ervaringen met dealers via rembours.

Ik heb 2x wat bij scootparts besteld. Allebei de keren op zateradg avond bestelt, had dinsdag binnen. Boven de 45 Euro geen verzendkosten. Het beviel mij erg goed...
 
heb al verschillende keren bij 50cc besteld. Altijd binnen drie dagen spul in huis en waren er problemen dan gelijk bericht.Dus gewoon (in mijn geval) perfecte service.


Tinne..
 
Originally posted by Ruud


wat denk je dan? dat het nieuw is ofzo?

Nee, maar er lagen krukassen met zo veel speling dat ik zou twijfelen of er wel een bigend lager op zat. Daar kan je toch niets mee, of ze moeten hem reviseren of weggooien. Ik zag een 50 cc cilinder liggen met een uitlaatpoort die geen bevels had en die poort had 4 hoeken van 90 graden. Iemand had er een vij lingezet, duidelijk een vierkante :). Hoeveel meter zou je daarmee kunnen rijden?

Ik verwacht niet dat het nieuw is, maar er hooft ook geen zooi tussen te liggen. Ik vind het een erg gooie zaak, alleen jammer van die troep die daar ligt( zeker niet alle onderdelen zijn daar slecht). Beter gooien ze die gare zooi gelijk weg, want daar heeft niemand wat aan. Klanten niet en hun verzieken er zelf ook hun naam mee.

Ik verwacht niet dat het nieuw is, maar wel in redelijke staat.
 
scootparts heb ik slechte ervaring mee, je moet 1,5 maand wachten om dan te horen dat ze ergens niet aan kunnen komen, had het ondertussen al ergens anders gehaald......... en ze reagere ultra traag op mails, ik koop er iig nooit meer iets

50cc.nl vind ik echt de beste, had een keer een spruitstukje nodig, rond 2 uur 's middags besteld, volgende dag in de bus, en zo is het al 3x gegaan, perfect dus
 
opvoeren.nl is zeker niet zo populair??? Ik heb er nog niemand over zien praten hier in ieder geval.....
Kad me uitlaat besteld, kreeg hem in 2 weken + 3,25 euro verzendkosten ongeveer.
En ook een bevestiging via mail.
 
Ik vind scootparts en JPS wel goed...allebei binnen no-time op de deur mat.

opvoeren.nl vind ik een beetje...tja... ik hou nie zo van die choice menu's, ik wil gewoon een lijst met wat ze hebben en een winkelwagentje...en bats! :)
 
Back
Top