Ervaringen met n00bs zonder scooter

hij: ik iemand heh en die heeft een runner met manston 3
ik: oja joh volgens mij is die nog helemaal niet uit
hij: jhawel joh blaast echt vet hard, hij rijd nu ook 150 kmh
ik: zo zo dan heeft ie best lange vertanding derin hangen
hij: weet ik veel :P
ik: aha
hij: jha en er komt binnenkort ook een gast langs met zen zip en die heeft nu 24 pk
ik: oja natuurlijk, op welke bank is dat gemeten?
hij:wat voor bank ?
8P :|

Originally posted by Marco.vd.Z
hij: ik iemand heh en die heeft een runner met manston 3
ik: oja joh volgens mij is die nog helemaal niet uit
hij: jhawel joh blaast echt vet hard, hij rijd nu ook 150 kmh
ik: zo zo dan heeft ie best lange vertanding derin hangen
hij: weet ik veel :P
ik: aha
hij: jha en er komt binnenkort ook een gast langs met zen zip en die heeft nu 24 pk
ik: oja natuurlijk, op welke bank is dat gemeten?
hij:wat voor bank ?
8P :|

luister ernaar
lach hard
loop weg

echt ubertriest, deze n00bs

gast zegt tegen me ik ga een trekveer steken
ik zo : maar één?daar ga je ver mee komen
hij :ja ik ga een andere achterveer steken dan ga ik toch harder trekken

leipe zooi. Ook noobacties van vrienden van me. afstellen gelijk houden met power filter, en andere uitlaat enzo. en dan afvragen waarom die zo kut rijdt 8P. Maja, ik blijf erom lachen

Damn kut nOOBs. Ook al was ik er zelf vroeger 1O-) . Gister ff meegemaakt dat zo'n nerd scooter van me vriend verneukt.

Die nerd vroeg zo: mag ik starten.
"Ja is goed maar niet gassen ofzo"
Wordt gestart
Nerd geeft gas. Scooter schiet van zij-standaard af over de grond tegen een stoeprand.
"WTF DOE JIJ LUL"
"O kut deze blijft niet staan als je gast"8P 8P |( |(

tering echt een nerd, heb nog nooit zo hard gelachen hehe

Ik met was met iemand in gesprek, over zijn setup..Die helemaal werelds was..(NR-X..:S)

Zegt ie me ineens..Ja, hij loopt zeeker 95km/h..Maar morgen ga ik me Polini lucht halen voor in de banden en dan loopt tegen de 105 aan...

Ik heb nog nooit zo hard gelachen..

Originally posted by Lumpy
Ik met was met iemand in gesprek, over zijn setup..Die helemaal werelds was..(NR-X..:S)

Zegt ie me ineens..Ja, hij loopt zeeker 95km/h..Maar morgen ga ik me Polini lucht halen voor in de banden en dan loopt tegen de 105 aan...

Ik heb nog nooit zo hard gelachen..

Polini luch eh? Whahaha

Originally posted by Lumpy
wtf. dit is egt te triest. Volgens my nam die gast JOU gewoon in de zeik. Dit kan hij toch niet menen |(

Gozer:vraagje, me scooter start niet

Ik: ga naar de scooterzaak en vraag om een doosje bougievonkjes,start die meteen

Gozer:ik ben er geweest maar ze hadden het niet,en nu??

----Damnzzz...

Verhaal wat ik uit betrouwbare bron van horen zeggen heb:
n00b: hoe kan ik m'n scooter harder laten lopen
ander: je cilinder doorboren
n00b: hoe dan?
ander: gewoon van links naar recht helemaal erdoorheen boren
n00b: ik heb er een flink gat in geboord maar hij doet niets meer 8P |( Dan lig je toch helemaal plat als iemand zo'n advies opvolgt...

Aju mensen.... ik ga verder met m'n handel in race-lucht 8P

Originally posted by maik
wtf. dit is egt te triest. Volgens my nam die gast JOU gewoon in de zeik. Dit kan hij toch niet menen |(

of hij probeert leuk te zin :+
zoiets ergs bestaat er gewoon niet :X

hmm hier scooterzaak in hoofddorp, hebben ze malossi zip staan met speed set up, hele was lijst aan onderdelen erbij

staat er bij 23 pk

ik kijk naar uitlaat, nog helemaak mooi grijs, alleen bij flens btje zwart en btje olie in demper, dus ik zeg, jah hoe weet je dat dit ding 23 pk heb, is amper mee gedraaid, pijp is niet eens heet geworden, komt die gozer meteen in de defensie, jaaah hij is van malossi hoor en t is niet zomaar iemand geweest die zo ff voor de grap een speed set up op zet dus hij heb gewoon 23 pk! ik zo wat jij wil, maar t is iig nog niet gemeten

**btw ding had wel mooie digi teller :P**

Virgil eerst:P

hij: Ik ga 150
wij rijden

ikke met 50cc 19mm en onderlangse metrakut
hij mhr repl. jolly en 21mm fzo

trekt ie eerst weg, Haalde ik hem in op top!!!!!!!!!!

8P8P

Nog nooit zo gelachen.

Maar hoofddorp wordt nu ook geterroriseerd door 1 of andere nOOb, daniel fzo heetie, had eerst een sr urbankid maar ze scooter werd overreden:P niet naar links en rechts gekeken bij overstekenfzo 8P, rijd nu op een nrg mc2 die gast is een nOOOOOOOb

;), kusje voor daniel:P

Originally posted by troylee neos
hmm hier scooterzaak in hoofddorp, hebben ze malossi zip staan met speed set up, hele was lijst aan onderdelen erbij

staat er bij 23 pk

ik kijk naar uitlaat, nog helemaak mooi grijs, alleen bij flens btje zwart en btje olie in demper, dus ik zeg, jah hoe weet je dat dit ding 23 pk heb, is amper mee gedraaid, pijp is niet eens heet geworden, komt die gozer meteen in de defensie, jaaah hij is van malossi hoor en t is niet zomaar iemand geweest die zo ff voor de grap een speed set up op zet dus hij heb gewoon 23 pk! ik zo wat jij wil, maar t is iig nog niet gemeten

**btw ding had wel mooie digi teller :P**

Je moet bij bromfietshuis over een maand ff binnenlopen, en vragen voor sproeiers voor een 28mm keihin voor @ je rs

Ik wil wel mee, kunnen we hard lachen:P

Back