Originally posted by Blaze
dat zal het zijn
met jouw kan ik praten
Originally posted by Blaze
dat zal het zijn
Originally posted by bissie
uhm ........ ik reeedt op me 16de ook gelijk op scooter die 90 op teller reedt (plat erop ). En rijdt nu al bijna 3 jaar zonder 1 krasje, duzz er gebeurt niet ALTIJD wat spannends. Maarjah dat komt natuurlijk ook wel dat ik ontzettend GOED ben .
Originally posted by doorzoep'n
arjan het is echt een WONDER dat jij nooit een ongeluk heb gehad.
Rot op
iemand die al 3 x op zijn bek is gegaan (waaronder een x bij een mislukte wheelie gaat nu toch geen commentaar op mijn perfecte en veelal voorbeeldige rijstijl geven>??? Ik ben gewoon master in het inschatten van situaties .
Of ik heb gewoon veel geluk
mzzl
Originally posted by Pino D'Ambini
hier rijden nu veel van die marokanen zonder helm op een onbegrensde runner met z'n 2e..
en ze willen altijd met je sporten
HEEL VEEL geluk
Rot op
iemand die al 3 x op zijn bek is gegaan (waaronder een x bij een mislukte wheelie gaat nu toch geen commentaar op mijn perfecte en veelal voorbeeldige rijstijl geven>??? Ik ben gewoon master in het inschatten van situaties .
beetje gefrustreerd frank? KAn ik het helpen dat ik een voorbeeldig courreur ben en jij maar een dramatische brokkenpiloot
voorbeeldig:? oude oma's die een sprintje moeten trekken met hun rolator, auto's die vol in de remmen moeten. voetgangers die aan de kanten moeten springen. kortom zo'n beetje al het verkeer kan beter niet bij jou in de buurt komen als jij aan het rijden bent. maarrrrrr verder heb jij een heel voorbeeldige rijstijl
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Voor Frank hebben ze de 30km-zone ingevoerd :W
correctie.....voor ARJAN:#
Wanneer hou je nu eens op me af te spiegelen als een debiele mongool die de bevolking in gevaar brengt?
ff paar feitjes:
- Wie parkeerde zijn puch Z 2 vol in een auto?
-wie dacht met zijn Rush heel hard over grind te kunne, en maakte een mooie buikschuiver.
-wie dacht stoer te zijn en trok een prachtige hoge wheelie maar kwam wederom te vallen?
JUIST: FRANK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie rijdt al 2,5 jaar op een volgens velen moeilijk bestuurbare scooter (F15) en heeft nog geen krasje gemaakt dankzij het voorbeeldig anticiperen op andermans fouten en ver voorruit kijken?
JUIST: ARJAN!!!!!!!!!!!
Discussie gesloten lijkt mij