Ervaringen met n00bs zonder scooter

hahaha kwas net ff op scooterfreaks moet je die perso van de dag eens zien en dan het cockpitje van die gast daar staat feul in in plaats van fuel ik moest gewoon meteen aan dit topic denken :P

Originally posted by evo racer
van 1 keer te banke gaat je pijp egt nie bruin worde ofzo ;)

hmmm ik denk dat ie goed af gesteld moet worden om de 23 pk untuned te halen :+ dus hij zal dan wel wat sessies moeten door staan

@ rieju-pim, als k daar een keihin sproeier voor me RS wil dan kost me dat 10 euro de stuk :P afzetters ;)

Mensen met een aerox die std een digitellertje hebben (die uiteraard net zoveel afwijkt als de normale analoge teller) die beweren dat ze ZEKER wel 100 digi gaan. De aerox heeft namelijk een digiteller, en die wijken geen km af :)

heerlijk

Die lijst op die zip klopt niet helemaal want hij is van Lichtermoet geweest en die rijdt vast niet met std blok, en waarom zou hij geen 23 pk kunnen halen?

Originally posted by sr-xtreme
Mensen met een aerox die std een digitellertje hebben (die uiteraard net zoveel afwijkt als de normale analoge teller) die beweren dat ze ZEKER wel 100 digi gaan. De aerox heeft namelijk een digiteller, en die wijken geen km af :)

heerlijk

Same met die rs'jes.. Gek word je ervan om dat gezeik aan te horen in de klas van Ja hij gaat wel 150 etc.. Je word er gewoon bijna simpel van..

heerlijk
Weet niet hoe 't zit met de andere tellers, mar bij mij op m'n std. phantom digi teller, heb ik nog niets van een afwijking gemerkt of 't is een afwijking van 1-3 km. 5 keer geklokt bij verscheidene auto's. Geeft ook 5 tot 10 km minder aan dan std. digi jet-force teller. marja... genoeg offtopic.. geeft iig. aan dat niet iedereen met std. digi teller lult :P

Gast op school blijft mar volhouden dat warmrijden slecht voor m'n scooter is. Dan werkt de choke niet goed :rolleyes: |(

moet je is een oude scootin erbij pakken
daar ga je van out gewoon

ff een paar dingen die in deze staan heb er eentje liggen

peugeot speedake met malossi v-snaar (100 km/u) jah tuurlijk

runner met technigas next en polini speeddip (115 km/u)

roxje met sito + pijp (103 KM/u)

tering wat een gasten vroeger joh
ik blijf het ook irri vinden die noobjes ze blijven maar volhouden en als ik zeg dat ik 110 rijdt met me setup lachen ze me uit omdat ze hun eigen kilometer geloven damnnnnn

Ik @ leertouwer soest: Hoeveel kost een onbegrensde Malossi cdi voor honda x8r bij jullie?
Hij: Honda x8r?
Ik: Ja
Hij: Heeft helemaal geen cdi.
Ik: Wat is dit dan?
Hij: Een cdi voor piaggio

niet echt n00b, maar wel leuk:

een jong op een std snor jawa (leek er iig op) die d8 harder te gaan dan ik @ onbegrensde neos, hij helemaal plat liggen 8P

Originally posted by maik
Weet niet hoe 't zit met de andere tellers, mar bij mij op m'n std. phantom digi teller, heb ik nog niets van een afwijking gemerkt of 't is een afwijking van 1-3 km. 5 keer geklokt bij verscheidene auto's. Geeft ook 5 tot 10 km minder aan dan std. digi jet-force teller. marja... genoeg offtopic.. geeft iig. aan dat niet iedereen met std. digi teller lult :P

Gast op school blijft mar volhouden dat warmrijden slecht voor m'n scooter is. Dan werkt de choke niet goed :rolleyes: |(

ik bedoel maar... :)

zeker geklokt met een bmw of niet ?

Poosje geleden toen ik mn rox nog had, had ik er 2 lui op laten rijden ( helemaal std op racekoppeling en hebo gara na ).. Lui zeggen: Die gaat net zo hard! Minstens 110 km/h!
Ik: Hmm.. nee hoor.
zij: Echt wel, dat ding gaat vet hard! Ik heb er verstand van.
Ik: Hij gaat maar 85 @ teller hoor.. :rolleyes:

Een keer een gast die dacht dat ik een zwaailicht op mn puch had. Bleek dat ie mn malossi power filter bedoelde :p. Maar ik kon er wel hard om lachen.

ik bedoel maar... :)

zeker geklokt met een bmw of niet ?
Nope... hoezo? mercedes C, Renault Espace, Opel corsa en een Chevy Van.

Last edited:
Bij is er een gozer die heeft er geen verstand van man en dat weet die zelf ook daarom lult ie ook maar dom zoals

Ik moet even weer vonkjes voor mijn bougie halen want die zijn bijna op
of mijn scooter heeft bijna geen compressie man ik ga meer even extra compressie vet halen
of ik heb er een betonnen achterbrug onderzitten anders was ie niet sterk genoeg
of
ik heb even een andere sproeier in mijn spruitstuk gedaan want mijn carb. kreeg het al dorst

sukkel man echt wel

Ik stond een keer met m'n broertje en een van zijn vriendjes met een Tomos te kloten, komt er opeens zo'n ventje aan die slim dacht te zijn. Zegt 'ie: Alle snorfietsen hebben een 25cc cilinder, omdat ze 25 km/u gaan... :|

hahaha ik heb gister weer leuk verhaal gehoord. Kom aanrijden met mijn scooter standaard blok met Bidalot S2 uitlaat. Komt zo'n gozer naar me toe zegt, mooi dat geluid.. klinkt nie mooi..

**zit verhaaltje ertussen van hoe hard gaat enz..**

Vind jij maar hij moet nog afgesteld worden
Hij ja moet je aan een schroefje draaien bij de uitlaat. :|
Ik zo je bedoelt luchtschroef bij carb..
Hij jaja die!
Ik ja dat wist ik al.
Hij nouja is hij watergekoeld?
Ik ja
Hij oooow dan is de carb. anders met luchtafstellen..
Ik zo nee hoor hahhahah die is het zelfde...

Hij dacht dat AC met de carb te maken had :|:|

Last edited:
Back