Ervaringen met n00bs zonder scooter

@ local shop...

Mag ik 15x12 4,2 gram rollen

Voor een voor of achterkoppeling? :|

En ze vragen ook ALTIJD of je scoot opgevoerd is...

Hallo mag ik die gele handvaten?

Is hij opgevoerd?

d0w !!

LOL check hem
gewoon omdat ie dorst heeft
met 12 krijgt ie te weinig benzine
je dist me gewoon n00b
ten tweede zeg jij altijd dat 11k max is ik trek em zo 12+ ja echte geen crap bij de dealer lieten ze em een keer ver over de toerenteller gaan ook in overtoeren uiteraard, maar zonder problemen met 17.5 ging ik 11.6 K nu ga ik 10.8 (als we het hebben over goed doortrekke!!! dus zonder overtoertjes) als het moet trek rag ik alles in ze 12 of meer maar dan krijg ik wat vette overtoertjes hij maak wel een extra fucking vet geluid daz het eenigste voordeel! a la polini evo poort timing DUH... en goed ingereden

nee RX is lekker die dingen rijd ik helemaal scheel eruit man, ik hoor die dingen geeneens als ik langs rijd!!!

minstens 90 naast auto (de teller overschrijd vet door de kilometer teller :D)(zonder wind rijden), 85/90 met vet wind tege ik weeg 75 kilo, en met alle snelheden zit ik RECHTOP!

met 17.5 DO erin trekt ie harder en is de top +-10 kmph harder (nu zit er gewoon 12 in hoor, maar hij trok toen echt als een ziekelijke hij trok zo hard dat de spiegeltjes gingen fibrere als een gek en ja ik kreeg gezeik met me ouders :( niet dat ik zo mag rije maar ach... lol ;)) maar als ik 17 word ga ik er van alles onder laten ramme :D

ik heb een fucking snelle cilinder hoor gaat wel lukke 17.5 haald ie met gemak 105 ofso naast een auto het tellertje gaat zowat weer door de 0 heen en 19 is ietsjes meer gaat wel lukken, krijgt ie de volle laag en de maximale power die ie nodig heeft

Gilardoni Cilinders: Van de makers van Polini!
De Gilardoni cilinders zijn van aluminium en hebben een poort-timing á la Polini Evo.

*als je dit niet wist ben je wel heel erg dom*

onbgr 10.8k = 90-95au \ 17.5 100+au (11.6k) 12 =*bottleneck*
zelfs me pa weet het en hij had een kreitler die 110 ging, en hij weet net ff iets meer dan jouw over uitgeluld gesproken gaat eens langs bij me dealer...
en ik loop niet te lullen want met 17.5 reed ik bepaalde afstanden ook een stuk sneller dan zo
jij denkt gewoon dat je heerser bent met je getunde cilindertje en wie zegt dat g00t dergelijk ken tunen/ afstellen hoef je niet gelijk jankend aan te komen als iemand net ff iets meer toertjes draait/harder ging.

WAT EEN NOOOOOOOOOOOOOOOB !!!

Originally posted by Shizzolator
n00bs zijn soms wel relaxed , je kan ze namelijk makkelijk afzetten en oplichten LoL

Ow jij bent zo'n trieste gast die bv een DR70 als snelste cilinder ooit op marktplaats aanbied voor 200+ euro in de hoop dat er iemand intrapt? Verkoop je ook weleens rotte zooi door?
(Heb een zware hekel aan dat soort gastjes, nja je zegt t zelf denk dat er dan nie veel mensen meer met je handelen)

Originally posted by PsychoDude_666
Ow jij bent zo'n trieste gast die bv een DR70 als snelste cilinder ooit op marktplaats aanbied voor 200+ euro in de hoop dat er iemand intrapt? Verkoop je ook weleens rotte zooi door?
(Heb een zware hekel aan dat soort gastjes, nja je zegt t zelf denk dat er dan nie veel mensen meer met je handelen)

of hij bedoelt t anders, of hij bedoelt t op jouw manier, en dan heb k ook gods grote hekel aan em.. die ventjes denken dat dat leuk is...

maarja back ontopic about n00bs..:)

die gozer 87 is egt *&%$#¤€¾‘¥ bijdehand :rolleyes:
ken em eigenlijk niet uitstaan met ze {! bek
van jij doe dit kut en dat dat ook en ik heb het beste
en zseggen dat hij am 6 heb en niet aprilia rs gaar ding geval
komop zeg aprilia motorhispania rieju yamaha (tzr,dt (nieuw))
hebben allemaal am 6:)

Originally posted by PsychoDude_666

Lees eerst goed , antwoord pas daarna stumpert.
Wat ik wil zeggen is dat je n00bs makkelijk afzet omdat ze geen flikker weten.

Waar ik het over heb is dat er gasten zijn die vinden dat ze niet snel genoeg gaan meet een Shot , ip daarvan inruilen op een Technigas

Originally posted by schakelfreak
die gozer 87 is egt *&%$#¤€¾‘¥ bijdehand :rolleyes:
ken em eigenlijk niet uitstaan met ze {! bek
van jij doe dit kut en dat dat ook en ik heb het beste
en zseggen dat hij am 6 heb en niet aprilia rs gaar ding geval
komop zeg aprilia motorhispania rieju yamaha (tzr,dt (nieuw))
hebben allemaal am 6:)

ik kan jou ook niet uitstaan met je {! bek..

leer typen.. en leestekens gebruiken!

Originally posted by Shizzolator
Lees eerst goed , antwoord pas daarna stumpert.
Wat ik wil zeggen is dat je n00bs makkelijk afzet omdat ze geen flikker weten.

Waar ik het over heb is dat er gasten zijn die vinden dat ze niet snel genoeg gaan meet een Shot , ip daarvan inruilen op een Technigas

Ik vind toch dat ik t goed gelezen had, want ik bedoel er mee dat je mensen gaat afzetten omdat zer minder van weten. En dat zeg jij hier toch letterlijk?

Maat van me(had net een scooter moest nog veel leren enzo):

Hij: Ja is jouw RS luchtgekoeld?
Ik: Nee hoezo?
Hij: Nou je hebt er toch een luchtfilter opzitten?

Even uitgelegd (met tranen in mijn ogen van het lachen) hoe het precies zat. Zo leer je elke dag weer wat bij :)

een gast hierzo op school : ja ik ga een phantom kopen want die heeft standaard al 2 radiateurs, dus dat is lekker opvoeren...
dus ik: ja wat wil je eronder gaan zetten dan
ja lekker alles malossi, mhrspeed ofzo,met een doppler uitlaat, die heeft een fucking goede demper

:+

Was net in het dorp komt een gozer naar me toe zegt hij : Jezus lelijk ding heb jij zeg.En Alleen maar een reversje.Ik vraag aan hem wat voor scooter heb jij dan?Jah een Godse vette neos :|....ik zeg dat is een van de lelijkste scooter's op aarde.Zegt hij : Nee man ik heb 17" velgen das bruuuut verder wel std kleuren niet gespoten :| Ik hield me lach nog in :D.Ik zeg wat word je setup dan?...Uhm setup?Jah je cilinder enzo....Ow jah
malossi speed tuned met een jolly moto en 28 mm carb.maar die cil. ga ik zelf tunen met een dremel :D:D ow jah ik serieus mee praten :) Zegt hij jah dan moet ik de 160 wel halen :D:D:D.Ow jah hij had zijn carter ook al uitgeboord met dremel en hij had 4 vlinderpoorten en standaard vario en koppeling en snaar :)

dus...heb em maar niet te hard uitgelachen en gezegd :
Ik zie je over 2 maanden wel 8P

Laatst een collega van me. Begon hij over het verhaal dat er trekveertjes in zn koppeling zaten. Ik KWAM echt NIET meer bij! Daarna kwam hij nog even interessant doen dat een voorkoppeling niet bestaat. En van een grotere sproeier ga je niet harder volgens hem! DĔ n00b!

Last edited:
Back