Preview nieuwe Stage6 parts...

Razma

Well-Known Member
ooh..wat een mailtje kreeg ik binnen !!

"Monster" oversized schijf is wel een terecht naam !!!
stage_preview_1.jpg


En ook nieuwe dashboards, een klein stukje te zien van de lichte alu CNC gefreesde remhendels en tweekleurige met CNC gefreesde rempotdeksels...

stage_preview_2.jpg


Stage6 is goed bezig :W
 
Advertisement - register to remove this

Waarom vraagt iedereen naar prijzen en wat er komt?
Denk je echt niet dat het er zou bijstaan als ik het zou weten? En als er voor andere scooters ook wat uitkomt zal het ook heus @ st.net komen te staan.

Verder past deze schijf ook op andere scooters iig
 
De schijf past dan idd wel. Alleen de remklauw adapter meestal niet :rolleyes:

Vind de schijf wel :eek: Zal wel een storm lopen met zo'n ding dat iedereen er 1 zal hebben als die net uit is... En daarom wil ik hem niet ;)
 
:~ :~ Schiiiiiijjjfje...
beste groot... langzamerhand komt het steeds meer naar 'overdreven' toe...

ben ook wel benieuwd naar die cnc remhendels, zien er ook aardig gelikt uit... :p
 
schijf past gwoon op iedere 3punts 'schijfbevestiging-velg' d8 ik zo :) dus ook nrg enzo.. maar dat ziet er cker leuk uit allemaal.. alleen mij benieuwd wanneer ze eens voor meerdere merken spulle bouwen :) en die remhendels.. (ff in et algemeen gwoon) zijn die per scoot ook uit te wisselen?
 
Vraag me af of zo'n grote schijf nog wel enigzins bedienbaar is.

Je krijgt op een gegeven moment een zo grote hefboom dat bij minimale inknijping van de handel al een dusdanige kracht wordt opgebouwd, waarvoor je eerst de handel veel meer moest inknijpen.

Wat je dus krijgt is een in (veel) mindere mate bedienbare rem. Je hebt altijd een beetje speling in "aangrijppunt" en drukopbouw daarna. Hoe groter die remschijf hoe minder die speling wordt.

Ik vind het dus wat overdreven en de schijf beslaat nu wel een erg groot deel van de velg. Als ik zie dat een 250mm bij een (12") Runner velg de klauw al tegen de velgrand zit, dan zou het me niet verbazen al bij dit (13") Aerox wiel deze schijf richting de 300mm gaat.

Die CNC handels zijn wel nice. Dat verloopblokje ook.
 
Back
Top