Ervaringen met n00bs zonder scooter

bij mij in A`dam oost denken de marrokanen dat je scooter het niet meer doet als je een kaal stuur hebt..:P en ik hoor zo vaak verhalen van: jah en achmed heeft een area die is gesponserd door aprillia(zit gewoon een aprillia sticker op)en verhalen over streetmagics die wel 160 gaan...vragen ze aan mij hoe hard ik ga..zeg ik tja rond de 100 denk ik...zeggen hun:tsss is niks man mijn broer gaat 150 op autoteller...en als je dan vraagt of ze sleutel om sleutel willen racen,staat die "snelle"scooter bij hun oom in amstelveen ofzo...helemaal gek wordt ik van die gasten die hun snelheid overdrijven...

Ik ken het heel goed jah... van die rotkopjes die dan zeggen van.. IK TREK JE ERUIT!!! ik VLAM JE!!!!
en dan ga je kijken naar hunuitlaat en dan zie je gewoon een Stnd uitlaat :rolleyes:

IS goed zeg ik dan:o

Maar wat ik eerst een keer had was een rotkopje en die vrienden ervan beweerde dat hij ALLES van HEBO had... en 155 op auto teller ging.
Toen vroeg ik van.. Wat voor krusas heb je dan?
Hij zo.. EEN HEBO DUBBEL GELAGERD MET 2 LAGERS NAAST ELKAAR VOOR MEER TOEREN:D

Toen keek ik zijn Carb ff na..... bleek gewoon een Simpele 12mm of 17,5 mm te zijn|(
En zo vond ik nog meer van die Dingen waarvan je denk... DROOM NOG LEKKER VERDER0?

Maar jah... gewoon die mensen in hun waarde laten totdat ze op de feiten worden gedrukt.. Dan praten ze wel anders...

En idd iemand uitleggen dat zijn scooter niet 150 kan lopen is HEEEEEEL moeilijk:?

Greetz

Nee hoor :P

Vriend van mij zou een tijd geleden een sfera krijgen (bleek achteraf, hij wist niet eens wat het was).

Hij mij blij vertellen dat ie 90-95 echte kms liep.. met alleen een gare Arrow pijp (bleek ook achteraf. Hij had het alleen over een snelle uitlaat :P)

Gingen we dat kreng ophalen.. Pannegaar enzo, je weet wel. Ik ga testritje maken. Komt ie net aan de 80 @ teller.

Ik kom terug, zeg: Hij gaat 80 op de teller.

Hij: Ja.

Sindsdien moet ik alles voor m fixen enzo :P

een vriend van me kwam steeds zeiken of ik zn scooter wou maken omdat ie niet vooruit kwam en vaak niet zou starten...maar ik had dr geen zin in en zei je bekijkt het maar.....na een tijdje het prusten aangezien te hebben ging ik toch maar ff kieken...en wat bleek...HAD DIE EIKEL GEEN GASNAALD IN ZN CARB GEDAAN!! hij d8 dat t niet zou boeie als ie dat kleine naaldje weg zou laten...pfffff echt zoiets heb ik nog nooit meegemaakt..

paar weken geleden ook. Ik stond in Tilburg @ straatracen. Komt er zo'n gast op een RuNnEr (ff om aan te geven :P) naar me toe. 'Vette scoot man, zal wel hard gaan' :|. Spy met NR-X :). Hij dacht dat door die RS-Demper ik ineens 300 ging ofzow :)

En toen begon ie over zijn eigen scoot. STD met G.S.P. Hij ging er een NOS kitje opzetten, en er werd een 12Volt ventilatortje op zijn (LC!! :P) cillinder gezet. En dan zou ie wel 200 gaan lopen.

Toen heb ik hem ff lekker in zijn gezicht uit gelachen. Ik heb hem ook niet meer gezien de tijd erna :)

Och hier nog zo iets....

Iemand die ik ken met een Aprillia rally heeft van zijn Malossi vario alle koelvinnen afgetrokken.
,,Mja das ammel gewicht zegt ie dan stoer"

En naderhand maar steeds mauwen dat zijn carter veel te warm word voor een std. scooter

Wat ook nog eens grappig is, als hij gaat rijden doet hij net alsof hij door de trek kracht van zijn scooter een beetje achterover gaat.

