Ervaringen met n00bs zonder scooter

JorneP said:
Vanmiddag @ school, komt een gast naar metoe; Hoe maak ik mijn scooter van AC naar LC, ik hem helemaal uitleggen van koelingstuff ect.

belt ie me smiddags op.. waar kan ik een watergekoelde carb. kopen...:D khad 't ff niet meer :W
Die heb je toch alleen verwarmen ze je carb dan.. Handig als het vriest:)
 
neo´s maffia said:
dus zijn baas zegd: moet je naar de dealer gaan, en van die race bougie vonkjes halen, dan loopt ie ook wat harder.
hij is nog naar de dealer gegaan ook |(
volgende dag mijn broer naar zijn baas gaan: dr bestaan helemaal geen bougie vonkjes.
die baas: ´t is niet waar :|

Dit geintje heb ik bij veel mensen geflikt, en m'n dealer speelde wel mee....
-Meneer heeft u voor mij een doosje bougie-vonkjes
Dealer: Wilt u een groot of klein doosje ?
-Doe maar een grote...
Dealer: Ok ik ben zo terug ik ga ze ff pakken voor je !
-Ok
Dealer: Sorry ik zie dat ze op zijn, ik kijk wel even snel wanneer ze weer binnen komen...
-Ok
Dealer: Oh als t goed is komen ze vanmiddag weer binnen...

Stuur je ze s'middags weer...
-Hoi heeft u die bougie-vonkjes al binnen ?
Dealer: Nee sorry de leverancier stond vast in de file, vandaag zit er niet meer in...

Damnz wat een lol hebben we gehad zeg......
 
Mensen die denken van: 'ja als je snel wilt optrekken dan moet je 3 gram rollen in je scooter stoppen, en als je een hoge topsnelheid wil dan meot je 10gram erin stoppen:s''
 
Of, mensen die denken dat er in een runner std een race krukas zit oid. Of dat er in een neo's een snelle std cilinder zit etc. Of mensen met een 12 mm dellorto vlakschuif carb, malossi giet en gia metal 70:S die 120 gaat. Maja, blijf je hebben die lui.
 
of een bougie halen bij de dealer en dan 6 euro af moeten rekenen voor een normalen NGK nogiets met hittegraad 7, (voor mijn vriendin)
Ik zo is wel wat duur he? jah goedkoper kank ze ook nie aankomen zegt ie dan:S
Ik vroeg van dan zal ik ze voor je regelen mja da vond ie nie zo leuk!

Ikke lachend de winkel uit en hij pist off whaha.

Het mooiste wa der is.

En dan nog zo iemand die zegt altijd als de iets is, ookal zijn het overtoeren dan zegt ie dat het aan de cdi, bobine of ontsteking ligt:S
Het zijn de duurste onderdelen die nauwelijks kapot gaan:S
mja da krijg je uhm dan oko nie aan zn verstand gebracht dat het nie zo is.

Dan si het gewoon het besten om gewoon weg te gaan en niks meer te zeggen whaha
 
bougie hale samen met me maat

Collection 2Wielers Loosduinen...

We wilde een B9 Lange schacht voor Aerox. Dus hij segt mag ik een B9 Lange schacht voor minarelli. Dus die man segt voor watvoor scooter. Me maat: minarelli. Dus die vent vraagt wel merk en welk type, water of lucht gekoeld. Horizontaal of verticaal en kwam uit eindelijk met een standaard piaggio aansette :S
Bleek volgens hem veeeeeel beter te rijde... En die B9 dat moeste we nie neme die ware te heet... Gwn een B6je :S

Prutsorsss....
 
Kuit@NRG said:
hier bij de oplaatselijke dealer heeft een gozer een spy of kimco ofiets die op 9000 toeren van 0 naar top (150) gaat :)


Haha, inmiddels is het je collega :p

Ach, hijs al 40 ofzo dus ik denk dat hij meer van kreidlers en dat soort dingen weet dan van variomatische machines :)
Volgens mij heeft ie wel wat mooie exemplaren.
 
bij marktplaats lees je gewoon de leukste dingen :d gisteren:
ik heb hier een firefox staan..blablabla, er zit een nieuwe uitlaat op, trugloper, en hij loopt nu 90, ringetje eruit en dan loopt ie 100.

netjes afgesteld 8P
 
Een vriend van mij belden me op en wist niet hoe de vario erop moest. Was er een jonge aan het helpen en die zei dat de V snaar tussen de graden plaat en de vario moest komen. bij de rollen dus:S. Ik begin ram telache. Hij zo "volgens mij kan dat tog niet he? " ik zo: "nee dat gaat idd niet lukken :D" Daarna maar fftjes verteld hoe het wel moest en het is hem nog gelukt ook :D
 
Folkert@MinaRally said:
Gasten van net 16 die met alleen een ander uitlaatje meteen roepen dat ze 110 gaan, terwil ze op de teller zelf net 85 halen.

ALtijd leuk om die ff met een dragwedstrijdje met hun neus op de harde feiten te drukken.


Meestal lijdt het tot een toer tochtje omdat die andere je niet bijhouden :|
 
nee ik dan ken een maat van mij die heeft yasuni Z ik met me stomme kop koop bij me scooter gelijk een technitroep nog noot van sf.net gehoord dus nog nie veel geleerd ik laten afstellen bij die winkel loopt aardig goed 83 op me pa's mercedes teller stond er zelf van te kijken komt iemand na me toe ja yasuni Z is sneller als technigas ik zo: ja weet ik hij zo: maat mijnes loopt wel 95 digi ik zo: ja joh heb je goed afgesteld zeker hij zo: ja kom racen dan ik zo: ja man is goed (ik dacht verlies vet) dus wij naast elkaar ik geef gas tot de 20 rijd ik hem eruit daarna haaltie mij weer in en toen reed ik 60 en toen zakte hij alsmaar af hadtie nog varioring erin zitten en superslecht afgesteld dat ding maakt toeren waar je ammel gek van werd en viel uit alsie stationair draaide en moest 8k toeren maken om weg te trekken
 
Paddixx said:
Ik stond een keer met m'n broertje en een van zijn vriendjes met een Tomos te kloten, komt er opeens zo'n ventje aan die slim dacht te zijn. Zegt 'ie: Alle snorfietsen hebben een 25cc cilinder, omdat ze 25 km/u gaan... :|


Zulk soort dingen hoor ik hier ook wel, als een scooter met 50cc 50 rijdt, gaat een 180cc runner dan toch ook 180 :p
 
jaar geleden iemand het volgende wijs gemaakt:

was een gast en had een tgb, ding maakte dikke overtoeren en sloeg de cdi begrenzing in, en hij wou graag zijn scooter laten opvoeren...... vario ring eruit gehaald enzo, maja ding bleef op toeren begrenst:p

ikzo jah weet je wat je moet doen, naar de beente(scooterzaak) en vraag je daar GROENE BOUGI VONKJES, scheeld zeker 10km/h:p

dus hij zo naar de winkel en gaan vragen van jah hebben jullie groene buogi vonkjes...?

en auw kut die werd uitgelachten :D echt te vet:p
 
Back
Top