Nieuwe Parts #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Lekker hoor die malossi kits.

Maar zal vermoed ik ook wel in de 2fast prijsklasse zitten....

Die uitlaat poort in die fabrizi kit lijkt wel zo op het oog op die toen in mijn 3br evo zat...
 
..

één goed ding, dat ze mooie zuigers erbij stoppen, dan heb IK er ook wat aan.

je bent wel een stuk sneller klaar dan dat opboren, sealen en tunen van zo'n cilinder zoals ik heb.
 
640x480-PB061190.jpg

er staat op het bordje dat hij voor pia is maar waarom zit er dan koelingsnippel aan de cilinder?

dat big bore staat er niet voor niks op:p anders zouden er wel een paar in de scooterspecial ofzo rijden:D

is de cilinder verder wel hetzelfde als de 7T qua poorten en dergelijke?
 
er staat op het bordje dat hij voor pia is maar waarom zit er dan koelingsnippel aan de cilinder?

dat big bore staat er niet voor niks op:p anders zouden er wel een paar in de scooterspecial ofzo rijden:D

is de cilinder verder wel hetzelfde als de 7T qua poorten en dergelijke?

Het bordje staat omgedraaid. De pia versie staat aan de andere kant.
 
Ik weet nog dat 2 jaar terug toen de 7T voor minarelli op de markt kwam, die ook gepresenteerd werd in Milaan. 2 Weken daarna had ik die cilinder al in mijn bezit, dus ik denk dat het niet lang zal duren.
 
In die fabrizi cil's missen nog de koelings gaten :X

ik denk dat de fabrizi nog in half fabrikaat fase is als ik het zo zie

Mja hoeft niet persé, kan ook dat ze voor de Pia en Mina versie dezelfde gietmal gebruiken, en bij de ene versie het gat open boren aan de zijkant (in het geval van Mina), of het gat dicht laten en het deel onder de uitlaatpoort niet dicht gieten (Pia).

Je ziet erachter een cilinder met het stuk onder de uitlaatpoort dicht gegoten, waarschijnlijk is dan bij deze cilinder het gat wel opgeboord aan de zijkant en is het dus een Mina versie.

Degene die je voorop ziet liggen is waarschijnlijk een Pia versie waarvan het gat dus dicht is, en waarschijnlijk is het deel onder de uitlaatpoort open t.b.v. het koelkanaal. Je ziet namelijk ook dat het deel van het koelkanaal bij beide cilinders in de buitenmal ala Piagio is uitgevoerd.
 
Mja hoeft niet persé, kan ook dat ze voor de Pia en Mina versie dezelfde gietmal gebruiken, en bij de ene versie het gat open boren aan de zijkant (in het geval van Mina), of het gat dicht laten en het deel onder de uitlaatpoort niet dicht gieten (Pia).

Je ziet erachter een cilinder met het stuk onder de uitlaatpoort dicht gegoten, waarschijnlijk is dan bij deze cilinder het gat wel opgeboord aan de zijkant en is het dus een Mina versie.

Degene die je voorop ziet liggen is waarschijnlijk een Pia versie waarvan het gat dus dicht is, en waarschijnlijk is het deel onder de uitlaatpoort open t.b.v. het koelkanaal. Je ziet namelijk ook dat het deel van het koelkanaal bij beide cilinders in de buitenmal ala Piagio is uitgevoerd.


Idd kan je nog wel eens gelijk in hebben...

Ziet er wel goedkoop uit :)
 
640x480-PB061227.jpg


Zijn we eindelijk van die Athena meuk af:p

Hehe...misschien rijden de scooters uit de SBO stage6 Cup in 2009 wel harder dan de open70 op het rechte stuk :p


Ik wordt er trouwens wel een beetje eng van dat stage6 op de poulies ookal van die koelvinnen gooien. Net als bij het koppelingshuis...lijkt mij toch niet helemaal ideaal.
 
Hehe...misschien rijden de scooters uit de SBO stage6 Cup in 2009 wel harder dan de open70 op het rechte stuk :p


Ik wordt er trouwens wel een beetje eng van dat stage6 op de poulies ookal van die koelvinnen gooien. Net als bij het koppelingshuis...lijkt mij toch niet helemaal ideaal.

Dat zijn geen koelvinnen, maar is versteviging van de schalen. Zodat ze minder snel krom zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top