Originally posted by evo racer
van 1 keer te banke gaat je pijp egt nie bruin worde ofzo
Originally posted by sr-xtreme
Mensen met een aerox die std een digitellertje hebben (die uiteraard net zoveel afwijkt als de normale analoge teller) die beweren dat ze ZEKER wel 100 digi gaan. De aerox heeft namelijk een digiteller, en die wijken geen km af
heerlijk
Weet niet hoe 't zit met de andere tellers, mar bij mij op m'n std. phantom digi teller, heb ik nog niets van een afwijking gemerkt of 't is een afwijking van 1-3 km. 5 keer geklokt bij verscheidene auto's. Geeft ook 5 tot 10 km minder aan dan std. digi jet-force teller. marja... genoeg offtopic.. geeft iig. aan dat niet iedereen met std. digi teller lultOriginally posted by sr-xtreme
Mensen met een aerox die std een digitellertje hebben (die uiteraard net zoveel afwijkt als de normale analoge teller) die beweren dat ze ZEKER wel 100 digi gaan. De aerox heeft namelijk een digiteller, en die wijken geen km af
heerlijk
Originally posted by maik
Weet niet hoe 't zit met de andere tellers, mar bij mij op m'n std. phantom digi teller, heb ik nog niets van een afwijking gemerkt of 't is een afwijking van 1-3 km. 5 keer geklokt bij verscheidene auto's. Geeft ook 5 tot 10 km minder aan dan std. digi jet-force teller. marja... genoeg offtopic.. geeft iig. aan dat niet iedereen met std. digi teller lult
Gast op school blijft mar volhouden dat warmrijden slecht voor m'n scooter is. Dan werkt de choke niet goed |(
neuhj, als je m goed vertand gaat ie wel 100 egte, stdd cill am6 blokken zijn gilardoni 50 alu. is al een snelle 50 cc
Originally posted by sr-johan
uh nieuwe blokken hebben een 50giet hor.
Nope... hoezo? mercedes C, Renault Espace, Opel corsa en een Chevy Van.Originally posted by sr-xtreme
ik bedoel maar...
zeker geklokt met een bmw of niet ?