n00bs op msn... post je n00b ervaring... #2

toch euwnde deze ook wel een beetje, hij heeft al 2 jaar een vriendin :D

T Party Lover . . . zegt:
wat is een venusheuvel dan?

over dat achteruitrijden...de mijne rijdt soms nog steeds achteruit...kheb het probleem nog niet gevonden....ik denk dat het aan het cdi igt, iig ga ik eens een andere proberen.

in driewegen had ik er ook last van..dan sta je in de rij te wachten...vervolgens trap je je hok aan..geef je gas..en dan gaat ie weer achteruit..vandaar dat ik hem soms eerst 20 aankick en weer uitzet, hij loopt gewoon de ene keer goed..maar de andere keer weer niet.

Beter sta jij dn nie voor mij in de rij :D :+ :P

Hij heeft nog maar 1 keer in gesprint in Driewegen volgens mij, verder ligt dat hok van hem altijd uit elkaar. Sittard gaat hij ook al niet redden ivm vakantie en scooter nog steeds uit elkaar.

vrouwen en paarden...

You can't call me a murderer - but - You can't even call me a LOVER zegt:
hou jij van paarden

Niek zegt:
nope
ow......
Niek zegt:
alleen als ze tussen een broodje liggen met mayo en curry
dat vind ik nie leuk
ik ben daar heeeeeeeeeeeel erg tegen want als je kijkt naar een grafiek van koeien paarden en varkens
dan zijn er veeeeeeeel meer koeien
daarna varkens
en daarna paarden
dusssss
en er worden k veel meer koeien "gemaakt" dan paarden dusssssss

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: hey wie ben jij

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: hoi roy

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: nee ik ben mike, maar wie ben jij

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ja roy zegk tog

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: okej , maar waarom voeg je me toe? interesse in pia onderdelen ?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: marktplaats je advertencie gezien

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: okej

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: je wilt dus iets kopen?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ja je 28mm carburator voor me scooter

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ben namelijk snelste tuner van amsterdam en omgeving

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: joh, rij je dan ook met een yasuni z ?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: nee joh die is veel te langzaam

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ik heb een yasuni c16

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: zozo, je blaast zeker wel 160 ?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: nee 220 autoteller van een bmw m3

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: oke, maar goed, wat wil je voor die carb geven ?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: carb?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ja, nou in jou geval Carburator dan

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: oh ja uuu

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: 15 euro ?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ..uuu.. nee !!!

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: o wadan

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: joh weetje wat, ga jij lekker naar de sloop en haal jij daar een Carburator 28mm voor 15 euro, ik ben bang dat je alleen de vlotter mee zal krijgen……

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: vlotter?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ja, zeker ook nog nooit van gehoord?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: jawel

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: me vriend rijd met een vlotter op ze
malosie mhr en hij rijd 210 echt km

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: zozo

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: :)

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ik heb ook nog een 48mm carburator liggen voor je

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: oh wat kost die ?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: biedt maar

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: 25 euro ?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: nee, maar is dat jou scoot -->

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ja moi he

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: nou

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ben je niet bang dat je neonbalkje smelt op je radiateur ?

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: radiateur ?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: ja je weet, dat ding wat wind opvangt op vervolgens je water te koelen

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: is dat dfan me koeler voor die slange?

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: uhm zoiets ja

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: oh

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: maar dat wis ik al joh

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: hoef je mij niet allemaal te gaan vertele ;)

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: nou blijkbaar wel

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: wat

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: sukkeltje

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: jij ken nie een scooter afstellen

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ik doe malosie rollertjes en omega
trekveren derin en ik blaas jou poep vriend

Special ?? NRG in opbouw… Hou van men meisjj…. Binnenkort naar de coater :) zegt: nou geef mij dan ook wat van die rollertjes en trekveren

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: hahahahahaha nee

krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ga zelf m aar kope zwerver

Om een lang verhaal kort te maken :P die knaap had niet eens het denk vermogen om te weten wat een radiateur is :L

Dat soort mensen krijgen hun rijbewijs alleen bij een pakje bleu band omdat ze de 100000000 klant zijn.....

"
krukas en cielinder naar tuner – zoekt een 28 carburator voor mhr replica 80cc scooter zegt: ben namelijk snelste tuner van amsterdam en omgeving"

GENIAAL :D

Hij is idd ook niet een van de slimste, er hoort nog een stukje tekste tussen maar met kopieeren is dat verkeerd gegaan, die jongen heeft een woordenschat van iemand die ze inburgeringscursus niet heeft gehad...
maar goed genoeg over krukassen en ciElinders naar de tuners :P

een MHR SPEED REPLICA/POLINI EVO
carb hoeft er niet perse bij maar als het kan wel dikke slurper die bij de cilinder past;)

toen dacht ik ook even van eh...tsjah :D

(Niet via msn maar goed)

Ik was dus ging dus vandaag met Remco (Vissa) me rotor afstellen alleen omdat ik geen HPI-Rotortrekker had gingen we even naar Kees van dijk in spijkenisse.. Het ging als volgt.

Kees: Goedenmiddag, kan ik je helpen?
Ik: Goedenmiddag, heeft u misschien een rotor trekker voor een HPI2003
Kees: Ja zeker, ik zal hem even pakken.
Kees: Dat word dan €10, met wat voor scooter rij je ?
Ik: Yamaha Aerox, voor op de straat..
Kees: Zozo, ik heb nog een leuk mina. blokje tekoop voor €1500. Met Malossi 7t en nieuwste model uitlaat, 28mm en malossi ontsteking. Die jongen moet er nog van af, helemaal door ons in elkaar gezet.
Ik: Tja, ik ben bezig met een zip2000 voor SBO dus heb ik niet veel intresse in.
Kees: Oh, met welke cilinder ga je rijden..
Ik: Malossi Speed'04
Kees: Speed'04 ? Wil je achter aanrijden ofzo ?
Ik: Uhmmm, de meeste mensen die pia hebben rijden daar volgens mij mee omdat het wel een snelle cilinder is..
Kees: Ik zou dus echt met Speed 2008 gaan rijden.
Remco keek echt van: WHAT! en ging maar naar de kast kijken met onderdelen..
Ik: Uhm, oh. Tja ik wil gewoon speed'04 gaan rijden en dan gewoon laten tunen.
Kees: Tja, in de SBO 70 OPEN rijd iedereen daar mee (dus de speed'08 )
Ik: 70 Open? Ik wil SBO Sprints gaan rijden..
Kees: Sprints ? hmmm
Ik: Ja, 150m sprints..
Kees: Ohw oke.
Ik: Remco? Dit is toch de goede rotor trekker?
Remco: Ja man, dat is hem.
Ik: Oke, tot ziens.
Kees: Tot ziens.

MUAHAHHA, SPEED'08. :D En die Kees van Dijk zit al iets van 10jaar in de scooter werled, dacht dat hij wel beter zou weten dan een beunhaas als ik :P
Wat een mongool :L

Back