Na dat aan een paar vrienden vertelt te hebben gingen we er eens op letten: en jah, hoor ...we hebben gelachen met zijn allen, kwamen niet meer bij...

Egt hilarisch om iemand op een std. scooter te zien die net doet alsof ie knoerhard vlamt> 8P

Hehe ik kwam maandag voor het eerst op mn nieuwe skool, rij rustig over het schoolplein, en zet hem in de fietsenstalling ( in een kelder ) Komt er een doed aan met neo's. Hoe hard gaat ie ??? ik zeg zo : "90 digi ofzo"

die doed : HAHAHAH.

het was Neo's met std uitlaat met het pikkie er nog aan :)

Vandaag ook in de bus naar school: Ja ik ga op mn puch een binnenrotor bouwen, dan ga ik vet hard. En de Runner van die en die gaat zeker 150. Getunede cilinder, binnenrotor.... bla bla

Hier blaten die mannetjes vaak over binnenrotors, want dan ben je toch wel de man.

Paar maanden geleden stond ik bij het stoplicht, stond er een scooter naast me.

Hij zegt 'Hoe hard gaat ie'
Ik zeg 'Rond de 85' (Setup: C16)
Hij zegt 'Ik ga 95' (Setup: Malossi Giet 70 + NRX)

Begint ie me uit te lachen en hij rijd me er net aan uit.

Kom ik hem een week later tegen met mijn nieuwe setup (Evo70 + C16 + 21mm) Staat ie bij de spoorbomen, ik kom stilletjes aangereden...Begint ie weer te lachen :|

Dus ik lach keihard trug en hij kijkt me verward aan :D

Spoorbomen gingen open en ik vlamde hem dik :W

was overtijd tijdens het hete weer met een groep vrienden van de brug over het kanaal gaan springen, komt er opeens zo een gastje van 16 aangeduuwt met zijn runner. eerst vraagt die aan ons een flesje water, maar we hadden niks meer bij dus vraagt die een lege fles. ging hij die in het kanaal vullen en over zijn standaard uitlaat gieten. ik zeg sarcastisch dat is goed voor je uitlaat!! hij ja, dat is echt goed ervoor.
gast bij mij in de klas: http://base.scooterforum.net/scoot.php?ID=12171

Originally posted by Rocket_Power
was overtijd tijdens het hete weer met een groep vrienden van de brug over het kanaal gaan springen, komt er opeens zo een gastje van 16 aangeduuwt met zijn runner. eerst vraagt die aan ons een flesje water, maar we hadden niks meer bij dus vraagt die een lege fles. ging hij die in het kanaal vullen en over zijn standaard uitlaat gieten. ik zeg sarcastisch dat is goed voor je uitlaat!! hij ja, dat is echt goed ervoor.

Waarschijnlijk heeft ie die gegevens gewoon gemeten met zen aerox teller ;)

Ik word bijna wekelijks aangesproken door personen die me "kennen" enzo, en weten nog met welke scootz ik 2-3jaar geleden enzo rijdt.
Beginnen dan verhaaltjes te vertellen over hoe hard ze vlammen en hun vrienden :z
Soms irritant

Originally posted by Rocket_Power

Power Spec. 70cc race cilinder [TUNED],Power One Racing uitlaat [TUNED], 21 Dell' Orto carburator, MHR Malossi Race Vario, Malossi Membraam, Gele Malossi drukveer, Zwarte Omega trekveren (40%), Trekt in 1 keer door tot topsnelheid (100/110 km/h), maakt +- 12.000 tr/min

:+

_„.¤°˜¯?°¤.?_O_?~~Wesley~~?_O_„.¤°˜¯?°¤.?_ : zegt:
maaruh da ding van mij maakt nou al 15500 toeren met een 50
toerentellertjuh erop
ik heb wel scooters gezien die 17000 toeren maakte

-----------------------------------

Dikke lol :D 1ste stuk gaat over zijn eige runner met een laser uitlaat + MK powerfilter :D

Back