vliegende n00bs

Status
Not open for further replies.

wimpie

Well-Known Member
Het is weer zover, de scholen zijn begonnen.masaal komen de nieuwe leerlingen met hun scootertje naar school.op zich geen probleem, ware het niet dat ze echt denken dat ze onstervelijk zijn:| gister vloog er zo'n knul door ons dorpje heen met zijn sr2000(onbegrensd met leo zx:rolleyes: ), hij kon een auto van rechts nog net ontwijken:p (het joch reed volgas>65 digi dus8)). en een grote smoel dat ze hebben, "jah,ik rijd je eruit want ik heb een snelle uitlaat"|(

ik weet wel dat ik vroeger net zo erg was(8P) maar nu stoor ik me er eigenlijk pas echt aan:! iemand anders die zich ook aan stoort aan dergelijke types?:p
 
Advertisement - register to remove this

Ja daar stoor ik me ook aan en ben het volledig met je eens.

Maarja wat zeggn ze "Verstand komt met de jaren...."
 
mja hier in belgie denken ze dat ze met een leovinci zx + powerfilter op hun booster iedereen eruit vlammen!
Alleen met snelle uitlaat rijden ze dan +100 op originele tellers terwijl die dingen afwijken EN maar tot 90 gaan. Dus jah. Als je "ne 65" hebt ben je helemaal THA man :|
Wheelie kunnen ze ook allemaal (= achter scoot staan, gas geven en dan scoot laten rijden en er zelf achter lopen :p )
 
Hier vooral van die mennekes die van ouders een scoot krijgen. Ze kopen zelf een Zx of Nrx, en dan "vlammen" ze man, echt wel|(

Rijden ze met 65 digi rond school met een b0ner van hun scoot met doorzichtige knipperlicht glaasjes :|

En ze snappen maar niet dat ze mietjes zijn. Zelf kan ik ook niet vlammen (nog niet), maar dan houd ik dus ook mijn kop over de 70 die ik haal op de teller.

...vind het dus gewoon irritant...
 
hier rijden nu veel van die marokanen zonder helm op een onbegrensde runner met z'n 2e..
en ze willen altijd met je sporten :D
 
nja, reed hier net in het dorp, komen er 2 kneuzen door de dorpsstraat(lopen altijd veel kleine kinderen ivm school en zo), vol gas,plat erop en alleen oog voor hun teller en die van de ander.ze gingen met wel 85 tellertje door het dorp heen:| stoer hoor, heb ze na het dorp op een rustige verlaten weg even laten zien dat ik toch lekker sneller ben:W

mja, is elk jaar het zelfde liedje.over tijdje weer een dagje rollenbankcontrole in vught en extra wouten op de weg.die wouten schrikken trouwens wel af, ze hoeven maar te denken dat ze een wout zien rijden en ze remmen af totaan de 40:D
 
maar dat afremmen doe ik ook altijd :rolleyes:
het leukste is altijd nog als er rollebank is op school
en al die ventjes met z'n grote bakkes : kut wouten enzo :D
moeten ze op de rollebank met z'n onbegrensde bakken of de bikkel van de school met z'n nrx.. en dan staan ze daar met z'n grote bek
 
ik vind het wel grappig.

dan ziti k op mijn scoot, rij ik netjes 55. komt er zo een AARS voorbij op een benelli + nrx, hij is voorbij draait zich om en lacht me uit ?

njah toen liet ik hem even hebo alu 70 power zien :D

guess wie er toen lachte.
 
Originally posted by Blaze
ik vind het wel grappig.

dan ziti k op mijn scoot, rij ik netjes 55. komt er zo een AARS voorbij op een benelli + nrx, hij is voorbij draait zich om en lacht me uit ?

njah toen liet ik hem even hebo alu 70 power zien :D

guess wie er toen lachte.

