Ervaringen met n00bs zonder scooter

Een collega van me reed met onbegrenste neos. 70 teller denkik. Heeftie een nieuwe std uitlaat van 500 gulden gekocht omdat hij bang was dat de verzekering niet uit zou betalen als hij een ongeluk maakte 8P

klasgenoot met ze mhr2000 in ze honda

ja je merkt pas na 100km dat je een nieuwe vario hebt, want hij moet eerst inslijten...was vandaag dat ie dat zei8P

hiero bij ons barst het van de noobs meesten denken dat de lucht afvoer bij de radiator van een zip sp een power fiter is :)

1 of ander gast op zijn gerachte kymco was jaloers op mij en zegt hij dat zijn kymco met gerachte 50cc met technigas mij uitblaast en dat zijn scooter 130 op digi gaat???? Check mijn setup en oordeel.....

(offtopic) o ja ik ben vandaag jarig (/offtopic)

Hij blaascht je naar huis vriend :P haha

Een gast uit me klas : Een ninja twinner sloopt heel je blok , een vriend van mij had hem onder ze aerox gedaan en toen ging je krukas en ze cilinder kapot :D

Hij over zijn rox (std op powerone pijpje na) : Ik blaasch die off the road motoren.

Dus ik zo : Vriend...met mijn setup blaasch ik ze niet eens en ik rij jou 7x zoek dus ut lijkt me sterk dat jij wel een motor blaascht.

Bleef maar volhouden dat hij het wel kon...

Kansloze figuren...:|

Originally posted by InsaneMalebrain
Op mijn school zit zo'n gozer en die vertelt altijd van die mooie verhaaltjes over hoe hard hij en zijn vrienden wel niet "blaaschen" (8P) En dan vraag ik hoe hard ze dan allemaal rijden, zegt ie: 80 @ teller :|

Ze zijn iig wel eerlijk............beter dan dat ze zeggen dat ze 120 digi gaan, maar eigenlijk maar 80 op teller.
Die jongeman weet nog niet wat hard gaan is denk.

Originally posted by GiGi
Ze zijn iig wel eerlijk............beter dan dat ze zeggen dat ze 120 digi gaan, maar eigenlijk maar 80 op teller.
Die jongeman weet nog niet wat hard gaan is denk.

ja hij is wel eerlijk dat ben ik met je eens :)

tis altijd hetzelfde met dat soort gasten
*met malossi vario haal ik minimaal 90 echte km* (verder alles std)

ander verhaal: gozer en ik waren over het praten over 70cc's en uitlaten.. etc
we hadden het even over die van hem.. hij heeft technigas 70cc @ MHR replica
ik zeg zo: met bvb een c16 boek je echt wel harder, die uitlaat die je nu hebt haalt echt niet het max uit je cilinder
gozer: ja maar ik ga binnenkort toch een evo 70 cilinder halen man.

ook een gozer die met technigas 70 @ manston rijd
ik zeg altijd dat het dom is tegen vrienden van hem... niet tegen hem want hij denkt toch alles het beste te weten
en hun zo: JONGENNN het is toch een 70 uitlaat dus waarom is het dom!!

of zonder een uitgedraaide manston kop rijden @ technigas.. en ook geen grotere squish gezet (die is inmiddels al vastgelopen na 2/3 maanden) en hij weet niet hoe het kwam

ik kan zo nog wel uren verder lullen..

laatst nog ik sta te sleutelen op een industrie terrein omdat me carter kap was los getrilt

komt er zo een noob aan op een earox met een dr 50 en een yasuni z dus hij vraagt hij mij ho hard ga je enzo nou ik leg het uit zegt hij ja dan is die van jouw niet goed afgesteld want mijn earox gaat 125 echte kilometers per uur dus ik zeg mooi man voor je

hij gaat weg na een kort gesprekje kom ik hem later tegen ik zie hem voor me rijden op mijn teller 87 kilometer toen kon ik het niet ffies laten om me manston power ffies te laten zien

sta ik later bij het stoplicht zegt hij ik ging half gas hoor :)

maar jah who cares

Ooooh Te erg gewoon...

K kom net van school af en stond een Streetmagic.
Nou heb ik niet zoveel verstand van die dingen, maar alles stond er open en bloot op dus kon zo zien wat ze setup was....
Mja zon beetje dan:
-STD AC Cilinder
-Std Carb met porwerfiltertje
-Ixil Twinner uitlaat.

Dus zon gast uit me klas zegt zo:
Jah, da ding is egt vet jonge en ik zeg dus: mja maar hij loopt voor geen meter.

Dat wou die dus nie geloven want hij had erop gereden en da ding ging zeker wel 140 km/h :L

Daar kan ik me dan zoo kwaad om maken he.
Gelukkig kank hier me ei kwijt, omdat de mensen hier elkaar begijpen... ;)

mja heb hetzelfde met mijn tph 125cc.

Eerst zien ze niet dat het een 125cc is dus willen ze gelijk weten of die uitlaat te koop is omdat ze hem onder hun scooter willen.

Daarna vragen ze hoe snel je gaat en dan zeg ik iets van een 115 km/u ofzo. Gaan ze helemaal OUT. "Dat is een 125cc! Die moet minstens 165 km/u gaan!" :|

best wel grappig als je door een jankende booster 70cc + leovinci wordt ingehaald en dat mannetje zo kijken... Dan effe gas open en bwoooap :!

Ik word echt schijtziek van zown gast van me oude school

Wilt mij blaaschen met ze rox met team cil en team pijp...
En maar volhouden dat een team uitlaat op mina beter is dan mijn team 2k op pia...

145 auto teller op een rox met std vertanding , onsteking...

Alleen team cil , team pijp , 21mm , fly clutch en multivar :|

Nu ik me evo aan t bouwen ben enzo, moet ik heel tijd fietsen en dan zie je al die trieste gastjes liggen op hun scoot met 60 voorbijkomen...Damn dan heb je zon zin om te kunnen rijden en ze keihard weg te blazen.

Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Hij blaascht je naar huis vriend :P haha

Een gast uit me klas : Een ninja twinner sloopt heel je blok , een vriend van mij had hem onder ze aerox gedaan en toen ging je krukas en ze cilinder kapot :D

Hij over zijn rox (std op powerone pijpje na) : Ik blaasch die off the road motoren.

Dus ik zo : Vriend...met mijn setup blaasch ik ze niet eens en ik rij jou 7x zoek dus ut lijkt me sterk dat jij wel een motor blaascht.

Bleef maar volhouden dat hij het wel kon...

Kansloze figuren...:|

Die off the roads gaan nie zo gruwelijk hard, we stonden laatst te praten met een paar agenten en die zeiden dat ze rond 120 gingen. Waren wel strakke gasten. Die kerel zette nog ff wheelie enzo voor ons. Okee natuurlijk blaas je ze er nie uit met je powerone pijpje maar met zwaar opgefokte scoot zou het wel kunnen misschien :)

nou een broertje van een nicht van mij die had het bekende ''alles MHR setup''
en die had hij nu verkocht aan iemand die in duitsland woonde en die rijd er nu races mee.
en die was al 2 keer 1ste geworden
vraag ik aan zijn zus of hij een scooter heeft gehad
antwoord : nee

Back