Ervaringen met n00bs zonder scooter

een gast bij op skool telde onlangs 350 euro neer voor een zwaar afgeragde honda scoopy. Ik heb hem gewaarschuwd dat dat ding niet meer dan een geeltje waard is. Zegt ie, hou jij je bek nou maar een Urban Kid is uit de jaren 80 :|

ok dat soort mensen help ik dus nooit meer :)

Originally posted by JeremY
hahaha :D die nerds hebben bij mijn op school gezeten

altijd van die praatjes dat ze 100 rijden enz enz
terwijl ik me tme onbegrensde runner sd toch harder ging :S :D

Merk: Piaggio (kut merk Peugeot is beter)

hahaha wat een sukkeltje :)

Originally posted by haagze sf2
ze zijjn niet zonder scoot mnaar wel grappig

http://www.cu2.nl/browse.php?id=1236880

peugeot snelste scooter 8P

wat de neuk, dat is mijn inmiddels al 3 maanden verkochte mc2

:S:S:S, foto's heb ik nog op me hd staan,

hier mijn laatste brommer, check achtergrond :P

gsm2.JPG

van een jongen was laatst de v-snaar geknapt, vroeg hij of hij er niet eventjes er een ketting tussen kon doen om naar de dealer te rijden
couto.gif

Originally posted by tomaaz
van een jongen was laatst de v-snaar geknapt, vroeg hij of hij er niet eventjes er een ketting tussen kon doen om naar de dealer te rijden
couto.gif
Whoooooot, ik ging em van ja zeggen:D Wie weet probeert ie het nog ook8P !!!

Sta bij dealer is een ventje voor me......was met vrienden dus hoorde de helft.
Marja zegt het ventje in eens ik wil een bougi
delar: ja ok en wat voor hitte graad?
ventje: Uhm wat is dat?
Dealer: Uitgelegd.
Ventje: Oh ok doe mij er maar 1 waarmee ik 140 kan
hij loopt het nu nog niet maar gaat ie wel doen.
Dealer: Korte of lange schacht?
Ventje: wat is het meest voor komend dan?
Dealer: Nou korte schacht @ st cill.
Ventje: Ok doe die maar.
dealer wat voor cill ga je nemen dan--> als je 140 wilt halen.
Ventje: Mijn st cill ga ik zo opvokken dat hij dat makkelijk haalt 8P

Stond te praten in het dorp met een stel maten, komt er een knuppeltje langs(@ scooter).......Komt naar mij toe zegt hij jij voert je scooter op he ?
Ik ja hoezow?
ik zag je laatst rijden en dat ging hard joh ik denk dat je 100 ging! ik oh ? waar was dat dan? hij zecht hier achter (kan nooit hard geweest zijn max 80)
Ik ok zegt hij ineens van wil jij een X eeen wedstrijd doen ik met deze scoot hij ja ook en met een vriend? ik en hoe hard gaat die vriend dan ? nou we hebben gemeten @ auto teller 135.
Ik wat zit er onder dan? hij een andre uitlaat net als jij ? ik ok :? ok......en dat rijd 135 hij jha ik zeg lul geen poep man.... kan nooit8P

Jha idd al was de 135 zo makkelijk haalbaar :) dan had ik ook wel z'n pijp gewild alleen helaas ik geloof niet dat een Leo Z zoveel vermogen in zich heeft om uberhoubt 135 aan te kunnen :)

Gister ook,

ik zat zo suf naar het scherm te kijken want ben op het moment scooterloos, heb em zaterdag weer terug. Nou dus op een gegeven moment krijg ik MSN berichtje dat iemand me wil toevoegen, dus ik accept da zo ff. Vraag zo:Hoi wie ben je??
Bleek dus een zij te zijn: zij zo, Hoi mooie scooter man!
Ik: Thx, maar hoe weet je dat?
Zij: Oh een vriendin gaf me 'deze' site.
Ik: ah ok...:|
Zij: Hoe hard gaat ie ongeveer???
Ik: Ik denk ongeveer 105 echte km...
Zij: ah netjes, ik had zelf ook een scooter
Ik: oh, wat voor 1, hoe hard ging die dan?
Zij: oh een runner, die ging 140 echte km :)

Maakte meteen me dag weer goed :P

oke er is hier een kereltje in Dronten die echt het voorbeeld is van een grote n00b ik zal ff een PAAR dingetjes neerzetten:
ik praat met een vriend over koppeling ik zeg welke moet ik hebben de 105 of de 107 mm komt dat ventje eraan ga je 107 mm carb halen :| rijden we naar meeting zwolle hij op zijn fout aerox scheef stuur alles gaar en ja je raad het al een powerfilter eronder natuurlijk niet op afgesteld en wat denk je in zwolle begeeft zijn scooter het, hij zielig kijken naar ons en wij deden i.p.v :henko: , dus mooi :| en bekijk het maar.
komt hij andere dag naar me toe moest ik meekomen naar zijn scooter of hij een shot had ik zie daar een giga nrx hangen :|
een jongen had zijn stuurkappen eraf wie heeft het een week later :| komt hij binnen op school met zijn nr-x zie ik daar de hele bocht weggedeukt zegt hij ja had een hobbeltje gepakt :|
en dan ook nog raar opkijken als wij hem uitlachen omdat er niemand op zijn meeting wil komen :+

en dit zijn er dan nog maar een paar 8P

Haha ik ben ook nog behoorlijk n00b op scootergebied, maar heb al aardig wat bijgeleerd...maar er is nog iemand bij mij op school...:

Hij komt naar mij toe: Zo je hebt een nieuwe scooter he! Ik zo: Ja, klopt. Hij: Hoe hard looptie? Ik zeg voorzichtig: Nou, hij trekt wel iets over de 100 denkik.... begint die kerel keihard te lachen. Ik zeg: Wat valt er te lachen? Hij zegt: 100 is tog nix jonge! Wij lopen ff naar zijn scooter (een totaal afgeragde Suzuki Zillion, kappen naar de kut etc) en hij zegt: deze loopt met gemak 135! Ik zo: met standaard uitlaat zeker 8P Hij: Jaaa dat is mogelijk hoor! Want ik heb mn varioring eruit en het buisje uit mn luchtfilter en (het belangrijkste) een andere V-SNAAR! Ik zo: jaa...tot ziens...8P!

Back