Ervaringen met n00bs zonder scooter

ehm, mijn dealer ik: mag ik een varioblokeersleutel voor pia (wist ik veel dat het een plaatje is, had het ding nog nooit gezien).
hij: moet ik bestellen kom volgende week maar halen.

week later....
ik: ik kom varioblokeersleutel halen:
hij: hier is ie

is het een koppelingsleutel ding :S
is mijn dealer nu een n00b?

ik laat n00bs in hun waarde en ga hun hier niet afzeiken :p

ooit was ik ook n00b en dacht dat ik met zwaardere rollen harder ging.

er is nog niets veranderd blijkbaar :D

kerel die ik ken rijdt met een wallaroo 8P. Ding heeft een sito+ uitlaat, std vario en een speed-clutch (waar die goed voor is mag joost weten...) Hij is er rotsvast van overtuigd dat hij 85 rijdt :D
Als je hem probeert uit te leggen dat hij meer zou hebben aan een andere vario, dan aan die koppeling zegt hij dat ik mn kop moet houden met mn stomme std gilera vario...

Iedereen hier met een Team in de buurt beweerd een Team Speed te hebben...Ook praat iedereen hier over alles MHR en Team Speed is de beste cilinder etc...

Laatst stond ik voor het stoplicht, komt er een onbegrensde Neo's naast me staan en zit met ze gas te spelen, terwijl je mijn scooter met hoge toeren erboven hoord. Dan heb ik ook zo'n gevoel van: "Rot op kansloze n00b" :D

Er zijn zoveel voorbeelden, maar je kan het ze eigenlijk meteen vergeven want jij hebt ook zo je n00b-periodes gehad...

:o Ik werd helemaal gek toen een vriend van me bij me kwam met z'n Sr en een gloedje nieuwe Technigas Next :eek: en ik mocht m ook nog onder z'n sr zetten :D

En hij denkt nog steeds dat ie 95+ rijdt met z'n multivar+technigas :rolleyes:

iemand die ik ken blijft volhouden dat twinner een 70cc uitlaat is en nu wil die omdat hij sneller wil gaan een powerfilter onder stnd cilinder stnd carb. gaan doen..

Toen ik nog geen scooter had hoorde ik ook altijd verhalen van:
Zware rollen in je vario = harder en lichtere = sneller optrekken. En NRX is de beste uitlaat enzo. Mja..... gelukkig heb ik beide nog nooit ervaren.

Originally posted by Mark Flugel
het kan aan mij liggen, maar 2,5 keer zo hard vanwege 1 begrenser minder lijkt me wel heel erg stug.

um flep, onbegrenste (nieuwe) schakelbrommers kan je niet echt vergelijken met onbegrenste scooters.
mh heeft std al snelle cilinder en nog veel meer troep, en van die teller mag dan geen reet kloppen maar daar haalt ie de 110 wel op, am6 blok + cil he.
of ben ik nu n00b 8P

achja, vroeger...
zo begon ik ook, had net mijn sf en mijn neef zou hem wel eens nakijken, afstellen, dus stond ook op school trots te vertellen, ja binnekort zwaardere rollen enz. dus dan gata ie wel 80 op de teller...:rolleyes:
en daarna wou ik een leo z, en dan de leovinci leters zwart maken, dat was HET.
maja, tijde rondgereden met z/next en nu nog steeds met nrx, ook een tijdje terug @ hebo alu.
boeie, de laatste tijd begon snelheid mij minder uit te maken, en ik wou maar vanalles, dmv i-net leerde ik wel vanalles bij, maja, het is er eigenlijk nooit van gekomen, ik weet gewoon genoeg om een scoot te maken, en kan (bijna) alles zelf, dus voor mij is dat zat. heb nu sjeesbewijs, morgen kijken voor een auto, als ik dan nog wat geld over heb, komt er misschien toch nog een scoot.

Originally posted by wimpie
ik heb wel eens een verhaal gehoord over een gast die met zijn nieuwe gilera gsm maar 20 km/h kon rijden.hij wist niet dat een brommer 5 a 6 versnellingen heeft en hij reed dus 2 weken lang in de 1e versnelling volgas rond 8P

Dit is echt te bruut :# :# :#

Afgelopen zomer aan scoot van vriendin van een vriend aan het kloten waren de rollen tot op het metaal afgesleten en zelfs daarvan waren stukjes weg. Dus wij naar de dealer hier en vroegen rollen. Vraagt die vrouw achter de kassa welke koppeling? wij zo van wat maakt dat nou uit maar ja pollini zeggen wij oh ja wacht voor pollini koppeling heb ik alleen nog maar 6.0 en geen 5.7 wij zo van ja doe toch maar die andere we vinden er wel iets op8P

by ons denkt een jongen te kunnen rijden met manston..zonder kop uitdraaien/afdraaien..en dan normale bens tanken..|(
en hy is 13....gaat ie verhalen op hangen over ze vader ze runner die met std. cil..en een bida s2 eff 120 digi gaat..8P
en denkt sneller te zyn en meer verstand te hebben dan wie dan ook8P 8P

die mannetjes haat ik :S, ik ken dr ook zo 1 met een citta, kutjong is 14. en omdat zn broer een MHR SF heeft denkt ie dat hij de man is.

die gastjes moeten een x een DIK ongeluk veroorzaken }) , ze zijn geen zestien dus geen certi en dus ook niet verzekerd :)

Originally posted by Zippah
Afgelopen zomer aan scoot van vriendin van een vriend aan het kloten waren de rollen tot op het metaal afgesleten en zelfs daarvan waren stukjes weg. Dus wij naar de dealer hier en vroegen rollen. Vraagt die vrouw achter de kassa welke koppeling? wij zo van wat maakt dat nou uit maar ja pollini zeggen wij oh ja wacht voor pollini koppeling heb ik alleen nog maar 6.0 en geen 5.7 wij zo van ja doe toch maar die andere we vinden er wel iets op8P

die koppeling waar je het steeds over hebt bedoel je zeker de vario mee? (waar moeten anders rollen in). Enneehm, het maakt wel degelijk uit wat voor vario je hebt. Een hebo vario heeft bijvoorbeeld een ander soort rollen die niet in een polini vario passen 0?

Originally posted by slidervsstunt
:) lol teller van firefox max 100 km/h :) [edit] 99 km/h[edit]

Die van mij gaat maar tot 65 :S

Heb de tellerkabel etc al vervagen maar helpt niet .. :s

Ik had een keer dat een gozer van me school een Levinci Sprinter onder zijn scooter had, een aerox en dat die scooter 110 ging..

:|

"opgevoerde teller" :p

Back