vliegende n00bs

Status
Not open for further replies.
Originally posted by SBK 2001
bij mij op school was ik al de snelste, met alleen een snelle uitlaat, er rijden bij ons op school weinig idioten, niemand gaat echt hard, enkel een paar meisjes, met echt totaal geen inzicht. heel arnhem is echter vol met kneuzen die zonder helm 120/140 gaan (120 altijd met alleen andere uitlaat, zx/nrx/next, of 140 als ze een 70 hebben; het zijn gewoon snelheden waar ze altijd over lullen).

zo hoe hard gaan ze dan wel niet als ze ook nog een carbje nemen en vario koppeling,

ff kijken 140+carb is 10+vario is 15+koppeling 5= 160 km per uur :) hehe, domme mensen.

ik haal 140 nie eens en ikheb snelst 70 van polini. :# :?
 
Mja bij mij op school (toen ik in 5 havo zat, zit nu 2e jaar hts) waren er niet echt veel van die aarzen, maar er was wel een irritant ventje met een aerox, helemaal overgespoten (laten doen $$$) echt alles kwa uiterlijk veranderd en dan een bidalot S2 eronder en 70... uiteraard ZONDER filter zodat de toch al idioot harde grafherrie van een rotte S2 nog een beetje méér tot ze recht kwam :|

Dan was er ook nog een gast met een SR met best wel veel EVO70 spul erop (uitlaat, krukas, cilinder, redelijke carb etc) die zei dat ie 110 reed, kijk das tenminste beter dan die ventjes met een onbegrensde runner die '105' rijd :p

Hier in Hulst zie/hoor je gelukkig zo nu en dan wel eens wat vets voorbij blazen, maar een andere uitaat is hier volgens mij wel het eerste wat ze veranderen als ze een scooter kopen hier :!
 
hier valt het wel mee vind ik.. De meeste hebben wel een redelijke setup, er zijn ook wel mensen die zich ook tha bomb vinden, mja nix aan te doen.. mja uiteindelijk worden ze toch wel is hard gevlamt, dan zien ze vanzelf wel dat ze niet vooruit te pisssen zijn :)
 
Bij mij op school was ik met een DR50 en een Yasuni R al zowat de snelste :|

En als ik aan een paar gasten vroeg of ze wilden sporten, dan 'moesten ze weg'. Maar dat dan wel 3 dagen 8er mekaar.

Was ook een keer m'n MHR Replica aan 't inrijden, komt d'r zo'n opa op een neo's voorbij. Met wel een heeele snelle uitlaat ;)

Volgens mij een tecnigas ofzo, rij ik halfgas 8er 'm aan, trek ik 'm ff door, gaat die dwaas me een beetje de berm indrukken. Naja, ik d8 van doe maar rustig aan, geen zin om m'n nieuwe cilinder of scooter in puin te laten rijden door een opa-tje.
 
Last edited:
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?
 
Originally posted by Tim
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?

ik door een sr2000 BEGRENSD, maar wat bleek:mijn koppeling greep aan bij 4000 rpm:p strakkere trekveeryjes erin(polini geel) en zeg maar dag met het handje:)

p.s. dit gaat dus over stoplichtsprintjes he;)
 
Originally posted by Mr Polini Evo


zo hoe hard gaan ze dan wel niet als ze ook nog een carbje nemen en vario koppeling,

ff kijken 140+carb is 10+vario is 15+koppeling 5= 160 km per uur :) hehe, domme mensen.

ik haal 140 nie eens en ikheb snelst 70 van polini. :# :?

Jij rekent het helemaal verkeerd uit joh ! :D

Met men standaard pijp en een setje polini evo stickers ga ik 110 !
Ik heb wel de 70 CC stickers he, want die zijn aerodynamischer.

En het is hier ook hhip om een stoere technigas te kopen en dan het plaatje er af te halen of de demper 2/3e te draaien.
Of een stoere powerone met polini stickers :)

Ach ja laten we creatief zijn ;)
 
paar maanden geleden reed ik met me sf ( reed 102 echte KM )
beetje rond met vriend van me achterop ( wij allebei zonder helm JAH WEET HET DOM!! ) komen 2 gasten langs me rijden echt zo helmpje half ovber hun hoofd ( Doe hem dan niet op!! ) en ze gaan langs me echt met zo'n grijns op hun bek dus ik geef gas bij en ga ze redelijk snel weer voorbij zie je ze allebei hun helpjes weer over hun hoofd trekken :d
kijk dat vind ik nou leuk :D

of laatst wat ik me znith aan het inrijden met me MHR replica 70cc
komt zo'n gast met een sf2 naast me rijden ( met technigas ) echt zo heel blij hij kwam me voorbij tjah toen moest ik hem ff open gooien en toen was hij in eens weg :? :D
ok ik heb ook weer ff meegelevert aan deze topic

maarja ik vind het fun om ze eruit terijden
 
Ik vind ze altijd wel komisch die mannetjes. Mja als fons of ik rondrijdt haken ze allemaal af (of ze blijven netjes achter je rijden ook al rijden we maar 30 :) ) :? Hoe zou dat toch komen ;)
 
Originally posted by Alexander
Ik vind ze altijd wel komisch die mannetjes. Mja als fons of ik rondrijdt haken ze allemaal af (of ze blijven netjes achter je rijden ook al rijden we maar 30 :) ) :? Hoe zou dat toch komen ;)

Respect! :W
 
Wat veel leuker is als je bijv. een 180cctje hebt }) is achter "snelle"jongens met gti-tjes aan zitten ,staan ze raar te kijken als je met een vliegend frame ze inhaald en ze terugschakelen en dan nog niet bij je kunnen komen 8) maaja dat was in de goede tijd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top