Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Zo motor ff in de wax zetten.. Nu voor de helft klaar.


Morgen ff zijkuipen eraf halen en dan alles even grondig schoon maken.


accu staat binnen.
 
Woepwoep! Examen is vandaag toch doorgegaan én ik ben geslaagd :W Nu nog papiertje bestellen en op zoek naar een (25kW..)motor.

Iemand ervaring met een Kawa ER-5?

Ik heb een Kawa ER-5 uit 2002. Prima beginners fiets, lekker mee te sturen en loopt nog aardig door.

Als je meer vragen hebt hoor ik het wel.
 
juig niet te vroeg, ik dacht ook toen ik was aangehouden en na 2-3 maand niks gehoord was dat ik ervan af was :p en toen kwam de brief met de bekeuring en een paar week later U hebt een punt met een boekje van de regels op nederlandse weg O-)
 
Het kan toch maximaal 6 weken duren? Of langer?

Vanmiddag de uitlaatbochten van mn motor even in de hittebestendige zwarte lak gespoten. Morgen ff de koplampring en nog wat klein spul doen, de demper verder poetsen en dan de tank onder handen nemen...

Pics volgen!
 
Ach moet er wat voor over hebben :)

Vorige week met die halve dag rijden sneeuwde/hagel/regen etc het ook..

Nu is het een stuk rustiger met mensen die aan het lessen zijn, en als het meezit ben ik voor de zomer nog klaar!
 
Ach moet er wat voor over hebben :)

Vorige week met die halve dag rijden sneeuwde/hagel/regen etc het ook..

Nu is het een stuk rustiger met mensen die aan het lessen zijn, en als het meezit ben ik voor de zomer nog klaar!

me dunkt..... als je nu al 2x een halve dag erop hebt zitten moet je al zowat voor je speciale verrichtingen op kunnen :)

motorrijbewijs moet je in 15 lesuren wel kunnen halen, binnen 20 wel helemaal
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top