Ervaringen met n00bs zonder scooter

ook hier in Rdam hebben ze een dealer hebo is the best, moet 6 gram rolers in je scooter gooien met een alu hebo racing 2 cilinder :S , en metrakit + hebo gara uitlaat is ook the best

kopeling = is een vario zeggen ze

en ze hebben een speed runner staan die 190 gaat zeggen ze :P

ook peter van wijk (hebo groot handel) beweerd dat ze een zip hebben die 183 echte km's rijd met een manston :l

dat is een groote fanta zaak ( ze drinken ook aleen maar fanta daar :P

heh, hier heb je van die eigenwijze mannetjes :)
gast had net een 21mm carbje onder z'n scoot gezet en moest dus z'n sproeier afstellen, gast start m en laat m warmdraaien, zeg ik tegen m dat ie ff een stukje moet gaan rijden en t laatste stuk volgas moet geven en contact uit bla.

komt ie terug, doet ie precies zoals ik m had uitgelegd, volgas stukje en contact uit, haalt ie z'n bougie eruit, helemaal zwart dus, leg ik m uit dat ie een kleinere moet gaan halen.. komt ie met "nee m'n sproeier is nu juist te klein blablabla", hele discussie, haalt ie een vriendje erbij die zogenaamd zoveel weet, die zegt ook dat de sproeier te klein is :|

uiteindelijk zei ik maar dat ie een grotere sproeier moest gaan halen, dat ie t zelf wel merkte :)
weekje later kom ik m tegen.. prutteldepruttel en dat ding kwam zowat niet meer vooruit :P
hoor hem: 21mm carbs zijn gaar! :(

8P

maar ok, die gozer begint de laatste tijd wel wat beter te luisteren als ik m iets uitleg, soms weet ik iets niet en helpt hij mij weer, dus dat is wat leuker :)

haha iemand die ik ken, had t over de remschoenen in een achterband, dus trommelrem...
aan die remschoenen zitten van die veren die die schoenen weer terug trekken..;)
zegt ie: jah, ik denk maar dat k daar strakkere veertjes voor ga kopen dan trek ik harder op...:X 8P

en je hebt natuurlijk van die mensen, die met de onbegrensde scooter 100 gaan en hoger...:D dan vraag k me toch af hoe ze dat doen....

en natuurlijk,(in mijn geval) van die knakkertjes die zeggen dat hun citta wel 110 gaat omdat ze dit en dat hebben...
tering met het grootste cittablok(100 cc (geen echte cc's)) haal je waarschijnlijk nogeens die 110...8P

Als ik dit zo door lees dan komt het me allemaal heeel bekend voor. Werk zelf ook in scooterwinkel en maak deze loze gesprekken dus dagelijks mee.

* Ik wil een polini koppeling, best bestel je er een krijg je te horen: Ja maar dat is dat ding wat achteraan zit! ik moet de voorste koppeling hebben |(

* Onbegrensd rijden ze de teller uit, snap niet hoe ze het voor me kaar krijgen met die orginele pijpies, maar ze krijgen het allemaal voor mekaar. 8P

* Ja doe mij maar een setje snelle rollen 8P

* Of snelle stickers voor een snorbrommer....!!! ( Ze vragen dus om gele stickertjes, in plaats van de oranje)

Echt waar je lacht je helemaal rot om al die onzin verhalen, soms moet je oppassen dat je zelf niet dom word!

Wat trouwens ook leuk is. Een schakelbrommer verkopen, jongens beweren dat ze precies weten hoe zo`n ding werkt, om 4 uur lopen ze weg met dat ding, om 6 uur draai je de duur dicht staan ze nog met de schakel naast het pand te kloten om weg te komen :D

ik las ooit in de scootin' iets van een gast die vroeg wat er aan de hand was met z'n scooter , want hij had steeds witte bougie ehn als hij sproeier verwisselde bleef het hetzelfde .Scootin' ging er serieus op in met een paar wazige suggesties.Ik begon ernstig te twijfelen of die gast niet lekker naar de bovenkant van de bougi zat te kijken :|

tja scootin, beweerde laatst ook dat je wel ff 140 zou halen,..

Irritante gasten zijn het, onzin die ze allemaal uitkramen, nja de mensen die brieven insturen ook trouwens..

En dan de perso's, scoots die zo stnd zijn dat ze maar gaan vermelden welke banden eronder liggen :|

Jongen op werk beweerdt dat een uitlaat 9 van de 10 alleen het geluid bepaalt.

Gozer uit de buurt gooit een NRX onder zijn Phantom stelt hem niet af en komt niet boven de 40 uit. Andere gozer gooit een NRX
onder z,n Beta en haalt er 90 op de teller mee.
Gozer van Phantom z,n conclusie: NRX werkt alleen onder Beta.

Gast uit buurt zegt dat die 133 op autoteller haalt met volgens hem een Team Speed,17,5mm,Lazer uitlaat,Mallosie vario en koppeling.
Vraag ik hem heb je ook je carters bewerkt hij:Ja
Ik denk ff een geintje uithalen en vraag of die ook een spoelpoort heeft dicht geplamuurt hij:ja trekt nu veel harder op 8P

dom wijf hier bij de brommerzaak, probeert mij wijs te maken dat een NGK br8hs bougie niet bestaat :( terwijl ik die altijd erin heb.
zegt ze: ik heb wel een br7es ik zeg ja maar das lange schacht das voor piagio. zegt ja maar dat kan ook gewoon hoor in een beta :s ik zeg ja vast. komt ze opeens aan met een b7hs dus ik zeg daar heb ik nix aan want die is binne een week weer kapot.
zegt ze ja maar dan zal dat aan jou ontsteking ligge.
ik zeg dit is dus de laatste keer da ik hier geweest ben ik fiets nog liever 30 km naar een brommerzaak waar ze er wel verstant van hebbe inplaats da ik die onzin van jou aan moet horen :(

Originally posted by PsychoDude_666
tja scootin, beweerde laatst ook dat je wel ff 140 zou halen,..

Irritante gasten zijn het, onzin die ze allemaal uitkramen, nja de mensen die brieven insturen ook trouwens..

En dan de perso's, scoots die zo stnd zijn dat ze maar gaan vermelden welke banden eronder liggen :|

ja haha daar lag ik me altijd krom om

Subject Yamaha Neo's

Kenda : banden - Malosie voorkoppeling - Tecniegaas : uitlaat - Polini : Sticker - Remhandels in carbonlook

bijv. 8P

''ja...nee....bij die nieuwe derbi schakelbrommers hebben ze een nieuw systeem waarbij de benzine direkt in de krukas wordt ingespoten! ''

Ook erge humor....btw ik dnek dat ik die met die spoelpoorten dichtplamuren maar eens even moet onthouden....

Back