P.Butter said:Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L
P.Butter said:hahaha, veel mensen vinden scooters voor sjaps... etc etc
P.Butter said:Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L
Spasta said:jij wordt uitgelachen door bepaalde mensen omdat je geilt op chicks van 14 en omdat je er dan een link naar je eigen profiel.
door welk forum worden wij dan zogezegd 'uitgelachen' wij willen feiten, geen gespeculeer.
LOL, denk nou niet dat ik nooit buiten kom omdat jij zo'n 24/7 mannetje ben die scooterforum nie alleen kan late..veekaa said:jaaah, 24/7 op lelijke 14-jarige meiden kijken op het scherm is wel goed?...
get a life, ga eens buiten naar ECHTE 3D meiden kijken... en probeer ze niet af te schrikken door je sugagays profiel te geven :X
good luck...
Ja is best, dit ouwehoere is alleen maar tijdverdoen.. en wat ik allemaal zeg meen ik nie horveekaa said:jaah, dit gaat dus nergens naar eh... laten, we dit gewoon stoppen
en ik ben fokking zeker van mezelf dat ik meer dan genoeg buiten kom.
freekstyle199 said:ik zit hier met iemand op msn te praten over brommers, zegt hij opeens ja ik ken iemand met een camino en die rijd 145 (dus ik schiet in het lachen en kom niet meer bij de eerste minuten) daarna zegt hij doodleuk en ja ik ken ook iemand en die zijn spirit gaat 160 (ja toen kon ik het niet meer houden van het lachen ik lag bijna op de grond )
mja hij blijft dus beweren dat het juist is en dat ik maar eens moet afkomen en hij wilt ook de hele tijd wedden dat hij gelijk heeft.
tja stiekem lach ik gwn in mijn eigen maar ik krijg het toch wel op mijn heupen als ze het nog zelf geloven ook
grts michiel
freekstyle199 said:ik zit hier met iemand op msn te praten over brommers, zegt hij opeens ja ik ken iemand met een camino en die rijd 145 (dus ik schiet in het lachen en kom niet meer bij de eerste minuten) daarna zegt hij doodleuk en ja ik ken ook iemand en die zijn spirit gaat 160 (ja toen kon ik het niet meer houden van het lachen ik lag bijna op de grond )
mja hij blijft dus beweren dat het juist is en dat ik maar eens moet afkomen en hij wilt ook de hele tijd wedden dat hij gelijk heeft.
tja stiekem lach ik gwn in mijn eigen maar ik krijg het toch wel op mijn heupen als ze het nog zelf geloven ook
grts michiel