n00bs op MSN... Post je n00b-ervaring...

Status
Not open for further replies.
Mwa, laat die gozer lekker dromen, boeiend :?
Hoef toch niet gelijk helemaal af te kraken ofzo...
Beetje kansloos imo...

heb overlaats ook iets gehoord een gast dak kende had een ongeval met zn scooter...
hij ging (volgens hem) 85 km/u met zn std 50 cc en sito plus.:)
hij vertelde het volgende...
--ik zag die auto uit de straat komen en moest aan mn stuur trekken om er niet tegen te zitten maar aan de andere kant kwam er ook een af dus
heb ik mn stuur maar terugt getrokken om achter de auto te komen die uit de straat kwam maar achter hem kwam er ook een af en die heb ik gemist maar ben dan tegen de 3e gevlogen met mn scooter.
(toen vroeg ik) en dat allemaal aan 85 km/uur want je kan toch niet remmen als je een bocht neemt ?
(hij) ja
(toen vroeg ik) dus je hebt een bocht genomen aan 85 km/uen dan tegen de derde auto gevlogen ???
(hij) ja
(ik toen) alez veel betershap kga je laten :)

MrSlick said:
Agent: Hij maakt wel aardig wat lawaai he, heb je je papieren bij je?
Ik: Ja hoor... (pak 'm papieren ff) alstublieft.
Agent: Hier staat dat het een Yamaha Aerox is
Ik: Dat klopt
Agent: Maar het is een Toyota
Ik: Nee hoor, een Yamaha
Agent: Nee, een Toyota (wijst naar mijn kappen)
Ik: Het is een formule 1 uitvoering van de Toyota formule 1 auto's, dus die reclame enzo staat erop
Agent: O oke dan is het in orde, maar pas op met die uitlaat he
Ik: Oke doe ik, fijne dag nog
:7

ahha stond ook bij mij op de bon:
merk: toyota
kleur: rood:S

Last edited:
scooter naar scootermaker brengen omdat je carb kapoot is ga je je scooter halen en rijd een rondje maar hoort een heel erg kut geluid.Je naait je carterdeksel eraf enzie dan dat die bout voor je vario is vastgelast aan je krukas..

hahah ik werd zo gek alleen ze zeiden dat het er al in zat maar hebe het wel gefixta lleen krukas niet maarja das zijn woord tegen het meine win je nooit ;) kk koppe we ware er al uitgestuurd omda we ruzie hadde gemaakt met die scootersloper...btw weet iemand nog een leuke krukas?

AeroXJunkii said:
hahah ik werd zo gek alleen ze zeiden dat het er al in zat maar hebe het wel gefixta lleen krukas niet maarja das zijn woord tegen het meine win je nooit ;) kk koppe we ware er al uitgestuurd omda we ruzie hadde gemaakt met die scootersloper...btw weet iemand nog een leuke krukas?

doppler
hebo
....

zijn er zoveel.
Is wel goed kut van die scooterzaak.

jah kweet het ik ben zo over de zeik, ik wilde een yasuni R en een BCD koplamp halen maar daar mote ik nu zon kk krukas voor hale :(

haha op vakantie zoon tony beweerde dat hij met zijn 70cc polini cilinder en een speciale verlasde shot 140 reed :L ik heb echt dubbel gelegen..

AeroXJunkii said:
jah kweet het ik ben zo over de zeik, ik wilde een yasuni R en een BCD koplamp halen maar daar mote ik nu zon kk krukas voor hale :(

voor het geld van een krukas haal je geen yasuni R en BCD koplamp..
( ik zou een rito halen 80euro.. majah vergeet de lagers niet dat is ook weer 25 euro en nog vloeibare pakking )

145 is redelijk.
heb een sr gehad met alles van MHR.
70CC uitgeboord naar 90CC.
helaas gepakt en liep op de motorrolenbank 161 autokilometers

n000000000000000000b

Jan-Willem.. zegt:
ik zit nooit meer @ puchforum..
Jan-Willem.. zegt:
toevallig gisteren.. ff gekeken
Jan-Willem.. zegt:
ik kijk vaak @ scooterforum..
Jan-Willem.. zegt:
dus wat lul jij dan?
Jan-Willem.. zegt:
majah jij komt nooit meer op het scooter forum of wel..? dan word je weer uitgelachen
P a t r i c k zegt:
hahaha ik kijk er wel
P a t r i c k zegt:
reply nienee
P a t r i c k zegt:
weet tog alles al

onze P.butter weet toch alles al.. hij noemt zich zelf een tuner en ging aan mij vragen hoe die een luchtschroef moet afstellen :L

waarom die uitgelachen werd : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1565863#post1565863

puch-racer said:
Jan-Willem.. zegt:
ik zit nooit meer @ puchforum..
Jan-Willem.. zegt:
toevallig gisteren.. ff gekeken
Jan-Willem.. zegt:
ik kijk vaak @ scooterforum..
Jan-Willem.. zegt:
dus wat lul jij dan?
Jan-Willem.. zegt:
majah jij komt nooit meer op het scooter forum of wel..? dan word je weer uitgelachen
P a t r i c k zegt:
hahaha ik kijk er wel
P a t r i c k zegt:
reply nienee
P a t r i c k zegt:
weet tog alles al

onze P.butter weet toch alles al.. hij noemt zich zelf een tuner en ging aan mij vragen hoe die een luchtschroef moet afstellen :L

waarom die uitgelachen werd : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1565863#post1565863
In je dromen :L

Spasta said:
hehe, in dat topic wordt je toch echt uitgelachen.

maarja, wat zet je er ook neer.
ik geil op meiden van 14 :x
intressen --> www.ik-ben-hopeloos.nl

(daar kwam het dan op neer)
Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L

P.Butter said:
Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L

Wie heeft er nou geen leven.. met je 24/7 op sugababes te kijken :L

je lult echt jezelf uit sorry butter :L :*

Status
Not open for further replies.
Back