Of sprintjes trekken tegen (nieuwe) klas/school genoten die denken dat ze sneller zijn....Of hun hele verhaal aanhoren en ze er vervolgens behoorlijk uitlullen.....
Een Aerox met alleen een NRX(al zegt ie dat ie flink hard gaat en behoorlijk opgevoerd is zou zijn teller uitgaan: teller tot 120)....okee denk je dan....laten we ons beheersen, niet lachen en er gewoon een sprintje mee doen..... En dan tot de conlusie komen dat ze bijna stil blijven staan tegenover een beetje straat-setup. (Senda 70cc eurokit, 21 mm metrakit uitlaat....valt wel mee tegen een vet opgevoerde scooter d8 ik zo)
Daarna zeggen ze ook nog van: Ja, dat had je ook nog wel even erbij mogen vertellen dat ie 70cc was.....Ik: ja ik was anders nie diegene die begon over mijn zo erg opgevoerde brommer/scooter?!!
Of iemand die zegt bij de dealer: mijn kickstart van een Rieju spike valt er de hele tijd compleet af met die as enzo en al!!
Dan hoor je die dealer al denken : O oo dat gaat centen koste.......
Conclusie van dealer: alleen kickstarter viel avn as af door losgetrilt boutje.....(sorry hoor maar hiervoor naar de dealer gaan is echt tè triest!) Maar ondertussen heeft die kerel van wie de brommer is het wel over opvoeren van zijn brommer tot en met tegen je...
Of heel leuk: Aan iemand een tomos-cilinder verkopen en dan zegt diegene die hem wilt kopen: maar dat is geen cilinder, dat is een zuiger! Want ik had een cilinder nodig! geen zuiger!
(bleek dus achteraf dat 'ie het verschil tussen cilinder en zuiger niet wist, was ook geen probleem want ik had ook nog genoeg zuigers liggen....Maar ook wel errug leuk op dat moment)
Vragen mensen bij een dealer om een koppeling, haalt de dealer er 1 uit magazijn....zegt de koper: maar dat is geen voorkoppeling, dat is een achterkoppeling!! (ooh my god denk ik dan) Kan de dealer ze ook weer uitleggen wat het verschil is en uiteindelijk een nieuwe vario halen......:|
(Nou nog maar hopen dat er ook bij mij iemand begint over zijn scooter die 160 gaat, of een kennis die er 1 heeft. Waarom gebeurd jullie dat tog en mij niet ?! haha)