Ervaringen met n00bs zonder scooter

ik ken der ook 1
jaartje terug zat ik in de tuin bbqen met de radio erbij
en toen kwam er iets op van een muziek evenement
en dat gign zo van de volgende dj's zijn aanwezig
dj promo
dj pavo
dj etc etc
En many more
zegt die droogkloot wie is many more :X:X
 
ach hier ook maat van mij denkt ook da hij alles van scooters afweet..Hij zo mijn broers aerox rijd 130!! Ik zo oow netjes man wa heeft hij eronder liggen..Hij zo Ja een 70 cc Polini Evo snelste cilinder die er is en een gianelli nrx..Ik:knap van hem dat hij dan de 130 haalt, da kan nooit jongen.Okeej dan niet jij gelijk...Pff discussie van uren...
 
x8r-sport said:
jaar geleden iemand het volgende wijs gemaakt:

was een gast en had een tgb, ding maakte dikke overtoeren en sloeg de cdi begrenzing in, en hij wou graag zijn scooter laten opvoeren...... vario ring eruit gehaald enzo, maja ding bleef op toeren begrenst:p

ikzo jah weet je wat je moet doen, naar de beente(scooterzaak) en vraag je daar GROENE BOUGI VONKJES, scheeld zeker 10km/h:p

dus hij zo naar de winkel en gaan vragen van jah hebben jullie groene buogi vonkjes...?

en auw kut die werd uitgelachten :D echt te vet:p
Je had hem ook serieus advies kunnen geven. :S Ik wet dat ie jou nooit meer iets heeft gevraagd.
 
voor de 1000ste keer weer een discussie aangegaan met een maat van me... ik zal het verhaal vertellen..

Zijn broer had een Aerox wat wel leuk reed ( EVO 70+ nog wat shit + nrX :S ) naja ik schat 120 km/u miss slomer ) Mijn maat zij dus ja die rijd 130 dit dat. Ik 3000 keer gezegt dat dat nie tkan maarja..

We gingen dus met de boot weg naar de biesbosch, kwamen zijn broer en zijn maat ( die een scooter heeft die 155 loopt met niets getuned en ook een nrs hahah )

Dus de broer zegt: Lee mijn scooter zijn we aan het maken er komt alles mhr onder en een speed
Ik:eek:w ja joh? dat gaat dan wel vlammen ja
Hij: Ja zeker ja
Ik: en wat voor uitlaat komt eronder
Hij: een Gianelli nrX
Ik: Dat is dom want daar krijg je al vermogen niet mee uit he. kan je beter c21 nemen onder die setup
Maat van hem: WHAHAHAHAHH die bestaat niet eens man ..
Ik: hahahhaa oke jij gelijk jongen (lachtte me kapot c30 is er al maarja) maaruh heb je je carters ofzo ook al getuned of doe je dat niet
Hij: hahahhahaha dat kan niet eens.

Dat was dus deel 1;
nu kwam ik hem gistere tegen op het 'monster' hahaha en hij reed weer weg en dat ding kreeg je nie van de grond af..Dus ik kom later zijn broertje weer tegen en die zegt: heb je de scooter van mijn broer al gezien?
Ik: Ja maar hij blaast niet zo he?
Hij: WEDDE hij reed hier zeker 140!!!
Ik: Jaaaa rickie geloof je het zelf met een nrX zonder autowheelys niks getuned hahahah

Doooooooooh!!!!!!
 
