Ervaringen met n00bs zonder scooter

Daniel@NRG

Well-Known Member
N00bs ( zonder scooter ) wat was de ergste n00b die je ooit zag

Wat was de ergste n00b die je ooit zag ? vertel hiero je verhaal :)

ik was van de week in het "hoofddorps bromfietshuis", en ik sta voor de balie en die kerol legt me iets uit. komt er zo'n mannetje een foldertje brengen met zo'n fiets met krantentas weetjewel :p en die begint zomaar erdoor heen te lullen dat ie een gast kent die een scooter heeft die 150 gaat en dat hij erop heeft gereden :|

en die gast van de kassa zegt, "o leuk voor je" en toen ging dat mannetje naar een muur kijken waar de goedkoopste uitlaten ( ook SP3s en uitlaten voor citta's enzo )hangen en maar in zich zelf mompelen "tecnigas NEXXXT , NRXXX VEEEEET"

toen ik naar buiten liep, liep ie ook naar buiten en hij springt op zn fietsiej met krantentas en hij zegt "eeej later gast" en ik zeg zo "ga nou maar krantjes lopen, koop een scooter en kom dan praten" zegt dat ventje "waarom bent jij dan niet op je scooter" ik zeg "omdat hij stuk is :rolleyes:" gaat ie zo heel nep heel hard lachen "HA HA HA HA"

dat soort mannetjes zijn echt irritant :p

Wat was de ergste n00b die je ooit zag ? vertel hiero je verhaal :)
 
Advertisement - register to remove this

Wil je dat echt weten?
Te veel op te noemen o.a. kerel met Pro 6 pijp ging 110 digi!
etc. etc.

@ IRC zie je ze ook met enige regelmaar verschijnen :D

Originally posted by aerox-evo70
ja, ging het over jezelf ?

Nee, eigenlijk over jou en je overbestickerde n00b scoot :rolleyes:

Maarja ik wilde je sparen :p
 
Was toch al een n00btopic, maja ach er waren toch tijden dat iedereen weleens heeft gedacht dat de bepaald spul goed was en dat sommige scoots makkelijk 150 halen ;)
 
Ja, ik wilde toen ik 15 was maar al te graag een Di-Tech, en maar tegen iedereen volhouden dat de teller helemaal klopte :p
 
Gasten van net 16 die met alleen een ander uitlaatje meteen roepen dat ze 110 gaan, terwil ze op de teller zelf net 85 halen.

ALtijd leuk om die ff met een dragwedstrijdje met hun neus op de harde feiten te drukken.
 
Ach, je komt zoveel tegen... Toen ik 16/17 was, vertelde ik ook onzin... Deels omdat er toen nix fatsoenlijks was, en deels omdat ik een ontzettende n00b was... Maar toch altijd al iets minder n00big dan m'n maten geweest :)
 
Wij gingen altijd "blazen" met nrx naar mc-donalds. 30 km. alleen me dealer was vergeten me vario ring er uit te halen. wist ik veel. dus was me vario een beetje dood. Dit deed ik elke week toen ik me n00b tijd perk zat.
 
Bij mij zei zo'n gozer: ik heb me varioring en "uitlaatring:D druit... ziet er vet mooi uit man:D
Toen ik vroeg welke varioring(beetje kutten) wijst ie met zijn voet richting luchtfilter en zegt die daar zit!!!!
Ik lag helemaal dubbel... :D OpperN00B
 
En als je al een tijdje geen n00b meer bent, dan lach je helemaal niet meer... Dan ga je zulke mensen een beetje glazig aan staan kijken, en na een minuut frons je je wenkbrauwen een x :)
 
Gast op school met beta ark:
Ik ga morgen een polini fireclutch halen!!
Ik ga nu 110 digi met ori uitlaat!!!
Ik ben vandaag 8x gepakt op de rollenbank!!!
Ik heb vandaag 2 motorwouten afgeschud!!!
Had ie een nieuwe uitlaat gekocht, ik er ff op rijden, rijdt langzamer dan me eigen scoot. Hij: Jah, de uitlaat moet nog even ingereden worden 8P

Gast uit me klas 1 dag nadat ik voor hem zijn vuurvos DD opgevoerd had (Gianelli Reverse + multivar):
"ey, hij gaat maar 20 km/u harder!! Hij gaat maar 98!"
ik: 20 km/u is best veel voor alleen andere uitlaat+vario en 98 is toch hard zat?
hij: Maar hij moet toch makkelijk 120 kunnen halen met deze onderdelen??
ik: nou, reken er maar niet op zonder snelle cilinder..
hij: hmzz :|

2 dagen later hoor ik hem tegen een andere gast praten: Jah, heb paar dagen terug mijn scooter op laten voeren, hij gaat nu 115 digitaal blablabla...8P
 
Hier in de buurt heb je eigenlijk geen hele erge n00bs. Meestal staan ze een beetje vanuit hun ooghoeken te loeren als ik ff bij dealer binnen kom stappen. Toen ik net scooter reed vond ik mezelf ook helemaal de man met mn sport pro 6 auspuff :D. Reed toch een dikke 80 digi. In de loop der tijd toch wat bijgeleerd, is wel leuk dat sommige op school info enzo aan je vragen :).

Verstand komt met de jaren zullen we maar zeggen :)
 
Ik ben blij dat ik in Scootin' sta, hoef ik niet zoveel meer uit te leggen... Verder heb ik de n00bs @bijbaantje al een stuk minder n00b gemaakt, en luisteren ze braaf naar me :)
 
er is er ook 1 bij mij op school die wil een Motorhispania RX gaan halen met een automatische versnellingsbak 8P en die met 100cc blok er std onder. ik zeg zo "ga maar goed zoeken naar zo'n motorhispania" hij zegt "echt mijn buurjongen heeft er ook 1"

en de volgende dag wou ie een firefox gaan kopen en had zn buurjongen naast MH met automaat en 100cc ook een Vuurvos :|
 
n00bste vraag die ik ooit heb gehad was de volgende:
"Ik krijg mijn gpr niet gestart" hoezo? "Nou, ik had de cilinder eraf gehaald en toen kreeg ik dat ding met die ringen eromheen niet meer erin, dus die heb ik maar weggelaten" :rolleyes: :eek:
 
Back
Top