LOL check hem
gewoon omdat ie dorst heeft
met 12 krijgt ie te weinig benzine
je dist me gewoon n00b
ten tweede zeg jij altijd dat 11k max is ik trek em zo 12+ ja echte geen crap bij de dealer lieten ze em een keer ver over de toerenteller gaan ook in overtoeren uiteraard, maar zonder problemen met 17.5 ging ik 11.6 K nu ga ik 10.8 (als we het hebben over goed doortrekke!!! dus zonder overtoertjes) als het moet trek rag ik alles in ze 12 of meer maar dan krijg ik wat vette overtoertjes hij maak wel een extra fucking vet geluid daz het eenigste voordeel! a la polini evo poort timing DUH... en goed ingereden
nee RX is lekker die dingen rijd ik helemaal scheel eruit man, ik hoor die dingen geeneens als ik langs rijd!!!
minstens 90 naast auto (de teller overschrijd vet door de kilometer teller
)(zonder wind rijden), 85/90 met vet wind tege ik weeg 75 kilo, en met alle snelheden zit ik RECHTOP!
met 17.5 DO erin trekt ie harder en is de top +-10 kmph harder (nu zit er gewoon 12 in hoor, maar hij trok toen echt als een ziekelijke hij trok zo hard dat de spiegeltjes gingen fibrere als een gek en ja ik kreeg gezeik met me ouders
niet dat ik zo mag rije maar ach... lol
) maar als ik 17 word ga ik er van alles onder laten ramme
ik heb een fucking snelle cilinder hoor gaat wel lukke 17.5 haald ie met gemak 105 ofso naast een auto het tellertje gaat zowat weer door de 0 heen en 19 is ietsjes meer gaat wel lukken, krijgt ie de volle laag en de maximale power die ie nodig heeft
Gilardoni Cilinders: Van de makers van Polini!
De Gilardoni cilinders zijn van aluminium en hebben een poort-timing á la Polini Evo.
*als je dit niet wist ben je wel heel erg dom*
onbgr 10.8k = 90-95au \ 17.5 100+au (11.6k) 12 =*bottleneck*
zelfs me pa weet het en hij had een kreitler die 110 ging, en hij weet net ff iets meer dan jouw over uitgeluld gesproken gaat eens langs bij me dealer...
en ik loop niet te lullen want met 17.5 reed ik bepaalde afstanden ook een stuk sneller dan zo
jij denkt gewoon dat je heerser bent met je getunde cilindertje en wie zegt dat g00t dergelijk ken tunen/ afstellen hoef je niet gelijk jankend aan te komen als iemand net ff iets meer toertjes draait/harder ging.
WAT EEN NOOOOOOOOOOOOOOOB !!!