Gister in de stad. Ik zit op m`n scooter, ben met een paar gozers aant praten op de kermis. Komt r een ex- klas genoot naar me toe.
HIJ: Ja hoe hard ga je nou?
IK: 80 ofzo.
HIJ: Schiet ook niet op
IK: weet ik, hoe hard ga jij?
HIJ: 110
IK: watvoor setup?
HIJ: alles standaard behalve gianelli nrx.
IK: 110 met die setup? lul niet zo slap :|
HIJ: ik lul niet, hij gaat 110
IK: zeker opgevoerde teller :L
HIJ: uhh kom wedstrijdje dan bij gemeente huis! ik boek je er dik uit!!
IK: oke :L

* volgens mij is hij nog echt heen gegaan ook :X zal wel weer vette verhalen krijgen dat ik te bang was om te verliezen van een scooter die 110 ging :|
 
Ik snap dat soort mensen niet (doelt op verhaal van AeroXJunkii). Ze weten er werkelijk niks vanaf maar om één of andere vage reden vinden ze dat ze ALLES wel weten.
Wel lollig eigenlijk, en Jz als ik jou was was ik er gewoon heen geweest:p
 
MrSlick said:
Ik snap dat soort mensen niet (doelt op verhaal van AeroXJunkii). Ze weten er werkelijk niks vanaf maar om één of andere vage reden vinden ze dat ze ALLES wel weten.
Wel lollig eigenlijk, en Jz als ik jou was was ik er gewoon heen geweest:p

Ja wou ook eigenlijk heen gaan om em ff voor lul te zetten, maar lag net nog in m`n bed om 11 uur. En rond die tijd zouden we "wedstrijdje:|"gaan houden :p
 
ferenc said:
voel je je aangesproken dan?? :) 9 van de 10 15jarige weten NIKS over scoot en die andere 1 wel zoals jij dus :*

WTF boeit he tnou of je niks van scooters afweet? als je er maar lekker op kunt rijden..ik weet er geen flikker van af ma ik heb wel lol op me ding en ik voel me dus niet aangesproken als jullie me n00b noemen want da slaat niet in, ik laat me matties gewoon dat ding fixen
 
MrSlick said:
Ik snap dat soort mensen niet (doelt op verhaal van AeroXJunkii). Ze weten er werkelijk niks vanaf maar om één of andere vage reden vinden ze dat ze ALLES wel weten.
Wel lollig eigenlijk, en Jz als ik jou was was ik er gewoon heen geweest:p

precies ;)
 
ik ben nog een 14 jarige scooternoob:p maarr.. ik ga niet zeggen dat ik er alles vanaf weet.. daarom heb ik me ook aangemeld:D om wat te lere ;)
 
Jz. said:
Gister in de stad. Ik zit op m`n scooter, ben met een paar gozers aant praten op de kermis. Komt r een ex- klas genoot naar me toe.
HIJ: Ja hoe hard ga je nou?
IK: 80 ofzo.
HIJ: Schiet ook niet op
IK: weet ik, hoe hard ga jij?
HIJ: 110
IK: watvoor setup?
HIJ: alles standaard behalve gianelli nrx.
IK: 110 met die setup? lul niet zo slap :|
HIJ: ik lul niet, hij gaat 110
IK: zeker opgevoerde teller :L
HIJ: uhh kom wedstrijdje dan bij gemeente huis! ik boek je er dik uit!!
IK: oke :L

* volgens mij is hij nog echt heen gegaan ook :X zal wel weer vette verhalen krijgen dat ik te bang was om te verliezen van een scooter die 110 ging :|

Je was gewoon bang, geef maar toe :D
 
in mijn n00b periode (wat nu nog aan de gang is :p) wist ik nog niet eens het verschil tussen mina hori en mina verti .... :L
 
mja zo'n gast op school die kreeg z'n honda x8r niet gestart, hij dacht dat hij verzopen was, ging hij hem proberen aan te lopen :eek:
 
Edwino said:
mja zo'n gast op school die kreeg z'n honda x8r niet gestart, hij dacht dat hij verzopen was, ging hij hem proberen aan te lopen :eek:
Whahahahaha, dat is erg!
kerel: Ik heb me vario eruit gehaald, nu ga ik veel sneller
Ik: Zoooooooooooooo, je vario eruit gehaald?
kerel: Ja ik ben echt blij ik rijd veel beter!!
Ik: 8p
 
Back
Top