vliegende n00bs

Status
Not open for further replies.
Ach, ik reed ook redelijk gevaarlijk de eerste paar dagen heh, je zal het ooit moeten leren...

Ik wilde een keer stoer wheelie maken op TSX, recht voor school, allen zonder voorwiel stuurt niet zo handig, reed dus ook vol de bosjes in...
Keer stoer rondjes aant slippen, hield ik em iets te laag, liet em vallen, lag tsx vol ga in gras te spinnen, voor 20 verschrikt kijkende brugklassers...
*schaam*
Ben nog nooit echt op me bek gegaan BTW...


Ik heb ook nog wel wat leuke verhalen over schakelmeetings, scooters met Tecnigasjes en staand inhalen enzo :D
Maar dan zal ik waarschijnlijk wel gebackfired worden, dus dat zallen we dan maar achterwegen laten...
 
Originally posted by bissie



uhm ........ ik reeedt op me 16de ook gelijk op scooter die 90 op teller reedt (plat erop :p). En rijdt nu al bijna 3 jaar zonder 1 krasje, duzz er gebeurt niet ALTIJD wat spannends. Maarjah dat komt natuurlijk ook wel dat ik ontzettend GOED ben ;).

het zit hem gewoon in de naam ARJAN zo heet ik ook en ben nog nooit op me plaat geweest :rolleyes:

greetz arjan
 
Ik zie hier bijna alleen maar van die mongolen. Gister nog jochie op std aerox.. was te lui om 10 mtr door te rijden naar de oversteekplaats gaat ie maar over het gras, natuurlijk ff het wiel laten spinnen op het gras :|
 
Sporten met n00bs is echt leuk... zeker omdat mijn scooter er qua uiterlijk standaard uitziet en ik nooit zeg dat ik 70 heb.
Ze snappen gewoon niet wat er gebeurd als ik mijn Evo70 power gebruik.... :D
 
staan 3 ff'en bij ons op school, vanmorgen toen ie mij voorbij reed (ik zat op de viets 8) ) kwam ik hem later tegen aan het eind van een 10 meter lang remspoor met ervoor een auto :rolleyes:
1 down, 2 to go })
 
Originally posted by Ornathon
Sporten met n00bs is echt leuk... zeker omdat mijn scooter er qua uiterlijk standaard uitziet en ik nooit zeg dat ik 70 heb.
Ze snappen gewoon niet wat er gebeurd als ik mijn Evo70 power gebruik.... :D

kijk evo powerrrrrrrrr.......

die noobs begrijpen niet dat als wij 50 rijden, nog niet eens op half gas zitten, en dan komen ze vol gas liggend, met 1 hand, met de helm zo laag mogelijk, met wel 65 :eek: :eek: :eek: voorbij :) en dan ff bij stoplicht, mijn vermoge late zien, :) 2 autowheelies en me gas ff volopen 0? dan wete ze wel who the men is. })
 
Originally posted by Mr Polini Evo


kijk evo powerrrrrrrrr.......

die noobs begrijpen niet dat als wij 50 rijden, nog niet eens op half gas zitten, en dan komen ze vol gas liggend, met 1 hand, met de helm zo laag mogelijk, met wel 65 :eek: :eek: :eek: voorbij :) en dan ff bij stoplicht, mijn vermoge late zien, :) 2 autowheelies en me gas ff volopen 0? dan wete ze wel who the men is. })

als je dan op je bek gaat lach ik me kapot ;)
 
N00bs herken je hier snel :)

Komen ze met zoiets als dit incl. technigas :rolleyes: uitlaat aanzetten en ze zeggen dat ze mij met 90 km/uur kunnen blazen.... (plaatje is voorbeeldje, is niet de gozer die dit zei)
1030721984-Neeos.jpg


't kwam erop neer dat ik 'm met half gas al vlamde :W (ik heb door versleten achterpoelie en vsnaar maar een top van 80..)
Half gas is ongeveer 50km/uur :#
 
Beste tip die d'r is: Haal ze staand in (staat op een brommer leuker, maar op een scooter gaat het ook prima).

Bij voorkeur als ze zelf liggen :).
 
staand inhale issa nice:p :~

leukste verhaal was nog van zon gast met X8R, en powerone die beweerde 120 te gaan:?

ok khad maar sitotjuh,mer toch ging k m al aars snelvoorbij toen mn teller de 70 haalde:eek:

egt triest soms:D ik kan nog niet vlammen:'( maar in verhouding met wat de bevolking hier in maastricht heeft wel;)
 
Originally posted by Pino D'Ambini


als je dan op je bek gaat lach ik me kapot ;)

mwa kga nie meer op me muil, alleen in het eerste jaar toen ik me scoot en certi had, en hij maar 70 op teller reed, had ik 3 ongelukken, en toen ik ging opvoeren nie meer. nu rijd ik al 4 jaar, dus ik ken best wel rijde hoor.
 
ach jah...ik rijd ook nog niet zolang scoot...en heb toch best wel een vlammende setup...

maar toen ik net 2 dagen me certi had..ben ik ook op me plaat gegaan..voorvork krom...kappen kapot...handen kapot...dus was niet lache..

had geregent en ik d8 ik kan wel rijden...ik val niet...wel dus...met een kilometertje of 70 op me muil:S

Na dat ongeluk rijd ik nu met meer "verstand" en tot zover gaat het stukken beter
 
vind dat ook altijd grappig dat ik die lui met std onbegrensd+technigas vrijwel altijd vlam, met een std ontgrensde NRG.
of zo'n gastje van 12 ofzo die rondje rijd op iemand anders zijn vespa ci, gas van dat ding blijft beetje hangen, hij rijden, daarna gaat ie remmen, ding gaat slippen, maar hij remt dus ook met zijn voeten, die dus tussen grond en steuntjes bijna omslaan, om dan ook nog es bijna de struiken in te rijden.
komt ie even later terug, ga ik em uitlache, beweert ie ook nog dat ie beter kan rijden 8P.
 
Originally posted by Mark@Typhoon
Wat ik zelf helemaal kick vindt is ventjes inhalen terwijl zij helemaal plat liggen en ik gewoon rechtop zit :D Die is gewoon te mooi...:W

hehe das idd machtig ik heb me 1x kapotgelachen omdat ik ook nog iemand achterop had en zo iemand inhaalde :W

ennuh die ukjes moeten es een keertje goed onderuit gaan daar leren ze wel van 8P (heb ik namelijk ook van geleerd:'( )
 
bij mij op school was ik al de snelste, met alleen een snelle uitlaat, er rijden bij ons op school weinig idioten, niemand gaat echt hard, enkel een paar meisjes, met echt totaal geen inzicht. heel arnhem is echter vol met kneuzen die zonder helm 120/140 gaan (120 altijd met alleen andere uitlaat, zx/nrx/next, of 140 als ze een 70 hebben; het zijn gewoon snelheden waar ze altijd over lullen).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top