Ervaringen met n00bs zonder scooter

Ik sprak laatst zo'n jongen die vertelde me dat zijn krukas lagers kapot waren dus hij zegt tegen mij ja ik ga c4 lagers halen voor me scooter dus ik zeg waarom is helemaal niet nodig je rijdt toch standaard zegt die ja maar met c4 lagers heb je 4 langen dus als er eentje kapot is heb je nog 3 andere lagen over |(

hehe een gast zei tegen mij dat de ixil twinner alu voor 50cc is en de carbonnen voor 70cc hehe
omdat de bocht van de carbonne dikker zou zijn =]

ik wordt ook altijd agerasief van die gasjes die vragen hoe hard ga je ?:(
en een kerel van me exwerk beweerdt dat ie met zijn speedfiets met 70 giet en gianeli nardo mij eruit boekt terwijl ik met cros enz rij.
en maar wijs doen laatst deed ie zo wijs dat ik hem bijna voor zijn bek sloeg maar ik heb het nu zo voor me kaar dat ik binnen kort tegen hem ga rijden om geld dus:)

sprak net iemand:
-ik ga hebo manston 70 halen...
joh, doe je dat op je standaard krukas?
-ja joh, kan makkelijk, gast gaat het regele..
lekker verhaal, op je standaard krukas..
-ja maar het kan hoor
ok..:P

....

Kuit@NRG said:
hier bij de oplaatselijke dealer heeft een gozer een spy of kimco ofiets die op 9000 toeren van 0 naar top (150) gaat :)

O ja onze grote vriend met z'n kymco'tje waar hij te vaak mee opschept :rolleyes:

efsane said:
bij een dealer. Zij doen mee aan races met een Benelli evo70tuned, evo 70 uitlaat, selettra ontsteking+ 19mm Malossi carb ect... Nou wij gaan er heen om speedfight 2 te laten afstellen met Mhr 70 replica, 21mm met mk powerfilter en blablabla. Dus die gast 21mm is VEELS te groot voor een 70cc, breng je originele carb met ori filter, dan stel ik em af, anders niet. Ik zo: WTF, 21mm is zeker niet te groot! Hij zo: Tuurlijk wel, wij rijden in de races zelfs met een 19mm op de snelste race-cilinder. Ik zo: Ja wist je dat je niet hoger dan 19mm mag gaan in races? Hij: STIL
Scooter daar niet laten afstellen.
Ok, 21mm is toch zeker niet te groot voor zo'n setup!
Oja, hij zei dat ie beter zo gaan met 12mm, wat een loser

Was dit bij tonny in canne?? k was er ook geweest met 24 vlak, zegt ie jah je kunt beter of 17,5 kopen, of als je echt een snelle cilinder heb dan 19... :+

efsane said:
bij een dealer. Zij doen mee aan races met een Benelli evo70tuned, evo 70 uitlaat, selettra ontsteking+ 19mm Malossi carb ect... Nou wij gaan er heen om speedfight 2 te laten afstellen met Mhr 70 replica, 21mm met mk powerfilter en blablabla. Dus die gast 21mm is VEELS te groot voor een 70cc, breng je originele carb met ori filter, dan stel ik em af, anders niet. Ik zo: WTF, 21mm is zeker niet te groot! Hij zo: Tuurlijk wel, wij rijden in de races zelfs met een 19mm op de snelste race-cilinder. Ik zo: Ja wist je dat je niet hoger dan 19mm mag gaan in races? Hij: STIL
Scooter daar niet laten afstellen.
Ok, 21mm is toch zeker niet te groot voor zo'n setup!
Oja, hij zei dat ie beter zo gaan met 12mm, wat een loser

In NL zijn geen 70cc races?
of rijdt ie in België ?

sinister said:
Was dit bij tonny in canne?? k was er ook geweest met 24 vlak, zegt ie jah je kunt beter of 17,5 kopen, of als je echt een snelle cilinder heb dan 19... :+
ok al aan de hand gehad bij tonny,maar als je komt voor snelle onderdelen is hij wel goed

Hier in de buurt woont er 1 die zijn vario heeft laten verwijderen door de dealer...
Met 70cc komt die niet over de 85 zegt tie....

