Nieuwe parts deel 2

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

@ 5TH Martijn: Ik ben benieuwd wat het bij jouw doet, ik heb hem ook besteld, maar nog niet binnen.

Weet jij toevallig ( of zou je even kunnen kijken ) of de flens die bij de TCR pijp word gebruikt gelijk is aan die van Malossi?
 
Komt waarschijnlijk omdat je er met je vingers hebt aangezeten ( dit is geen grapje) :)
Ik pak krukassen altijd aan de draadeindes beet en smeer m lichtjes in met olie.
Nooit problemen. ( sommige assen zijn uit de fabriek al ingesmeert met iets )
 
Komt waarschijnlijk omdat je er met je vingers hebt aangezeten ( dit is geen grapje) :)
Ik pak krukassen altijd aan de draadeindes beet en smeer m lichtjes in met olie.
Nooit problemen. ( sommige assen zijn uit de fabriek al ingesmeert met iets )

indd had ik dus ook met mijn hebo racing as. met mijn vinger aan de wangen gezeten en daar zat iets oppervlakke roest op. normaal zijn de assen ook wat vettig ui fabriek geloof ik
 
Voor de verduidelijking... Dit 'probleem' hebben we zelf in de hand gewerkt.. De officiele benaming van de krukas is "malossi rhg team titan"

Titan staat dus NIET voor titaan of titanium, maar is een afleiding van de griekse god 'titan' en zijn volgelingen (titanen)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Titaan_(mythologie)

Vandaar.... :!

Enkel omdat de drijfstang grijskleurig is, en anders is dan een gebruikelijke drijfstang, denken we gelijk dat dit titanium is.....+pippi+

Titan? Nog nooit ergens zien staan.
Dan zou ik het enigszins logisch vinden dat er gedacht wordt dat de drijfstang van titanium is, maar nogmaals, ik ben die term nog niet tegengekomen.
 
Die team cristofolini uitlaat is er dus blijkbaar ook met een andere demper:

3z8x3x1.jpg
 
Ik vind op die laatste foto de demper,tuutje,demperklem, demper bevestiging, er enormm cheap-ass uitzien.. De bocht daarentegen :love:

Erg cheap ja .... :?

Het is gewoon een Jolly Moto demper & bevestiging... Ik heb je vroeger nooit horen zeuren over de degelijkheid hiervan... Nu cristofolini het uitbrengt is het opeens troep?

Ik heb nooit iemand over Jolly Moto dempers horen zeuren.. die dingen zijn gewoon OERdegelijk :)
 
Komt waarschijnlijk omdat je er met je vingers hebt aangezeten ( dit is geen grapje) :)
Ik pak krukassen altijd aan de draadeindes beet en smeer m lichtjes in met olie.
Nooit problemen. ( sommige assen zijn uit de fabriek al ingesmeert met iets )

Ja, ik weet het, maar power1 heb ik ook beet gehad en die roeste ook niet.
En die koste maar 100 eur!
 
Erg cheap ja .... :?

Het is gewoon een Jolly Moto demper & bevestiging... Ik heb je vroeger nooit horen zeuren over de degelijkheid hiervan... Nu cristofolini het uitbrengt is het opeens troep?

Ik heb nooit iemand over Jolly Moto dempers horen zeuren.. die dingen zijn gewoon OERdegelijk :)

Very cheap ja *D,

Nee, maar ik doelde niet op de kwaliteit, maar de look die het geeft op de uitlaat. Lijkt zo net een Big-One uitlaat, met zon enorme demper. Nja zal wel aan mij liggen, maar ik oordeelde over iets wat me opviel. Prestaties kan ik toch alleen nog maar naar gissen ;)

oi
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top