr2006_piaggio.jpg
    49.9 KB · Views: 6,772
  • mhr_minarelli.jpg
    mhr_minarelli.jpg
    47.3 KB · Views: 6,733
  • mr3.jpg
    mr3.jpg
    42.8 KB · Views: 6,788
Last edited:
Advertisement - register to remove this

dat van die cilinderkop, sloeg op de ronde vorm, dat; als je zou willen zou je dit met een draaibank zelf kunnen draaien/ontwerpen. zit je niet mee met de tapeindgangen.

En geef zelf toe, dat "ontwerp" is niet van hoge klasse. en tevens komen vele dingen niet overeen met de foto. (en dan heb ik het niet over de gaten en al die nabewerkingen). maargoed, ik ben totaal geen cad-pro hoor. maar dat plaatje stelt niet echt veel voor hoor.

trusten,
 
Iets anders, ik zie nu vrij veel projectjes met gekochte Stage6 Slicks........en ze gaan niet allemaal SBO oid rijden....maw, die gaan ook de straat op :W:X

Zoals voorspeld, het is ook 'in'.
 
Over het "in" zijn van dingen heb je wel gelijk Tinne.. maar 9 van de 10 x is het ook nog eens een vooruitgang voor de prestaties..

Neem stage 6 Slicks, of velgen afdraaien.. Dit is (miss maar in hele kleine mate) prestatie vergrotend..

Dus daarom zijn dingen ook vaak "in"
 
Over het "in" zijn van dingen heb je wel gelijk Tinne.. maar 9 van de 10 x is het ook nog eens een vooruitgang voor de prestaties..

Neem stage 6 Slicks, of velgen afdraaien.. Dit is (miss maar in hele kleine mate) prestatie vergrotend..

Dus daarom zijn dingen ook vaak "in"


wat tinne zecht over in zijn van die slicks voor op straat, is prestatie verkleinend.... vooral met dit weer:D
 
Dat valt mij idd ook op,Ik bewerk zelf liever een fake keihin of stage 6 oid, dan een dure keihin kopen die meteen goed afgewerkt is,In de fake keihin anderen mengbuizen/afwerken en het is zoals orrigineel,Maarja dat is ook subjectief.
 
Dat valt mij idd ook op,Ik bewerk zelf liever een fake keihin of stage 6 oid, dan een dure keihin kopen die meteen goed afgewerkt is,In de fake keihin anderen mengbuizen/afwerken en het is zoals orrigineel,Maarja dat is ook subjectief.

Als jij weet wat al dat origineel keihin spul kost, ga je niet ''ff'' een fake keihin bewerken. Dan kom je uiteindelijk ws nog wel duurder uit ook.
Btw zal het nooit het zelfde zijn. Ook niet als je je kelkje mooi polijst
 
Als jij weet wat al dat origineel keihin spul kost, ga je niet ''ff'' een fake keihin bewerken. Dan kom je uiteindelijk ws nog wel duurder uit ook.
Btw zal het nooit het zelfde zijn. Ook niet als je je kelkje mooi polijst

er zal dan toch een andere reden zijn wrm ze het kopen.
Niet alleen omdat het goedkoop is volgens mij.
 
ik vond btw een Keihin PWK origineel ook niet echt netjes , ik had er een imitatie Keihin bij liggen die gewoon mooier was...

mja ,het gaat erom wat de carb doet ,en niet hoe hij eruit ziet....
 
ik vond btw een Keihin PWK origineel ook niet echt netjes , ik had er een imitatie Keihin bij liggen die gewoon mooier was...

mja ,het gaat erom wat de carb doet ,en niet hoe hij eruit ziet....

niet elke echte keihin en elke imi keihin is t zelfde he. kan best dat je de mooiste imi hebt en de kutste echte ;). maar vind t ook niet heeel netjes afgewerkt. maar de nauwkeurigheid op sommige gebieden is wel beter denk ik.
(gasnaald/sproeiers/vlotter)
 
er zal dan toch een andere reden zijn wrm ze het kopen.
Niet alleen omdat het goedkoop is volgens mij.

Die koso carbs zijn eigenlijk gewoon 30 (of 32) mm pwk's maar dan met een 28mm doorlaat.
Kan je zien ook aan de dikte van de carb die in het spruitstuk zit, die is stukken groter dan die van een keihin pwk 28mm carburateur. + de gasschuif en hals etc zijn groter.

Wat die gasten ws doen is die koso carbjes uitkotteren naar 30mm of groter. Dat zal icm zo'n 80cc ws wat beter rijden. (lijkt me, anders zouden ze wel wat anders gebruiken :p )

En melf, je moet je niet blind staren op die mooie gedraaide kelken van die carbs zoals ik eerder al zei. ''een echte keihin vond ik er lelijker uit zien'' etc... is echt informatie waar ik 0,0 waarde aan hecht.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top