MrSlick said:Agent: Hij maakt wel aardig wat lawaai he, heb je je papieren bij je?
Ik: Ja hoor... (pak 'm papieren ff) alstublieft.
Agent: Hier staat dat het een Yamaha Aerox is
Ik: Dat klopt
Agent: Maar het is een Toyota
Ik: Nee hoor, een Yamaha
Agent: Nee, een Toyota (wijst naar mijn kappen)
Ik: Het is een formule 1 uitvoering van de Toyota formule 1 auto's, dus die reclame enzo staat erop
Agent: O oke dan is het in orde, maar pas op met die uitlaat he
Ik: Oke doe ik, fijne dag nog
:7
AeroXJunkii said:hahah ik werd zo gek alleen ze zeiden dat het er al in zat maar hebe het wel gefixta lleen krukas niet maarja das zijn woord tegen het meine win je nooit kk koppe we ware er al uitgestuurd omda we ruzie hadde gemaakt met die scootersloper...btw weet iemand nog een leuke krukas?
AeroXJunkii said:jah kweet het ik ben zo over de zeik, ik wilde een yasuni R en een BCD koplamp halen maar daar mote ik nu zon kk krukas voor hale
In je dromen :Lpuch-racer said:Jan-Willem.. zegt:
ik zit nooit meer @ puchforum..
Jan-Willem.. zegt:
toevallig gisteren.. ff gekeken
Jan-Willem.. zegt:
ik kijk vaak @ scooterforum..
Jan-Willem.. zegt:
dus wat lul jij dan?
Jan-Willem.. zegt:
majah jij komt nooit meer op het scooter forum of wel..? dan word je weer uitgelachen
P a t r i c k zegt:
hahaha ik kijk er wel
P a t r i c k zegt:
reply nienee
P a t r i c k zegt:
weet tog alles al
onze P.butter weet toch alles al.. hij noemt zich zelf een tuner en ging aan mij vragen hoe die een luchtschroef moet afstellen :L
waarom die uitgelachen werd : http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?p=1565863#post1565863
Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :LSpasta said:hehe, in dat topic wordt je toch echt uitgelachen.
maarja, wat zet je er ook neer.
ik geil op meiden van 14 :x
intressen --> www.ik-ben-hopeloos.nl
(daar kwam het dan op neer)
P.Butter said:Sjaa, wat een mens nie kent, is vaak vreemd voor een mens.. kijk ik ben geen scooterfreak die 24/7 op dit forum zit en nie beter weet dan scooters.. kijk jullie worden weer uitgelache door andere forums.. :L