Hebo Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Mja, bij mij op school is t ook erg leuk.. Laat ik eerst zeggen dat ik eerst niet zo'n scooter liefhebber was ik zei altijd: Ik haal nooittttt een scooter.. paar maanden later toch cash gespaard een me typhoontje gekocht.. Op mijn school heb je een paar groepjes mensen, marokannen, Turken, Negers, Nerds en Alto's

Ik hang vaak bij de Alto's gewoon omdat ik ook een rockliefhebber bent enzo..

Maar goed de mensen bezien de Alto's dus als Sukkeltjes.. en mij dus ook..

Dus op een dag kwam er een ventje naar me toe en vroeg om te sporen hij zou me wel even vlammen want hij had een echte Beta Arm LC met een tecnigas,, dus ik had zo iets van ik hoef me niet te bewijzen... Uiteindelijk ben ik er toch op ingegaan omdat ik gewoon bleef zeuren en zei dat ik een slome kut scooter had enzo.. Maar goed, ik dus chill scooter warm rijden en ik kwam later terug... Gesport Tja jullie weten de uitslag wel ;) Hij trok open ik was al vooraan :)

Wat ik zelf helemaal kick vindt is ventjes inhalen terwijl zij helemaal plat liggen en ik gewoon rechtop zit :D Die is gewoon te mooi...:W
 
:D
moehaha :D

die ventjes rijden altijd vet lijp

ook mooikes is als ze naast je staan bij het stoplicht en ze zitten je aan te kijken en toeren te maken met zo'n goedkoop klote uitlaatje (meestal nrx of zo)
en er was me er laatst 1tje trots toen hij me met nog geen 3km/u harder voorbij kwam toen ik op ons mam der rush zat :|
 
Haha, idd wat zielig zeg :) Wat ik altijd doe en als het kan op een rechte weg: Komt zo'n gastje voorbij op een gloednieuwe scooter met een nieuw wannabee uitlaatje, wilt me inhalen, dan geef ik een heel klein beetje gas bij als mij probeerd in te halen, het lukt hem dus niet :D

En bij het stoplicht: Doei! :D Jaja, en dat met een Honda ;)

Greetzz DAW
 
Ook wel is last van gehad denken ze je te vlammen terwijl je ff rustig doet ( ivm kinderen e.d.) en dan kijken ze je zo aan van hahahah kijk mij is vlammen! Even later speed powahhh gnagna
 
Hier ook kerel met dragster heeft zn cilinder en stnd uitlaat helemaal laten tunen bij het polini team en nu gaat die 110! :p nog raar vinden dat ik hem uitlach ook
 
I know the feeling :)
Er is er gister een op zen bek gegaan voor de school, omdat hij ff wou laten zien hoe hard zen scooter ging :)
Meneer stoeprand kon de scooter niet ontwijken en toen volgde er een scootermishandeling die in minstens 12 landen verboden moet worden :|

Maar dat is ook zo met mensen die net een bromfietscertificaat hebben en dan gelijk op een scooter die 90 gaat stappen.....
Dat gaat voor 100 meter goed en daarna gebeurt er altijd wel iets spannends.
 
Originally posted by -recon-
I know the feeling :)
Er is er gister een op zen bek gegaan voor de school, omdat hij ff wou laten zien hoe hard zen scooter ging :)
Meneer stoeprand kon de scooter niet ontwijken en toen volgde er een scootermishandeling die in minstens 12 landen verboden moet worden :|

Maar dat is ook zo met mensen die net een bromfietscertificaat hebben en dan gelijk op een scooter die 90 gaat stappen.....
Dat gaat voor 100 meter goed en daarna gebeurt er altijd wel iets spannends.


uhm ........ ik reeedt op me 16de ook gelijk op scooter die 90 op teller reedt (plat erop :p). En rijdt nu al bijna 3 jaar zonder 1 krasje, duzz er gebeurt niet ALTIJD wat spannends. Maarjah dat komt natuurlijk ook wel dat ik ontzettend GOED ben ;).
 
tjsa laatst kwam ik er ook 1tje tegen, binnen de bebouwde kom, in de buurt van een basisschooltje ik btje rustig 50 rijden, word ik ingehaald door een sjon zonder helm met std uitlaat en ja waar reed meneer op :| een vivacity :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top