n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Maatje van mij had afgelopen Zondag ook echt de meest domme vragen, lijkt veel op die jij opnoemde haha.

Waarom heb ik die nou gemist!:D
Maar ik heb een paar de avond ervoor wel kunnen opvangen:+

Om even OT te blijven:

26-3-2010 11:30:03 _snicker_@live.nl Misha Misha
26-3-2010 11:30:08 _snicker_@live.nl Misha kk zoj mn
26-3-2010 11:30:15 _snicker_@live.nl Misha mnense zegge dat k geen autowheely krijg
26-3-2010 11:30:20 _snicker_@live.nl Misha da kennie mt 70 dr
 
Reed net met mijn neefje naar mij thuis, hij op de fiets ik op de scooter want hij is 13. Als ik gas geef komt m'n blok zo een beetje omhoog je weet wel wat ik bedoel.

Nou ik gaf gas hij kei hard roepe STOP STOP STOOOOP ! Ik zeg wat is er...? Zegt ie ja je blok zit los..

Ik zeg hoezo dat nou weer :? Zegtie ja dat gaat helemaal op en neer als jij gas geeft :D
 
Hij vond dit leuker om te zien ! :+ En als ik constant een klein beetje gas gaf liep ik toch uit op den duur... Zit gewoon niet zo te zeuren jij haha :D
 
Geachte robbin,
halo ik heb een yamaha spy hij rijt niet maar dat komt om dat de ontsteking kapot is er zit wel een sport stuur op en een yasunny er uitlaat op maar de agterkapen zijn kapot en er zit geen kenteken op of papieren frame nummer isgoet lees baar wilt u hem ruilen

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jasper van Helvoort

E-mailadres: jasper_achmed@live.nl

een reactie op m'n sonic, godnondeju zeg.
 
Geachte robbin,
halo ik heb een yamaha spy hij rijt niet maar dat komt om dat de ontsteking kapot is er zit wel een sport stuur op en een yasunny er uitlaat op maar de agterkapen zijn kapot en er zit geen kenteken op of papieren frame nummer isgoet lees baar wilt u hem ruilen

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jasper van Helvoort

E-mailadres: jasper_achmed@live.nl

een reactie op m'n sonic, godnondeju zeg.

haha kreeg deze ook om teruilen tegen me ice met evo1 etc die ik tekoop heb staan xD

best kansloos maja
 
toch een kickje waard denk ik :D

krijg een PM van iemand:


menno mssl said:
ik wil een stage 6 racing gaan halen.
doet die het wel met een yasuni R
17,5 zit der al op
metrakit race koppeling
multi var.

trekt die denk je auto weely

antwoord :
1. iemand groeten die je niet kent is wel zo netjes.
2. vragen kun je stellen op het forum, niet via PM
3. Via de zoekfunctie kun je vinden over deze cilinder.
4. autowheelies zijn erg ruig.
5. een beetje motoragent kan beter rijden dan jij ooit zult kunnen, daarbij rijden ze op een motor en dat is bij voorbaat al sneller dan een scooter.
 
Back
Top