Ervaringen met n00bs zonder scooter

Het enige waar ik me aan erger is dat sommige WezepseBoeren de Peugeot Speedfight uitschelden als Speedfighter.....

Maarja, en dan komt er een jongen op mijn werk, met een vastgelopen 110cc cilinder op zijn citta.....bleek 65cc te wezen:)

Toen ik nog mijn Yamaha DT crosser had, kwam er een menneke aan van t kamp hier op zijn quadje, of ik hem die brommer niet wou verkopen, want dan kon hij er 750cc onder zetten :P
En mensen die blijven beweren dat als bij de scooterhandel een Polini koppeling vragen dat ze dan een vario krijgen :S

Ik was ook n00b, LeoVinci was het helemaal :P, en heb tijdlang koppeling tegen vario gezegd, totdat Ivo mij had verteld dat het niet zo was...

Komt een joch bij de dealer.. ik wacht op spulletjes waar ik om vroeg...

"Doe mij anders ff kleinere tandwielen zodat ik sneller optrek kerel"

|( |(

Originally posted by *EmankciN*
Gast op school met beta ark:
Ik ga morgen een polini fireclutch halen!!
Ik ga nu 110 digi met ori uitlaat!!!
Ik ben vandaag 8x gepakt op de rollenbank!!!
Ik heb vandaag 2 motorwouten afgeschud!!!
Had ie een nieuwe uitlaat gekocht, ik er ff op rijden, rijdt langzamer dan me eigen scoot. Hij: Jah, de uitlaat moet nog even ingereden worden 8P

Gast uit me klas 1 dag nadat ik voor hem zijn vuurvos DD opgevoerd had (Gianelli Reverse + multivar):
"ey, hij gaat maar 20 km/u harder!! Hij gaat maar 98!"
ik: 20 km/u is best veel voor alleen andere uitlaat+vario en 98 is toch hard zat?
hij: Maar hij moet toch makkelijk 120 kunnen halen met deze onderdelen??
ik: nou, reken er maar niet op zonder snelle cilinder..
hij: hmzz :|

2 dagen later hoor ik hem tegen een andere gast praten: Jah, heb paar dagen terug mijn scooter op laten voeren, hij gaat nu 115 digitaal blablabla...8P

:) lol teller van firefox max 100 km/h :) [edit] 99 km/h[edit]

Originally posted by ferenc
hoezo dat??Jij heet toevallig niet daniel toch?? zowel dan bedoel ik jou niet :*

( ene met een sr urbankit }) )

Nee tuurlijk niet...(ben helemaal nergens aan!) Maar dat is wel zo'n masterlijke noob actie wat je beschreef!!!!

je hoort vaak van... ja je moet lichte rolletjes erin doen.. trekt die sneller op .. en als je zwaardere erin doet istie weer sneller 8P

Originally posted by HTC-tuning
heej niet te veel zijke over leeftijd ih :| ik ben ook nog maar net 15 en nee ik zeg ook nie da ik alles weet :)

voel je je aangesproken dan?? :) 9 van de 10 15jarige weten NIKS over scoot en die andere 1 wel zoals jij dus :*

Vanmiddag me vario op wezen halen, kom ik een buur-jongen tegen en ik laat dus trots me vario zien. Ej, das geen vario, das een koppeling sukkel haha. In ja vario zitten trekveertjes, en die kan ik niet zien nu haha! :| Uhhh ja... :|

Jongen op me school had een nieuwe Krukas gekocht... DACHT IE, want het was een achterveer 8P

Originally posted by Jossi
Vanmiddag me vario op wezen halen, kom ik een buur-jongen tegen en ik laat dus trots me vario zien. Ej, das geen vario, das een koppeling sukkel haha. In ja vario zitten trekveertjes, en die kan ik niet zien nu haha! :| Uhhh ja... :|

Jongen op me school had een nieuwe Krukas gekocht... DACHT IE, want het was een achterveer 8P

:rolleyes:

Das wel heel uber-lomp...

Dude bij ons op school (Hoorde ik van DA Berns vandaag) heeft net een RS gekocht, maar die weet er nog niet zoveel van, dus Berns vraagt: Issie onbegrensd?

Nee, hij gaat nie zo hard, volgens mij zit de varioring er nog in :|

Hah

Bij ons op school ga je met een andere drukveer 15km harder,
als je rs te hard loopt moet je er een paar rollers uithalen als je op de rollenbank moet |(
met polini gouden drukveer gaat ie wheely's maken:D

Back