n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

En de smoes "ik ben dyslectisch" word ook te makkelijk gebruikt vind ik!

Mijn zusje lijdt aan zware dyslexie en daar is een jarenlang onderzoek vooraf gegaan voordat het echt vastgesteld was wat ook aardig wat doekoe's heeft gekost :+ (8 jaar speciaal onderwijs, speciaal leermateriaal en software en dergelijke)

De helft die het hier zegt vind ik maar dat ze wat blaten en te lui zijn om enigzins een fatsoenlijke zin weg te zetten :+

*In mijn bovenstaande post zullen vast wel wat spel en interpunctie fouten te vinden zijn maar het is tenminste fatsoenlijk te lezen :#

Ik heb ook zware dyslectie, ben er ook echt klaar mee idd. Maar je kan toch tenminste de moeite doen een zin normaal te typen, moet ook eerlijk zijn dat ik moeilijke woorden liever uit de weg ga:P.

Ik heb ook zware dyslectie, ben er ook echt klaar mee idd. Maar je kan toch tenminste de moeite doen een zin normaal te typen, moet ook eerlijk zijn dat ik moeilijke woorden liever uit de weg ga:P.
moet je nagaan jij typt nog 5x zo goed als hun en wss nog netter als mij..

Of bedoel je:

Moet je nagaan, jij typt nog 5x beter dan zij. En waarschijnlijk nog netter dan ik.
:+

Trouwens: Waddup met de afkorting wss?! In het woord waarschijnlijk zit maar één S?

van de week nog zo een leuke meegemaakt.
Irl dan wel.

Komer er een gozer op een gejat zipje aanrijden met een 180cc runnerblok en stopt bij ons.

hij: dis180 jonge swa, zieke shit ouwe
wij: oh geweldig man, waar is je kenteken
hij: jwz, das voor popo en sco2. Ma ik bap ze swa, jwz.
Maat van me: laat me ff rondje rijden dan.
Hij: nee jonge, deze kunnen jullie niet handelen. Zieke pk's swa. Dit is lijpe shit.

Ik lag al vanaf het begin in een scheur.

Hij: wat lach je swa?
Ik: dat ding is neit vooruit te branden, en je taalgebruik is komisch.
Hij: ma je praat wel anders als jij op je scoobie rijd en ik kom je voorbij.

Ik ga alleen maar harder lachen

Hij: geen grappe vriend.
Ik: dream on
Hij: kom racen dan swa
Andere maat van me: oké kom dan.
Hij: wat heb je voor materiaal vriend? Oh ik zie en yasuni, welke model is die?
Maat: alles stnd met yasuni R.
Hij: ma die blaast niet jonge, je moet ook 180 blok halen man. Ik kan voor 1 barkie voor je fixen moetje?
Maat: nee, maar doen we nog een sprintje?
Hij: ja, ma dan bap ik gelijk door weet je. Als sco2 komt ben ik de banaa jonge.

En hij word er tot de 30 uitgetrokken door een 50cc met yasuni R.

Ik lachte mn ballen uit mn broek iig, wat een vent. Ik hoop hem nog eens tegen te komen, lachen is goed voor een mens.:P

:D
Geweldig forum.
:W

Bij mij laatst ook in de bus & school.
Ventje wat ik ken had wel een mhr replica 70 gekocht en reed 140+, rond 20 pk & wheelies met 13/44 vertanding.
En bij ze andere scoot werd 160 kmh uitgeperst en 26 pk uit mhr speed 7t met 8 poorten.

Back