troylee neos
EcHt He!!!
Originally posted by SRurbanKID
Virgil de praatjesmaker
goed tog
Originally posted by SRurbanKID
Virgil de praatjesmaker
Originally posted by Aprilia SR 2ooo
hij is stage4 uitgehoond ! 8P
Originally posted by Marco.vd.Z
hij: ik iemand heh en die heeft een runner met manston 3
ik: oja joh volgens mij is die nog helemaal niet uit
hij: jhawel joh blaast echt vet hard, hij rijd nu ook 150 kmh
ik: zo zo dan heeft ie best lange vertanding derin hangen
hij: weet ik veel
ik: aha
hij: jha en er komt binnenkort ook een gast langs met zen zip en die heeft nu 24 pk
ik: oja natuurlijk, op welke bank is dat gemeten?
hij:wat voor bank ?
8P :|
Originally posted by ferenc
hoezo dat??Jij heet toevallig niet daniel toch?? zowel dan bedoel ik jou niet :*
( ene met een sr urbankit }) )
Originally posted by Lumpy
Ik met was met iemand in gesprek, over zijn setup..Die helemaal werelds was..(NR-X..:S)
Zegt ie me ineens..Ja, hij loopt zeeker 95km/h..Maar morgen ga ik me Polini lucht halen voor in de banden en dan loopt tegen de 105 aan...
Ik heb nog nooit zo hard gelachen..
wtf. dit is egt te triest. Volgens my nam die gast JOU gewoon in de zeik. Dit kan hij toch niet menen |(Originally posted by Lumpy
Zegt ie me ineens..Ja, hij loopt zeeker 95km/h..Maar morgen ga ik me Polini lucht halen voor in de banden en dan loopt tegen de 105 aan...
Originally posted by maik
wtf. dit is egt te triest. Volgens my nam die gast JOU gewoon in de zeik. Dit kan hij toch niet menen |(
Originally posted by troylee neos
hmm hier scooterzaak in hoofddorp, hebben ze malossi zip staan met speed set up, hele was lijst aan onderdelen erbij
staat er bij 23 pk
ik kijk naar uitlaat, nog helemaak mooi grijs, alleen bij flens btje zwart en btje olie in demper, dus ik zeg, jah hoe weet je dat dit ding 23 pk heb, is amper mee gedraaid, pijp is niet eens heet geworden, komt die gozer meteen in de defensie, jaaah hij is van malossi hoor en t is niet zomaar iemand geweest die zo ff voor de grap een speed set up op zet dus hij heb gewoon 23 pk! ik zo wat jij wil, maar t is iig nog niet gemeten
**btw ding had wel mooie digi teller **