n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Ik dacht dat ik een noob was omdat ik dat niet kende:X

ik had ff gekrabbeld naar hem wat dat Firelli is, zegtie;

je tjappie
*je kent me niet dus waarom je vraag je dat/
maar is de goedkoopste 70cc blok ;)

----
heeft er iemand wel is van gehoord?
sowieso als je over een '70cc blok' praat, snap je er vrij weinig van

ach als ik een gesprek heb met zulke mongolen laat ik ze gwoon doorblaten over scooters, want ik heb sowieso geen zin om in discussie te gaan met iemand die het iq heeft van een borrelnootje.

lol op hivs van erikja:
70cc mhr
yasuni c20
mhr speed vario,bobine
17,5 dellort cabr,
rollertjes trekveer,,enz.

zozo hij heeft een vario en een bobine ;(

/edit
heb wel zin om hem te gaan spammen @ hivs :P

ik had ff gekrabbeld naar hem wat dat Firelli is, zegtie;

je tjappie
*je kent me niet dus waarom je vraag je dat/
maar is de goedkoopste 70cc blok ;)

----
heeft er iemand wel is van gehoord?
sowieso als je over een '70cc blok' praat, snap je er vrij weinig van
Ja ik denk dat hij cilinder bedoelt":P

ja tuurlijk bedoelt die de cilinder, maar je hebt van die mensen die noemen het 'blok' dan 70cc (waarschijnlijk ook nog nooit van een carter gehoord etc), dan weet je vaak gelijk hoe laat het is

ja zn profiel is nu opeens onzichtbaar voor niet vrienden

Haha die foto`s van em ook. Echt zo`n zogenaamde DIE HARD feyenoord supporter die volgens mij altijd achteraan staat. En van die kansloze dingen over Amsterdammers /joden etc :+ ..

Dan nog die foto van zn anti-kast waarbij hij z`n asperge in zn arm aanspant. Waarop een wijf nog gaat reageren ook. OMFG. Raap me op 8P!

Haha die foto`s van em ook. Echt zo`n zogenaamde DIE HARD feyenoord supporter die volgens mij altijd achteraan staat. En van die kansloze dingen over Amsterdammers /joden etc :+ ..

Dan nog die foto van zn anti-kast waarbij hij z`n asperge in zn arm aanspant. Waarop een wijf nog gaat reageren ook. OMFG. Raap me op 8P!

jan_kaas geloof mij, deze eindbaas wil je echt niet tegenkomen ;o
dan wordt het ouderwets tandjes tuffen ;)
529053302_5_p6LD.jpeg

Helaasss.. Hyves wordt net als Sugababes/Superduuuudesssss:L

Hier nog een voorbeeld:
http://snapik16.hyves.nl/fotos/

Snapte OUWE?!

[ir]http://94.100.118.103/572150001-572200000/572178401-572178500/572178419_6_YCBf.jpeg[/ir]
[ir]http://94.100.113.159/405450001-405500000/405455701-405455800/405455716_5_hGkf.jpeg[/ir]

Achja.. CU2... Picturetrail... SugaDudes... Hyves... Wachtend op de nieuwe Hype.

unieke aprillia

maakte ik onlangs mee op een feestje:

ik : met welke brommer rij je nu rond ?
hij: aprillia rs
ik : hoe hard rijd ie misschien ?
hij: rond de 110km/u
ik : ooow das is leuk, heb je soms andere onderdelen gebruikt ?
hij: nee alles is origineel buiten de cilinder, die is 46cc
ik : lijkt me wel speciaal, (gebaar me van dom) gaan we effe gaan kijke naar je brommer...
hij: ok
ik : ( toen ik het nummer zag ) volgens mij is dat nummer op die rs 46 niet van je cilinder afgeleid maar van een replica van VALENTINO ROSSI domoor !
hij: nee hoor er zit echt een 46cc onder . . . .

die gast was er echt van overtuigd ! maar na een paar biertjes gaf hij toe dat bij fout was !zucht !

Haha joepieee:P

Had laatst nog zo'n geval met een stage 6 pro die dacht dat ie ff 20 pk had.
Kon hem met gemak met me straat runner bij houden8P

Ik vraag me echt af hoe je je dan moet voelen als je net hebt gezegd dat je zoveel vermogen hebt en dan bijgehouden word door een scootertje met 6-7 pk ofzo:D

lol ja, ik herinner me dat ik een tijdje geleden ook iemand tegenkwam die beweerde sneller te zijn, het ging ongeveer zo :

-hij :
mooie scoot, hoe hard gaat ie ?
-ik :
+-80, hij is nog standaard op uitlaat en afstelling na, waarom ?
-hij :
-nou, de mijne gaat 55 en ik laat je stof ?(hij had een camino zonder vario ;):p:rolleyes:)
-ik :
hahahahahahaha
-hij :
ok, lach maar, we doen een sprint tot de eerste vluchtheuvel en wie eerst is wint

rest van het verhaal kan je al zelf invullen :p:D

Back