n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

Fucking niet normaal! Speed 08 met extra reezZz.

kees van dijk raced al een aantal jaartjes he..
dus ik denk dat meneer wel weet waar hij over praat!
en zoals wieger al zegt :

denk dat hij het over de 7T heeft, aangezien er wel wat mensen zijn die daar mee racen @ sbo

persoon uit mijn dorp vroeg laatst aan mij wat voor cilinder ik ging gebruiken voor mijn sprinter.. zegt die mhr speed 7TAKT:D maar is ook de slimste niet:P wipt koelvloeistof uit zijn cilinder met een schroevendraaier en spuit wd40 in zijn carburateur:P

Kees van Dijk heeft soms een beetje een vreemd overkomen, maar hij weet wel waar die over praat. Er kunnen een hoop dingen gezegd worden over hem en zijn zaak, maar hij is allerminst een noob.

1 van de dingen die zker zijn is dat kees 200 euro vraagt voor het vervangen van 2 ( de goedkoopste ) bandjes en een accu ( niet bij mij :) ) en 56 euro voor het vervangen van de rolletjes :L

Ik heb een halve zip te koop op een forum
Krijg een pm van iemand op scooternoobs.nl:

Ik doe dat:

Wieger zegt:
hee
KaReLtJuH zegt:
hoi
KaReLtJuH zegt:
wie ben jij
Wieger zegt:
moest je toevoegen voor een zip
KaReLtJuH zegt:
heb jij een zip te koop
Wieger zegt:
gedeeltelijk
KaReLtJuH zegt:
wat heb je nog dan
Wieger zegt:
ja uhm, jij laat me je toevoegen via pm..
Wieger zegt:
Neem aan dat je weet wat je wil kopen van m'n advertenties
KaReLtJuH zegt:
nou laat maar ziten dan
KaReLtJuH zegt:
doei

:D

niet via msn maar via de mail
aangezien mijn zip ook te koop staat

Hello! I am from russia and sorry for my english. i m interested in your zip. how much will cost to transfer it to saint-petersbrg? 2000e is the end price?

8P
heb maar terug gestuurd dat hij em kon komen ophalen:P

Goser stuurde een foto van een runner, dus ik zeg, alles is gewoon stnd.

Hij van, nee remmen zijn dikker, voorvork enzo.

Dus ik vraag, stuur nog is:

ookal ben je er niet meer tog bedankt voor de jaren onvergetelijke plezier die ik met je had R.I.P neef says:
2 keer zo dik
ookal ben je er niet meer tog bedankt voor de jaren onvergetelijke plezier die ik met je had R.I.P neef says:
als de standaart remmen
Tommes. says:
stuur nog is
stuur ook jah
maar staat niet op de foto

Back