Best hard, 70cc, zonder vario en nog 85 halen.....:)

Ps. die gozer ziet ook wel een auto's zonder velgen rijden....
Heeft niet door dat standaard velgen ook velgen zijn.... ;)

Ja maar je weet wel wat hij bedoeld als ie zegt zonder velgen.. dan bedoelt hij gewoon met wieldoppen.. nja.. lekker bijdehand om dan te gaan roepen dattie wel velgen heeft :p

belt mijn broer me op: dami, mijn scoot is kapot, weet jij wat er mee is? (hij @ almelo, ik @ haaxbergen) dus ik: kan ik niet zien vanaf hier, wat is er gebeurt?
hij: ik reed, en toen viel hij uit, met zo´n geluidje, alsof je het contact eraf haalt.
ik: is het niet de bougie?
hij: neej, die heb ik bekeken, nix mis mee.
ik zo: tis de bougie.
hij neej, dat is het niet, het is de ring in de carberateur.
wij beetje lullen, later ophangen.
ik denken.....dr zit helemaal geen ring in de carberateur.:?
(hij naar Adorp brengen, was wel de bougie)

ook bij mijn broer:
hij was op zijn werk, zijn scoot liep niet lekker. dus zijn baas zegd: moet je naar de dealer gaan, en van die race bougie vonkjes halen, dan loopt ie ook wat harder.
hij is nog naar de dealer gegaan ook |(
volgende dag mijn broer naar zijn baas gaan: dr bestaan helemaal geen bougie vonkjes.
die baas: ´t is niet waar :|

ohjah :D hij beweert ook dat zijn standaart scoot, met een polini no smoke uitlaat, 90/100 km/h gaat :L
en als je dan verteld dat dat niet kan, word ie kwaad, dus ik zeg er nix meer van

of wat ook leuk is....

als je bij n00bs bent met ''getjoende'' scoots zeggen:
wel lijpe scoot, loopt ie hard?
jah gaat wel 130 digi.
zeg je: ojah, heb je ook al ''malossi race lucht'' in je banden?
dan krijg je het antwoord: uhmzz jah jah, nu gaat ie 20 km harder.
dus jij heel geloofwaardig: jah jah...
ik zie dat je ook racegaas hebt? merk je nog verschil?
dan krijg je (meestal) als antwoord: jah, dan loopt ie 10 km harder.:L

neo´s maffia said:
belt mijn broer me op: dami, mijn scoot is kapot, weet jij wat er mee is? (hij @ almelo, ik @ haaxbergen) dus ik: kan ik niet zien vanaf hier, wat is er gebeurt?
hij: ik reed, en toen viel hij uit, met zo´n geluidje, alsof je het contact eraf haalt.

als je bij n00bs bent met ''getjoende'' scoots zeggen:
wel lijpe scoot, loopt ie hard?
jah gaat wel 130 digi.
zeg je: ojah, heb je ook al ''malossi race lucht'' in je banden?
dan krijg je het antwoord: uhmzz jah jah, nu gaat ie 20 km harder.
dus jij heel geloofwaardig: jah jah...
ik zie dat je ook racegaas hebt? merk je nog verschil?
dan krijg je (meestal) als antwoord: jah, dan loopt ie 10 km harder.:L

niet een warmloper geluidje ;)

Vanmiddag @ school, komt een gast naar metoe; Hoe maak ik mijn scooter van AC naar LC, ik hem helemaal uitleggen van koelingstuff ect.

belt ie me smiddags op.. waar kan ik een watergekoelde carb. kopen...:D khad 't ff niet meer :W

Back