Motor & Motorrijden #38

Status
Not open for further replies.

ErwinZ

GC Member
Volgendeeeeeee!

Ok vet! Hoelaat moeten jullie stunten? Wij gaan er ook ff heen. FF posen en demorijden :+

10.00 (warmup)
11.05
12.30
13.50
15.05

Ok, doe ik om 15:05 ook wel ff mee.


Wheelie trekken swa :D


Eindelijk was et dan zover, vanmiddag me eerste bike gekocht, 600 K5!

[ir]http://i51.tinypic.com/246tled.jpg[/ir]

Helemaal happy:W

Gefeliciteerd! Is imo de mooiste kleurstelling voor dat model.

Ik zie al wel genoeg dingen die je kunt veranderen :+

Haha anders ik wel.

Duozitje, achterspatbord, kleine knippers, andere pijp..:p

Idd :#

Maarja, aan de andere kant is 't wel lekker, zo'n helemaal originele!

vet ding tiet!
 
Advertisement - register to remove this

Collega van me is vanmorgen uit de bocht gevlogen met zn cbr die hij net paar weken had 8P Ding is gelijk total. Als t goed is wel allrisk verzekerd, scheelt weer x|
 
Hmm 270km/h is best hard :p

Vind ik ook!

Op de A6 vanaf Emmeloord naar Amsterdam op dat stukje stond een brug open dus stond helemaal vooraan met een andere motor, vol gas weg daar tot ik niet meer harder kon op de CBR :p De aankomende 20km haast geen auto meer gezien, handje vol invoegende vanaf een tankstation ofzo :p
 
:#

Ik reed op een 100 weg. Ook helemaal leeg. Maar er kwam een einde aan 't rechte stuk, dus moest van 't gas :p
 
Pff ben kapot. Hele dag bij Tenkate geweest. Hebben 6x gereden, kleine kut plek maargoeg.

Goeie naam achter gelaten, mooie vrouwen, chinees en bier gehad, Combo vol met banden retour en tof volk van Tenkate +ralf+
 
op een kawa ninja gereeden :D

en gelijk het aanbod gekreegen om maandag de nieuwe bridgstone banden te testen op zandvoort

+ dat ik een circuit gsx-r ga opbouwen voor een vriend zijn vader
van hem is ook die ninja, en wss mag ik die gsx gaan gebruiken om track dagen te gaan rijden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top