n00bs op MSN... Post je n00b-ervaring...

Status
Not open for further replies.
P.Butter said:
Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L

jij wordt uitgelachen door bepaalde mensen omdat je geilt op chicks van 14 en omdat je er dan een link naar je eigen profiel.

door welk forum worden wij dan zogezegd 'uitgelachen' wij willen feiten, geen gespeculeer. :)

hahaha, veel mensen vinden scooters voor sjaps... etc etc en tja ik val nie allleen op meisjes van 14 hor :L maakt nie veel uit hoe oud ze zijn.. zolang ze maar nie 12 ofzo zijn :+

P.Butter said:
Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L

jaaah, 24/7 op lelijke 14-jarige meiden kijken op het scherm is wel goed?...

get a life, ga eens buiten naar ECHTE 3D meiden kijken... en probeer ze niet af te schrikken door je sugagays profiel te geven :X

good luck...

Spasta said:
jij wordt uitgelachen door bepaalde mensen omdat je geilt op chicks van 14 en omdat je er dan een link naar je eigen profiel.

door welk forum worden wij dan zogezegd 'uitgelachen' wij willen feiten, geen gespeculeer. :)

Door het sugababes forum natuurlijk :P hahahaha 8P

veekaa said:
jaaah, 24/7 op lelijke 14-jarige meiden kijken op het scherm is wel goed?...

get a life, ga eens buiten naar ECHTE 3D meiden kijken... en probeer ze niet af te schrikken door je sugagays profiel te geven :X

good luck...
LOL, denk nou niet dat ik nooit buiten kom omdat jij zo'n 24/7 mannetje ben die scooterforum nie alleen kan late..

jaah, dit gaat dus nergens naar eh... laten, we dit gewoon stoppen

en ik ben fokking zeker van mezelf dat ik meer dan genoeg buiten kom.

veekaa said:
jaah, dit gaat dus nergens naar eh... laten, we dit gewoon stoppen

en ik ben fokking zeker van mezelf dat ik meer dan genoeg buiten kom.
Ja is best, dit ouwehoere is alleen maar tijdverdoen.. en wat ik allemaal zeg meen ik nie hor :) gwn beetje kloten :|

ik zit hier met iemand op msn te praten over brommers, zegt hij opeens ja ik ken iemand met een camino en die rijd 145 (dus ik schiet in het lachen en kom niet meer bij de eerste minuten:) ) daarna zegt hij doodleuk en ja ik ken ook iemand en die zijn spirit gaat 160 (ja toen kon ik het niet meer houden van het lachen ik lag bijna op de grond:) )
mja hij blijft dus beweren dat het juist is en dat ik maar eens moet afkomen en hij wilt ook de hele tijd wedden dat hij gelijk heeft.

tja stiekem lach ik gwn in mijn eigen maar ik krijg het toch wel op mijn heupen als ze het nog zelf geloven ook

grts michiel

freekstyle199 said:
ik zit hier met iemand op msn te praten over brommers, zegt hij opeens ja ik ken iemand met een camino en die rijd 145 (dus ik schiet in het lachen en kom niet meer bij de eerste minuten:) ) daarna zegt hij doodleuk en ja ik ken ook iemand en die zijn spirit gaat 160 (ja toen kon ik het niet meer houden van het lachen ik lag bijna op de grond:) )
mja hij blijft dus beweren dat het juist is en dat ik maar eens moet afkomen en hij wilt ook de hele tijd wedden dat hij gelijk heeft.

tja stiekem lach ik gwn in mijn eigen maar ik krijg het toch wel op mijn heupen als ze het nog zelf geloven ook

grts michiel

gewooon mee doen, is altijd lachen , had op school iemand horen zeggen 137pk met dubbele demper

freekstyle199 said:

grts michiel

ja hij zij ook nog tege me dat die kerel allemaal onderdele uit amerika heeft :s worden er in amerika wel onderdele voor scooters gemaakt??

lol in america is het zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weinig. Ze zijn er wel (als je americanchoppers the serie moet geloven). Want ze hadden daar dus een 50 cc scooter gekocht en hadden het er dus over dat ze wel nieuwe cilinder hadden gekocht. Maar tis er gewoon bijna niet. Ik denk dat ie dan gewoon prut heeft besteld en trots zegt jah mijn onderdelen komen uit america.... Denk ik dan hoor verbeter me als het niet zo is.

jah idd nou dan zouden die scooters op je 14de daar al moeten doen :D. Oh neej dat komt niet goed. Straks rijden ze tegen een lantaarnpaal en klagen ze bij de gene die dat ding daar hebben neergezet en dan maar schade claimen: jah ik wil 40000 dollar schade vergoeding omdat mijn arm pijn doet en men scoot in prut ligt... American style...

whaha btje gaar zitten lullen met 1 of ander breezer sletje van 14 :P

AleXzZz zegt:
jah gewoon vraag... bijt je?
manu zegt:
nee
manu zegt:
denk het neit
AleXzZz zegt:
hoezo niet?
manu zegt:
hoezo ik niet bijt
AleXzZz zegt:
jah weet niet... bijt je of doe je het niet en waarom doe je het niet ...
AleXzZz zegt:
beter als je het niet doet
manu zegt:
ik bijt alleen in eten voorderest niet omdat ik daar niet van hou ofzo iets
AleXzZz zegt:
vin je het niet lekker?
manu zegt:
wat moet ik bijten dan
AleXzZz zegt:
nej je moet juist niet bijten
manu zegt:
dat zeg ik tog
manu zegt:
ow nou
AleXzZz zegt:
waarom vraag dan wat moet ik bijten?
manu zegt:
waar in meot ik bijten dan
AleXzZz zegt:
jah je moet der is in bijten... is leuk

heb nog meer :P maar btje te lang verhaal...

lolz :). Volgens mij snapt haar M&M het nog wel maar wil ze het niet snappen...

En lol 137 pk das wel humor

Zo hoorde ik een gast bij mij op school: jah een ketting van iemands scooter.......

OMG lol

Status
Not open for further replies.
Back