Motor & motorrijden topic #40

Status
Not open for further replies.
Zo'n motormover rijplaat werkt prima. Wil er eigenlijk ook nog 1 maar je moet wel zorgen dat de ondergrond vlak is (en dat is hij bij mij dus niet).
 
[ir]http://i43.tinypic.com/106y2h5.jpg[/ir]

Druk gemaakt om niks :p Achteruit erin rijden, linker voetsteuntje even inklappen en 2x steken en hij staat er mooi schuin in. Kan die er ook weer makkelijk uit.

Nu maar paar keer extra gestoken, staat toch lange tijd stil en staat dan gelijk netjes tegen de muur. 1 minuut en hij is er weer uit 8P.
 
Thanks! Zwart is gewoon origineel, wit is er niet voor te krijgen en anders moet ik me duo-cover + deel van me undertail spuiten. Vind wel prima zo :p
 
Kun je niet een vloertje storten dan?
Ik ga volgend jaar kijken wat ik doe. Er liggen nu (oude) 50x50 tegels in, schots en scheef. Het wordt of een vloer storten, of nieuwe 50x50 tegels leggen. Maar ga gelijk met dat de wanden isoleren en de electra opnieuw aanleggen + de garagedeur vervangen voor openslaande houten deuren.
 
Ik ga volgend jaar kijken wat ik doe. Er liggen nu (oude) 50x50 tegels in, schots en scheef. Het wordt of een vloer storten, of nieuwe 50x50 tegels leggen. Maar ga gelijk met dat de wanden isoleren en de electra opnieuw aanleggen + de garagedeur vervangen voor openslaande houten deuren.

Vloer niet isoleren?
 
Ik heb gister een nieuwe kentekenplaat laten maken omdat de oude verrot was. Krijg ik er eentje met het wel bekende 1tje er op. Gast zei dat die 1 was omdat ik mijn kentekenplaat een keer kwijt was geraakt (niet dus, was gewoon kapot, ook niet naar gevraagd). Volgens mij praat hij stront? Is toch alleen als je je kentekenpapieren kwijt raakt? (duplicaatcode 00 btw)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top