Hier ook maar eens iet posten
Kheb jaren motorervaring.
2000 : eerste motor BMW R1100S eerste meters op Circuit Cartagena (spanje)
2002 : BMB BMW Boxercup 21ste plaats algemeen
2003 : Kawasaki ZX6RR Cup 13de plaats algemeen
2004 : Kawasaki ZX6RR Cup 6de plaats algemeen
2005 : IDM Suzuki GSXR1000 Cup 9de plaats
2006 : IDM Superbike Championchip met GSXR1000 18de plaats (rookie of the year)
2007 : Instructeur op Zolder & Francorchamps
Motoren :
BMW R1100S
115Pk Boxermoter 1054cc
Bog standaard
Kawasaki ZX6RR seizoen 2003:
598CC vier in lijn
DT1 luchtfilter
Motor gebalanceerd
Kawasaki ZX6RR Seizoen 2004:
598CC vier in lijn
DT1 Luchtfilter
Bos voledige titanium uitlaatlijn
Motor gebalanceerd
Scherpere nokkenassen
Titanium klepveren
Voor -en achter vering White-power binnenwerk
Suzuki GSXR1000 seizoen 2005:
DT1 luchtfilter
Magnesium "Wieres" velgen
Voor en achterveren White-power binnenwerk
Bos Einddemper
Suzuki GSXR1000 Seizoen 2006
Hier zijn we bij mijn grote liefde
Dit ding reed zo strak , schakelde op 0.12 seconden , top speed op de salzbrugring 325Km/u droog , 285Km/u in de regen.
Volledige Yoshimura blok
teveel om alle onderdelen op te noemen (192Pk op het achterwiel met 178Kg getankt)
Wieres magnesium wielen
Marzochini voorvork
White-Power achterveer
Yoshimura subframe
Yoshimura Clip-ons en schakelset
Bos volledige uitlaatlijn met IDM SBK einddemper (we mochten daar 118Db geluid halen)
Yoshimura quick-shifter
En dan vergeet ik nog een hele nest
Als ik 10 posts heb ,
doe ik er wel wat foto's bij