Ervaringen met n00bs zonder scooter

Weet je wat nog het moeilijkste was:

Wat is nou een piaggio blok, minarelli vertikaal/horizontaal etc.

Ik begreep er geen aarz van :P ik dacht blok is blok..

euhm een groepje van "nobs die a beje sleutelen' ui hengelo ( maro _V_w kennt ze wel)

"op een team moet ALTIJD2 een c 16 , tuned en untuned"

"manston-wand is naar 1 uur nietmeer te gebruiken , zo slecht"

"onze sr is naar 1 uur vlammen al aan een nieuwe zuiger toe"

jochie hier op school heeft een aerox en die heeft nr-x enzwo en dan doet hij er een polini vario erin en dan denkt hij meteen dat ie 100 rond rijd :| en dan komt hij aanrijden met een powerfilter er ook nog eens onder dan hoor je dat ding vet valse lucht zuigen en heel langzaam optrekken en maar stoer doen :| ook nog van die fout lichtjes erop en lelijke stickers al 5 x op zijn muil gegaan en dan rijd ie op het plein met een mutsje op zijn kop helm in zijn hand :| dan denk ik ook rijd maar ff lekker tegen een boom aan kijken wie er dan stoer is :W

Last edited:
Originally posted by masteralbert
die koppeling waar je het steeds over hebt bedoel je zeker de vario mee? (waar moeten anders rollen in). Enneehm, het maakt wel degelijk uit wat voor vario je hebt. Een hebo vario heeft bijvoorbeeld een ander soort rollen die niet in een polini vario passen 0?

Dat is net het punt die vrouw van de dealer had het de hele tijd over de koppeling terwijl wij gewoon rollen moesten hebben ik weet echt wel het verschil tussen een koppeling en een vario:(

Toch moeten we eigenlijk medelijden hebben met ventjes die zulke onzin uitkramen ... aan de andere kant zijn zei meestal de debielen die zonder helm rijden en met hun NR-Nixje alles en iedereen omver "vlammen".

Hmmz rare mensen die n00bs haha

dat ze met veel moeite 85 rijden is wel heeel stoer voor ze, en daarom dan ook maar zo hard rijden op drukke wegen waardoor het lijkt alsof ze iedereen voorbij blazen... rij gewoon verstandig en blazen doe je toch op rustige stukken? :|

Heb persoonlijk niks tegen noobs. Alleen wel tegen noobs die niks willen aannemen. Probeer je ze iets wijzer te maken, willen ze niks van je aannemen. Probeer je ze een beetje theorie uit te leggen, en dan uiteindelijk vinden ze nrx nog de beste uitlaat. Dat vind ik meestal redelijk frustrerend.

ja, ze vlammen mij maar lekker omver hoor, ik kom ze wel tegen op de meetings waar wél geraced mag worden, en voor het stoplicht waar ik ze met halfgas wegtrek :) ik hou m'n gemak wel binnen de bebouwde kom

Hmz net ff met gast gelult:

Beta ark, met nrx (jeey), varioring er in :rolleyes: , en wel een andere sproeiert! 88 echte :)

En daarna ze maat:

Hebo Man, 21, hebo r2..schijnt 140 te rijden op 80% gas 8P :W

Originally posted by -[inferno]-
um flep, onbegrenste (nieuwe) schakelbrommers kan je niet echt vergelijken met onbegrenste scooters.
mh heeft std al snelle cilinder en nog veel meer troep, en van die teller mag dan geen reet kloppen maar daar haalt ie de 110 wel op, am6 blok + cil he.
of ben ik nu n00b 8P
>> klopt op mh zit standaard een gilardoni 50cc snel, heb hele grote uitlaatpoort en 7 spoelpoorten, uitlaat is een metrakit die zit er ook standaard op en carb = 12 of 14. met 12 52 vertanding alsk me niet vergis... dit loopt gewoon lekker door onbegrensd met kuip, liggend en 6 versnellingen :D

rs daarentegen is S U P E R T R A A G 9mm carb. gilardoni 50cc met mini uitlaatpoort en een uitlaat tot max 8k....... onbegrensd loopt dit 70 a 80 km per 60 minuten.

QUOTE]Originally posted by PsychoDude_666
Hmz net ff met gast gelult:

Beta ark, met nrx (jeey), varioring er in :rolleyes: , en wel een andere sproeiert! 88 echte :)

En daarna ze maat:

Hebo Man, 21, hebo r2..schijnt 140 te rijden op 80% gas 8P :W
[/QUOTE] >> en als je zegt DAT DAT GEWOON NIET KAN........ en maar niet geloven en maar blijven beweren dat hij echt zo hard gaat, K A N S L O O S vin dik dat.

Hehe jah, uiteindelijk, begon ie te dreigen met "nou ga fotos maken enzo"..tja, ookal ziet ie er mooi uit, 140 rijden echt maar super weinig scoots, en dan zeggen 80% gas :D

een gast hier in de buurt heeft een zeer irritante vriendin die denkt dat ze alles weet. pas zegt ze: er rijd een scooter hier rond met 50cc , nitro en nos en die rijd 180 , want we hebben er zelf achter gereden met de auto.....

ja daar ga ga je toch niet eens de moeite voor nemen om op te antwoorden.

opper noob:

gast bij ons op school rijdt met team std carb en nrx :)

lui die met neos rije +next waar je duidelijk hoort dat de varioring er nog inzit.

lui die volhouden dat ze een hebo alu 78 ipc 70 cc hebben of een polini 80 cc 2 aerox.

gast uit mijn klas ja ik ken iemand die heeft een peugot buxie die loopt wel 110 alles metrakit. en zon mooie verchromde uitlaat die onderlangs loopt :)

andere gast uit mijn klas die zijn brommer niet mag opvoeren van zn ouders: eerst ja ik heb mn peugot onbegrenst en hij loopt 85 autoteller en ik heb een remhandle begrenzer. ja zeg ik komop gana we ff je scoot klokken. jaa ik heb mijn begrenzer erop staan. Nou dan haal je die eraf ja. nee dan moet ik al mn kappen eraf halen. Later ja ik heb ene yasuni uitlaat besteld bij salomon & swierts. Maar ze kunnen hem niet leveren (dingen kun je zien lichen in het magazijn )

nog gast uit mn klas. ja ik heb ene peugot en er zit een minarelliblok onder. en nog steeds wil ie niet geloven dat dat niet waar is. Wil ie 70 cc bestellen ik zeg ja je uitlaat is niet zo goed he. jawel hoor ik heb een combi :) uitlaat. duidelijk yasuni z :P .

nog een gast uit mn kas :
ja ik heb een hebo alu 70 gekocht op mn runer en ik had eerst een gianelli sport pro eronder mar dat liep niet toen heb ik een shot gekocht maar nou loopt ie wel goed maar ik kan hem niet stationair laten draaien. als ik hem start wil ie gelijk wegrijden. hoe kan dat toch. :) .

nog een gast uit mijn klas:
ik heb een mtx met 70 cc malossi en hij loopt steeds vast ik heb nu al de 3e cilinder. ik: controleer je je bougie weleens dan. neeeuh is niet nodig

nog een gast uit mijn klas:
had een runner gekocht ik kijken hij zo ja ga maar ff rijen kijken of ie goed is afgesteld. ik kijk eronder zie ik niet eens een koeling aangesloten zitten op de cil. ik zo dat klopt niet, nee dat dacht ik al hij sloeg me gister zo maar ineens af zei ie. maja ik dacht dat er lucht in de benzineleidingen zat.

zo zie je maar weer ik heb allemaal echte scooterfreaks in mijn klas NOT :)

Last edited:
Back