Ervaringen met n00bs zonder scooter

Ok hier mijn NOOBverhaaltje:We stonden met een groep bij ons hangveldje komt er een gozer aan met auto zegt die ineens ik heb vroeger een sr gehadt ik zeg oh ja en?? die ging 125 met een hele strakke drukveer ik oh ja zal wel?? en de rest van je setup ?? alles origineel op varioring na!!! ik wachten dat die wegging en toen echt zwaar hard gelachen!! mzzl Angelo

Was gister op school komt er een mannetje naar me toe en zegt dat ze bougie niet vonkt, en vroeg wat ie eraan kon doen

Ik: Je ken het best bougie vonkjes halen bij de dealer.
Hij: ok dan ga ik die wel zo halen

Spreek ik uhm vanochtend toevallig voor het stop licht op ze fiets en hij zegt dat de dealer helemaal geen vonkjes leverden (lol)
Toen moest ik toch wel lachen.

Originally posted by Scheel
Was gister op school komt er een mannetje naar me toe en zegt dat ze bougie niet vonkt, en vroeg wat ie eraan kon doen

Ik: Je ken het best bougie vonkjes halen bij de dealer.
Hij: ok dan ga ik die wel zo halen

Spreek ik uhm vanochtend toevallig voor het stop licht op ze fiets en hij zegt dat de dealer helemaal geen vonkjes leverden (lol)
Toen moest ik toch wel lachen.

Nja beter goed gejat dan slecht bedacht ;x

Nja dr is hier ergens zo'nm rijkeluis kindje die koopt alles wat los en vast zit,. Die had dus een geloof beta, met een compleet evo blokkie(evo70, c20..enz). Ding reed nog niet. Heeft ie de boel voor 500 euro door verkocht aan iemand met wel verstand van scooters blijkbaar. Had die eppo er een bougie 7 ingeduwd. Andere gast duwt er een 11 in, stelt em iets beter af. Ding gaat nu echt mooi

bij mij op school reed een sr rond die had een standaard 50cc uitgehoond tot 70cc ( volgens de eigenaar... )
en hij had natuurlijk ook een race technigas :P
tjah lachde alleenmaar :)
was zelf ook zo toen ik net begon.. maarja dat was op de middelbare school en niet volwassenonderwijs..

mjah zo heb ik ook 1 op school met een firefox, die jonge die poetst zijn ding overal en altijd.
vette verchromede technigas:s ik zei beter koop je een andere uitlaat! yasuni ofzo, neej yasuni is bagger die vallen zo uit mekaar!

Hmm, k weet zelf eik bijna niets van scooters af, ben dus ook maar n00bje, maar mag niet aan scooters van mn broer komen en heb der zelf geen omdak nog maar 15 ben.dus t schiet niet zo op, maar der staan echt dingen bij hier die zelfs ik nog wel snap!!dat zegt veel!!

ben laatst op de hangplek hiero, hebben ze het over een scooter, met een manston 2 cilinder met een ZX -> 120 autoteller en met een hebo gara zelfs 147 auto teller.

en komt zo'n gast eraan met een vivacity X-race, is van de dealer, want ze sr-ditec deed eht niet, ws was ze carb vuil ofzo

Originally posted by sophie
Hmm, k weet zelf eik bijna niets van scooters af, ben dus ook maar n00bje, maar mag niet aan scooters van mn broer komen en heb der zelf geen omdak nog maar 15 ben.dus t schiet niet zo op, maar der staan echt dingen bij hier die zelfs ik nog wel snap!!dat zegt veel!!

Ga jij maar lekker op dit forum veel van scooters, en ABN leren :rolleyes:

ach ken zoveel van die geaks.. (kweet heb ook niet overal verstand van) maar dit slaat nergens op

ja ik reed met 50 cc 140 digi en trok een 70 cc hoogtoerig eruit

dan sta je er echt bij van jaa.. jij wel:P

Gast diek ken wilde ze scoot afvoeren omdat hij bang was voor de plisie.

Ding rijd nu nog niet eens hard, denk alleen boete van zo'n 28 ofzo.

Vraag ik, goh hoe ga je hem dan afvoeren? Hij "Gewoon doe er een heel kleine sproeier in" 8P

Dat je wakker wordt gemaakt door je buurjongentje met een honda x8r-x die beweerdt dat zijn scooter 10 km/h harder omdat ie "aluminium zuiger-look" ventieldopjes heeft gemonteerd...

Ja, wat moet je daarnou mee??

Net nog ff gepraat op msn met een kerel met een 125cc runner met dubbel gelast frame. Ging ongelooflijk hard met de nieuwste en snelste trekveren en drukrollen. Had ook nog een 800watt jbl versterker er inzitten. En volgens hem had ie net snelle bougievonkjes gekocht dus hij moest nog veel harder gaan. ;)

Originally posted by PsychoDude_666
Gast diek ken wilde ze scoot afvoeren omdat hij bang was voor de plisie.

Ding rijd nu nog niet eens hard, denk alleen boete van zo'n 28 ofzo.

Vraag ik, goh hoe ga je hem dan afvoeren? Hij "Gewoon doe er een heel kleine sproeier in" 8P

was op mijn vorige school ook zo.
van die dudes die onbegrenst 80 teller rijden met begrenzer en em dan afvoeren omdat ze NOG bang zijn om boete te krijgen op de roller :|

Op mijn school zit zo'n gozer en die vertelt altijd van die mooie verhaaltjes over hoe hard hij en zijn vrienden wel niet "blaaschen" (8P) En dan vraag ik hoe hard ze dan allemaal rijden, zegt ie: 80 @ teller :|

Back