Ervaringen met n00bs zonder scooter

en wat standaard bij n00bs blijft, de VOORkoppeling en de achterkoppeling...:rolleyes:
ze hebben toch nie voor nix de naam "Vario" bedacht..:p

Originally posted by Xander
Laatst een collega van me. Begon hij over het verhaal dat er trekveertjes in zn koppeling zaten. Ik KWAM echt NIET meer bij! n

Ben ik nou zown uber uber n00b of wat.Maar in je achterkoppeling zitten tog ook trekveertjes?

Of bedoel je iets anders?

Originally posted by Boostah
Belt er een vriend aan...

Hij:Hey mag ik even die sleutel van jou lenen ?
Ik: Welke ?
Hij: Om rolletjes te vervangen
Ik: Oh ok...

Ik loop naar schuur geef hem die sleutel en ga weer naar boven

Kom 5 minuten later beneden... Staan er opeens 5 scooters op me oprit en staan allemaal rolletjes te vervangen of vario ringen te verwijderen ! En dan zitten ze op het muurtje onder de luifel een sigaretje te roken en doen net alsof ze thuis zijn... vage lui :P

Kom ik van me werk 17:30, zitten er 4 mensen in mijn schuur aan hun scootertjes te kloten. Heey, wat zitten jullie hier? "Ja, we wilden even aan onze scootertjes kloten, en we hadden je vader gebeld en die vond het goed." :|

Maarja, toch gezellig...

Vandaag, kwam er iemand bij het stoplicht, die kwam tegen me sprinten met een citta :)

Necromander heeft wel een chille schuur moek zeggen :), heb een keer bij je pa aangebeld voor gereedschap toen een maat van me pech had verderop :)

Gozer hier uit de buurt. Jah onder die scoot zit corsa mt 35mm. en zonder luchtfilter want dan ga je harder. hij gaat nu 120. Maar der komt binnenkort een team onder. dan gaat die wel 150 en rijdt die politie motors er wel uit. kansloos

Originally posted by aerox terror
nieuwe klas... nieuwe mensen :D

andere klasgenoot woont ergens ver weg in heeft een plaatsgenoot die zijn hele blok naar italie heeft gestuurd en wel 160 echt gaat :|

Gozer in Hoofddorp met SR? ;) ken ik ook haha

Originally posted by SRurbanKID
Vandaag, kwam er iemand bij het stoplicht, die kwam tegen me sprinten met een citta :)

Necromander heeft wel een chille schuur moek zeggen :), heb een keer bij je pa aangebeld voor gereedschap toen een maat van me pech had verderop :)

Hoe weet jij nou weer waar ik woon? :|

Laatst zegt een gozer uit m'n klas heel trots tegen mij: Ik heb m'n carburateur uit m'n uitlaat gahaald, hij gaat weer 15 km harder nu. Moest wel erg lachen, maar heb toen maar ff uitgelegd wat een carburateur is.

Woei, hier nog zo iets....

Maat en ik waren laatst bij hem bezig.
(zijn bezig met Vespa Restaureren voor de lol)

Komt zijn buurjongen aan de deur...
Hij rijd een Vivacity, alleen varioring eruit, en Polini Funky uitlaat waardoor zijn scoot nog 10 km zachter liep als eerst. :L
(50 op zijn tellertje)

Komt ie aan de deur vragen of we mee willen helpen zoeken naar een draadje wat ze door moesten knippen, want dat was een begrenzer, waardoor hij wel ineens inmens hard ging lopen...

:'(

idd, nieuwe klas, nieuwe mensen, nieuwe n00bs :)

hier ook allemaal van die nrx mannetjes, vinden 115 digi niet snel voor 70cc enzo.
tunen kennen ze niet, dat doen dealers alleen.
andere uitlaat, v snaar en rolletjes haalt makkelijk 110 digi met std 50cc.
ik ga er maar niet op in.
geleerd van harrie hiero ;)

haha bij mij op school zit ook zo'n flippie.

Jaaa als je minarelli WATERGEKOELD heb ga je 130 met een 50 snel (alleen watergekoeld). Piaggio moet je tunen anders rijdt het niet en een overrange dat past noooit op piaggio alleen op minarelli :D

Ik zei: droom maar lekker verder
8P

Nog een paar ;)

Op mijn stage staat een rode DNA met Ixil Twinner. Komt echt super hard geluid uit, terwijl ie amper van zijn plek af komt. Hoor ik later van iemand dat het zijn collega is en dat ie wel 120 km/u rijd :D
Diezelfde gozer die zei dat het zijn collega was, zei ook dat zijn scooter "blaascht" Vroeg ik waar die op reed (en wat eronder zat) Zegt ie: SR met Racing stickers en een Technigas :L

Verder staan er op mijn stage plek nog wat lelijk scooters van ventjes die denken dat ze snel zijn :|
Sonic met PowerOne die sputtert bij het leven, en een rookwalm van hier tot Tokio (en verder) achterlaat als ie weg rijdt
En voor de rest allemaal std. onbegrenst spul waar ze dan zogenaamd stoer mee zijn als ze zonder helm over het schoolplein tuffen.

Er is maar één leuke brommer te vinden daarro, en dat is een citta met pia blok :D Ding rijd best geinig :)

Stond laatst te w88 @ de dealer. Staat er zo'n ventje voor me die een vraag had; Hij had net een Gianelli NRX op zijn scooter gezet en toen vroeg die aan de dealer of hij nu ook zijn krukas moest veranderen omdat het zoveel toeren maakte :L
Antwoord van de dealer: "Hahahahaha" :D

Op m'n vorige school was er zo'n figuur met een Morini SR. Hij begon tegen mij: ohw, jou SR heeft nog een oud minarelli blok. Mijn SR heeft een nieuwe versie 8P.

Back