Ervaringen met n00bs zonder scooter

Ik was vroeger ook zo`n noob.
Onbegrense runner ging 110, lichte rollen harder trekker zwaren rollen harder rijden 8P

Vrienden van me moet ik nou alles leren :) Die geloven zelfs dat politie rollenbanken kloppen en dat een twinner een goede uitlaat is |(
Wel gaaf sinds ik hier veel kom en meer weet kan ik iedereen uitlullen 8)

lol..*hap* *hap*...:*, Just jokin doed

wh0ei...mn oude naam :), oja bartus...ik heb toevallig volgens mij vandaag nog een loze post in het Peugeot gedeelte gegooid...dus don't accuse me of Op en top GC-er 8P :D

Originally posted by Jossi
Vanmiddag me vario op wezen halen, kom ik een buur-jongen tegen en ik laat dus trots me vario zien. Ej, das geen vario, das een koppeling sukkel haha. In ja vario zitten trekveertjes, en die kan ik niet zien nu haha! :| Uhhh ja... :|

Jongen op me school had een nieuwe Krukas gekocht... DACHT IE, want het was een achterveer 8P

volgens mij was het ook een koppeling hoor :?

:+

ik ken ook iemand, echt vette nerd ey, hij denkt met ze met ze sonic wel 19 of 20 pk te halen, met een kartcarb, haha tis toch een scooter en geen kart :P:P ehehehe sorry xander:P
ik laat n00bs altijd maar lekker uitpraten, en probeer ze dan ook stilletjes wat bij te brengen...

Originally posted by DNA-Menno
Ow, om nog ff een uithaal naar Mark te doen vanwege zijn eerste post;

Hij d8 dat er tandwielen op een DNA zaten! :D
mjah, het was laat... jij had het over een vertanding... 14/48 geloof ik, zijn maar 2 tandwielen dus dacht dat je het over een schakel had....

(en ik heb wel een scooter, en hij is niet overbestickerd :))

Originally posted by aerox-evo70
mjah, het was laat... jij had het over een vertanding... 14/48 geloof ik, zijn maar 2 tandwielen dus dacht dat je het over een schakel had....

(en ik heb wel een scooter, en hij is niet overbestickerd :))

grapje hoor, friendjes :* :P

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Autowheelien met een Aerox? Hoeveel vermogen heb je wel niet? Vriend van me heeft een niet onaardige 14 pk, en die trekt in de verste verte nog geen wheelie, laat staan auto-wheelie...

ik trok auto wheelie met hebo alu ouwe type met ovale uitlaatpoort :)

Originally posted by aerox-evo70
ligt niet alleen aan pk's... ook aan ophanging enz enz

ligt aan afstelling en hoe je 'r zelf opzit bij een aerox denk ik, ophanging lijkt me sterkt, ligt aan de rest van je setup. ook al is de ophanging verkeerd kan wel lukken, alleen ophaning bij een c16 ofzo lees daar maar is over op mina hor. weetniet zeker of 't alleen bij mina hor. is :)

Bij mij op scoot in de pauze altijd , allemaal verhalen over een zenith met speedfight blok die 130 digi haalde enz. , normaal ging ik er tegenin maar nu laat ik ze maar lullen...

Ik erger me echt dood aan die mensen die vragen hoe hard mn scoot gaat , ik zeg: "nog niet getopt maar zal 105 digi wel halen denk ik..." en dan zon gast: "haha jij doet echt iets fout man , met een gianelli race uitlaat en een 50 snel import haal ik dat al"
Dan zeg ik "ik doe niet iets fout maar ben gewoon eerlijk....wat moet ik fout doen,perfect afgestelt *noem setup*"

En dan later hoor je weer van anderen dat je 'iets fout' doet , echt irri...

Toen ik nog DNA had

Politie: Dat is een motor !
Ik: Niet !
Politie: Kom maar even mee...

Gaan ze hem op de bok zetten en volgas doen ?!!!

Dus polities zijn ook n00bs zonder scooters ?

Jah :)

Vriend van me is een keer een hele tijd bezig geweest om het schakelpookje op een DNA te zoeken.

Ik dacht trouwens ook dat je met NRX op mina LC meteen de 90 digi haalde :).

Originally posted by 4x2
Jah :)

Vriend van me is een keer een hele tijd bezig geweest om het schakelpookje op een DNA te zoeken.

Ik dacht trouwens ook dat je met NRX op mina LC meteen de 90 digi haalde :).

Dat doet die toch ook .....

Back