Sjoerd
Well-Known Member
Originally posted by Tim
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?
Je was met de fiets?
Originally posted by Tim
noobs zuigen, alleen werd ik laatst wel dik geboekt door een neo's met een standaard uitlaat :?
Originally posted by Sushi
tjsa laatst kwam ik er ook 1tje tegen, binnen de bebouwde kom, in de buurt van een basisschooltje ik btje rustig 50 rijden, word ik ingehaald door een sjon zonder helm met std uitlaat en ja waar reed meneer op :| een vivacity
was lache ja ERACHTERAAN!!!Originally posted by Boostah
Die fotos van die mini meeting hebben sommige wel gezien... en ook die scooter van AeroxIsThaBomb (Gilardoni70, Samba comp enz) en die RS (airsal72, metrakit)
Reden we door dat Joure (plaatsje) heen en zo een area 51 en een formula 50 reden voor ons opeens... beetje stoer met hun gas spelen en achteruit kijken... Wij lekker rustig blijven... en hun maar stoer doen... nou toen hadden RS gast en Aeroxgast ook zoiets van even laten zien wie er heerscht... en ook even met gas spelen... area 51 en formula dudes scheten in hun broek...
Vaag verhaal... tis al laat
Originally posted by ElmoRS
ik begrijp sommigen niet die 60 hard zat vinden gaan...daar is toch geen ene fuck aan?2x zo snel is leuker..maar dan moet het wel normaal blijven en niet met 90 door het centrum in het weekend
wel is 120 digi leuk met een RS dan heb je het nog een beetje onder controle..lekker in zijn 6 bij 2000tpm 50 rijden ..geen juut die je hoortOriginally posted by StyliZ
120 digi is niet leuk voor dagelijks gebruik @ scooter
Originally posted by Alexander
Ik vind ze altijd wel komisch die mannetjes. Mja als fons of ik rondrijdt haken ze allemaal af (of ze blijven netjes achter je rijden ook al rijden we maar 30 ) :? Hoe zou dat toch komen
Originally posted by erwinski
Ik ben wel 1 van de snelsten @ school... af en toe komt er eentje met 70 cc aankwakken maar binnen 2 weken hebben ze een ongeluk of vastloper
Originally posted by PowerFreak
:Offtopic:
Setup?
:/Offtopic: