Nieuwe Parts #3

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Ja nadelig of voordelig? En dan nog zeg ik, deze vforce presteerd op elk blok anders. aangezien het sterk afhankelijk is van je cilinder/compressie/carter-volume/druk/maat van carb/ga maar door ;)
 
Ja nadelig of voordelig? En dan nog zeg ik, deze vforce presteerd op elk blok anders. aangezien het sterk afhankelijk is van je cilinder/compressie/carter-volume/druk/maat van carb/ga maar door ;)

nadelig inplaats van 1 pk nadelig was het dus een half pk wat pikeheat zei tenzij hij het weer over ander blok heeft:)
mijn reactie was alleen effe ter correctie bedoelt;)
 
nadelig inplaats van 1 pk nadelig was het dus een half pk wat pikeheat zei tenzij hij het weer over ander blok heeft:)
mijn reactie was alleen effe ter correctie bedoelt;)

ging over een ander blok, over gister heb ik nog niks mee gekregen, maar zoals jullie al merken scheelt het gewoon per blok en zit er niks anders op dan testen (zoals aaltijd.)
 
Zag net voor aerox op de epc site

imageresize.php


Leverbaar zonder led in het : Wit en Zwart
En ook leverbaar met led (Blauw) in het : Wit en zwart

Niet egt mijn smaak, Maar mss als die gaatjes weg waren in ut midden dat het nog wel vet kan gaan staan..
 
oftewel een speciaal adaptertje plus een v-force voor mina is nog beter dan een gewone v-force voor pia:D ja het is testen dat weet ik maar je membraam van een pia is altijd kleiner dan van een mina.
 
De vforce voor piaggio heeft er wel lomp dikke spijlen in zitten in vergelijking tot de vforce mina.
Verder zijn de kleppen het kleppenhuis qua afmetingen praktisch gelijk, maar is er alleen een wigje onder gezet om het kleppenhuis onder een hoek te zetten.
De stuffer van de piaggio versie kan eenvoudig dezelfde doorlaat krijgen als de mina versie.
 
oftewel een speciaal adaptertje plus een v-force voor mina is nog beter dan een gewone v-force voor pia:D ja het is testen dat weet ik maar je membraam van een pia is altijd kleiner dan van een mina.

groter is zeker niet altijd beter:+

ik had 30 mm spruitstuk op me pia en bleek dat 24 mm 0.3 pk meer gaf :winner:
 
Idd, Ik wil het Minimaal 3 runs achterelkaar een ongv constant vermogen zien maken, wil ik enige waarde hechten aan een verbetering van een testonderdeel.
 
De factoren er omheen tellen ook flink mee, niet alleen de onderdelen die je in je motorblok hebt zitten. Denk aan luchtvochtigheid, motortemperatuur, temperatuur in het testhok etc etc.

1 ding veranderen, daarna 1 run maken met 0.3pk meer wil imo weinig zeggen. Misschien had je met het vorige membraan wel 0.4pk meer ipv 0.3 in de zelfde run... Who knows :7
 
Hmm toch raar, dat je zo weinig verschil merkt.
Terwijl er altijd gezegd werd dat een groter membraan een must was/is voor snelle 70cc.
Ben benieuwd hoe zoiets uitpakt op bijv. een 125 of 180ccer.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top