Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
1 of andere markt in de stad waarbij ook allerlei motoren staan, stuntshow, demo dragracen, etc etc. Wordt best groot vlgs mij
 
1 of andere markt in de stad waarbij ook allerlei motoren staan, stuntshow, demo dragracen, etc etc. Wordt best groot vlgs mij

zijn wij daar niet eens geweest maykel, ik iig wel met brink en wooter enzo. toen was het klein.. nu stunt bleuk dr zelfs :rolleyes:.. kiek wel ff
 
ze zijn weer lekker bezig zeg in tilburg, slaat toch nergens op. (ik rij dan gelukkig geen harley klapson)

298669_2221328565586_1018839132_2580276_1875495_n.jpg


Dit is een onofficiele, niet georganiseerde 'harleydag' in Amsterdam.. Eigenlijk dus niet meer dan een samenkomst op een plein, wat niet verboden kan worden. Een teken van protest voor alle harleydagen die de afgelopen maanden zijn afgelast, en dat alleen maar omdat justitie van een mug een olifant maakt.

Mind the 'all bikes welcome' !
 
"Harleydag" ga ik uit principe al niet heen :+

Nee maar vind het wel een super mooie actie. Nogal achterlijk dat ze al die dagen de laatste tijd aflassen/verbieden, al zullen hun misschien wat meer informatie hebben dan wij. (op Joshua na dan:))
 
Ik vind het wel jammer dat het zo loopt met die dagen, want wilde juist dit jaar eens op de Hd dag in Breda kijken.
 
Het punt is dat zn molukse satadura mc oid een conflikt heeft met de h.a. En ze zijn bang dat er op een harleydag wat losse handjes gaan wapperen.

En lau, daar ben ik nog niet geweest.
 
Het ding loopt, in een keer kicken nadat hij helemaal uit elkaar geweest is. Het eerste testrondje is ook gemaakt en wat een kanon zeg. Morgen nog even het oliefilter nog een keer vervangen om te kijken of er niet toch toevallig nog wat straalgrind in mijn frame is blijven hangen en ff bellen of mijn kapjes klaar zijn. Dan kan het feest beginnen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=emYITAYbiC0"]29082011074 - YouTube[/ame]
 
Het punt is dat zn molukse satadura mc oid een conflikt heeft met de h.a. En ze zijn bang dat er op een harleydag wat losse handjes gaan wapperen.

En lau, daar ben ik nog niet geweest.

nou , ze moeten ze gewoon even een paar keer laten geworden..

@ luuk R , mooi dat ie weer loopt , maar het is en blijft een KTM natuurlijk ;)


:p
 
Het punt is dat zn molukse satadura mc oid een conflikt heeft met de h.a. En ze zijn bang dat er op een harleydag wat losse handjes gaan wapperen.

En lau, daar ben ik nog niet geweest.
Niet alles wat er in de media verteld word, zijn feiten. Wat wel een feit is, is dat er op een harleydag, nog nooit 1 handje is gaan wapperen onder MC's. Justitie blaast de boel op, om zo MC's weer in een slecht daglicht te stellen. En maken daarbij met plezier gebruik van de sensatie-gewillige media.
 
Hier ook maar eens iet posten :D

Kheb jaren motorervaring.
2000 : eerste motor BMW R1100S eerste meters op Circuit Cartagena (spanje)
2002 : BMB BMW Boxercup 21ste plaats algemeen
2003 : Kawasaki ZX6RR Cup 13de plaats algemeen
2004 : Kawasaki ZX6RR Cup 6de plaats algemeen
2005 : IDM Suzuki GSXR1000 Cup 9de plaats
2006 : IDM Superbike Championchip met GSXR1000 18de plaats (rookie of the year)
2007 : Instructeur op Zolder & Francorchamps

Motoren :
BMW R1100S
115Pk Boxermoter 1054cc
Bog standaard

Kawasaki ZX6RR seizoen 2003:
598CC vier in lijn
DT1 luchtfilter
Motor gebalanceerd

Kawasaki ZX6RR Seizoen 2004:
598CC vier in lijn
DT1 Luchtfilter
Bos voledige titanium uitlaatlijn
Motor gebalanceerd
Scherpere nokkenassen
Titanium klepveren
Voor -en achter vering White-power binnenwerk

Suzuki GSXR1000 seizoen 2005:
DT1 luchtfilter
Magnesium "Wieres" velgen
Voor en achterveren White-power binnenwerk
Bos Einddemper

Suzuki GSXR1000 Seizoen 2006
Hier zijn we bij mijn grote liefde :D
Dit ding reed zo strak , schakelde op 0.12 seconden , top speed op de salzbrugring 325Km/u droog , 285Km/u in de regen.

Volledige Yoshimura blok
teveel om alle onderdelen op te noemen (192Pk op het achterwiel met 178Kg getankt)
Wieres magnesium wielen
Marzochini voorvork
White-Power achterveer
Yoshimura subframe
Yoshimura Clip-ons en schakelset
Bos volledige uitlaatlijn met IDM SBK einddemper (we mochten daar 118Db geluid halen)
Yoshimura quick-shifter

En dan vergeet ik nog een hele nest :D

Als ik 10 posts heb ,
doe ik er wel wat foto's bij :p
 
Vanmiddag even geweest maar is volgensmij erg duur.
+ het meeste moet je zelf regelen of betalen.

Heb al een andere gehoord in geldrop die schijnbaar erg goed is
+keer proef kan enz en pakken kan je lenen
En hebben pakketen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top