vliegende n00bs

Status
Not open for further replies.
laatst reed ik ook ff buiten mn dorp rond om naar een vriend in uitgeest te gaan, ik rijd dus nog ff rustig om ff optewarmen etc
Komt er op eens een aerox met een gsp langs me rossen.
Maar ik d8 bij mezelf al deze weg is tog 7 kilometer lang dus ik kom hem zo tog wel weer tegen, nou ik inmiddels volgas door het boerenland en ik zie die aerox steeds dichterbij komen en ik minder vaart en ga naast hem rijden en hij begint een praatje met me en vraagt wrom ik zo hard ga :| ik vertellen tegen hem dat hij die gare gsp moet lozen en een yasuni of iets anders te moeten kopen en een snelle cilinder als ie harder wilt gaan.
Daarna ff mn gas in en ik trok zo bij hem weg en ik keek nog ff snel 8teruit en je had zijn gezicht moeten zien (hij had z'on potje op) hij d8 dat hij hard ging :D
 
Die fotos van die mini meeting hebben sommige wel gezien... en ook die scooter van AeroxIsThaBomb (Gilardoni70, Samba comp enz) en die RS (airsal72, metrakit)

Reden we door dat Joure (plaatsje) heen en zo een area 51 en een formula 50 reden voor ons opeens... beetje stoer met hun gas spelen en achteruit kijken... Wij lekker rustig blijven... en hun maar stoer doen... nou toen hadden RS gast en Aeroxgast ook zoiets van even laten zien wie er heerscht... en ook even met gas spelen... area 51 en formula dudes scheten in hun broek...

Vaag verhaal... tis al laat :p
 
Originally posted by Sushi
tjsa laatst kwam ik er ook 1tje tegen, binnen de bebouwde kom, in de buurt van een basisschooltje ik btje rustig 50 rijden, word ik ingehaald door een sjon zonder helm met std uitlaat en ja waar reed meneer op :| een vivacity :D

elaba! ik rijd ook met een vivacity, wel met helm :p
 
Hier in mijn buurt rijden echt wel een paar gozers hard. Dat komt omdat er 1 jongen in de buurt woont, die is vaste klant bij de Jager, oftewel, alles goedkoop.

Naja, top 3 snelle jongens uit me buurt (die eerste is de vaste klant van de Jager):
Aerox Max Biaggi: MHR Speed (Raceklaar, geimporteerd uit Italie), C20, 28mm carb, eprom, overrange etc.
SR Stealth: MHR Team uitlaat + cilinder en 24mm carb, overrange etc.
SR Stealth: Evo cilinder + MHR uitlaat, 24mm carb, overrange etc.
 
ik begrijp sommigen niet die 60 hard zat vinden gaan...daar is toch geen ene fuck aan?2x zo snel is leuker..maar dan moet het wel normaal blijven en niet met 90 door het centrum in het weekend
 
Originally posted by Boostah
Die fotos van die mini meeting hebben sommige wel gezien... en ook die scooter van AeroxIsThaBomb (Gilardoni70, Samba comp enz) en die RS (airsal72, metrakit)

Reden we door dat Joure (plaatsje) heen en zo een area 51 en een formula 50 reden voor ons opeens... beetje stoer met hun gas spelen en achteruit kijken... Wij lekker rustig blijven... en hun maar stoer doen... nou toen hadden RS gast en Aeroxgast ook zoiets van even laten zien wie er heerscht... en ook even met gas spelen... area 51 en formula dudes scheten in hun broek...

Vaag verhaal... tis al laat :p
was lache ja ERACHTERAAN!!!
 
Originally posted by ElmoRS
ik begrijp sommigen niet die 60 hard zat vinden gaan...daar is toch geen ene fuck aan?2x zo snel is leuker..maar dan moet het wel normaal blijven en niet met 90 door het centrum in het weekend

120 digi is niet leuk voor dagelijks gebruik @ scooter
 
idd...dat zijn meer scooters voor het weekend...en gewoon 's avonds als er geen rollerbanken controles zijn...:#
 
Ach ja, ik kan ook wel wat mensen vlammen maar niet zo heel veel. Moet nog ff goed afstellen en multivar en dan kunnen we lol beleven. Of natuurlijk als de phantom loopt, dat wordt wel feest. Maareh, mensen vlammen die zelf denken dat ze egt hard gaan is altijd leuk. Toen ik me aerox nog had pakte ik de meesten dan ook wel hier, was een van de snelste uit Ermelo. Maar ja goed, binnenkort gaat er eentje een manston replice monteren, beetje jammer dat ie geld teveel heeft alleen en alles LAAT doen. Zou het zelf niet weten hoe het moet...

Maar goed... Zo heeft iedereen wat he...

grtz
 
Originally posted by StyliZ


120 digi is niet leuk voor dagelijks gebruik @ scooter
wel is 120 digi leuk met een RS dan heb je het nog een beetje onder controle..lekker in zijn 6 bij 2000tpm 50 rijden ..geen juut die je hoort :p
 
kewl topic dit :)
nie eens bij nagedacht, kan je wel vertellen dat er op mijn school nie veel lui met brommer/scooter zijn.
hopelijk komen er dinsdag (school begint dan hier) veel n00bs die willen sporten :)

kga onderweg trouwens ook dat ernaast rijden proberen, kon toen ik het wou kwoten niet meer vinde maar top ideetje hoor.
 
Ik ben wel 1 van de snelsten @ school... af en toe komt er eentje met 70 cc aankwakken maar binnen 2 weken hebben ze een ongeluk of vastloper :)
 
Originally posted by Alexander
Ik vind ze altijd wel komisch die mannetjes. Mja als fons of ik rondrijdt haken ze allemaal af (of ze blijven netjes achter je rijden ook al rijden we maar 30 :) ) :? Hoe zou dat toch komen ;)

brute herrie?:p:D
 
Originally posted by erwinski
Ik ben wel 1 van de snelsten @ school... af en toe komt er eentje met 70 cc aankwakken maar binnen 2 weken hebben ze een ongeluk of vastloper :)

Kunne ze de snelheid niet aan...:D
 
Vanavond eindelijk een zielige kneiter kunnen "vlammen" met een NRG Extreme + Nr-X... Hij dacht echt dat hij snel was, maar hij won toch niet tegen m'n NRG, die dankzij een R + 17,5mm nog steeds traag is, maar niet zo traag als die bak van hem... Was leuk om te doen, maar ik vroeg me wel af waar ik mee bezig was :) Triest wedstrijdje...
 
lo hebo aerox woon je in ermelo zie ik :) ik in putten. mayb heb je me welles zien rijden :x in ermelo zie je zo vaak die ditech's. die trekken standaard volgens hun ' iedereen' eruit. duss dan gaan ze stoer lopen doen. ik reed hem ernu al uit op top met alleen snelle uitlaat en race vario. binnenkort ga ik ook echt vlamme :D met due plus dan zal ik die ditech's die toch al niet harder dan gameboy- getuned 90 op aprilia teller gaan :) is ff flink voorbij kome hehe
 
ik rij zelf ook pas sinds half juli scooter dus volgens deze verhalen dus best wel een nOOb. maar je moet ff weten dat dus nie iedereen zo rij, tenminste ik dus nie, ik rij meestal zo'n rond de 60 op teller en ik ga echt nie blij iemand liggend inhalen 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top