Bart Nrg Mc2
Well-Known Member
Tuurlijk gast En p0rnVass moet z'n bek houden, want hij is gewoon GC-er op-en-top
Originally posted by Jossi
Vanmiddag me vario op wezen halen, kom ik een buur-jongen tegen en ik laat dus trots me vario zien. Ej, das geen vario, das een koppeling sukkel haha. In ja vario zitten trekveertjes, en die kan ik niet zien nu haha! :| Uhhh ja... :|
Jongen op me school had een nieuwe Krukas gekocht... DACHT IE, want het was een achterveer 8P
Originally posted by Kneiter
volgens mij was het ook een koppeling hoor :?
:+
mjah, het was laat... jij had het over een vertanding... 14/48 geloof ik, zijn maar 2 tandwielen dus dacht dat je het over een schakel had....Originally posted by DNA-Menno
Ow, om nog ff een uithaal naar Mark te doen vanwege zijn eerste post;
Hij d8 dat er tandwielen op een DNA zaten!
Originally posted by aerox-evo70
mjah, het was laat... jij had het over een vertanding... 14/48 geloof ik, zijn maar 2 tandwielen dus dacht dat je het over een schakel had....
(en ik heb wel een scooter, en hij is niet overbestickerd )
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Autowheelien met een Aerox? Hoeveel vermogen heb je wel niet? Vriend van me heeft een niet onaardige 14 pk, en die trekt in de verste verte nog geen wheelie, laat staan auto-wheelie...
Originally posted by aerox-evo70
ligt niet alleen aan pk's... ook aan ophanging enz enz
Originally posted by 4x2
Jah
Vriend van me is een keer een hele tijd bezig geweest om het schakelpookje op een DNA te zoeken.
Ik dacht trouwens ook dat je met NRX op mina LC meteen de 90 digi haalde .