Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
enduro/sm boys.. waar kan ik info vinden voor een oude ktm 520 exc? ik google al tijdje,maar vind niet echt punten waar ik op moet letten..

Ik heb een 525 gehad, zelfde blok. De motor mag iets rammelen/tikken dit moet echter over zijn als je de koppeling inknijpt. Blijft het dan doorgaan? Heeel snel opzoek naar een andere.

Verder moet je goed op de keering bij de versnellingspook letten en de voortandwiel keering.

Voor de rest zijn het gewoon standaard dingen waar je op moet letten. Ik rijd nu voort op een 300 ktm uit 2007 in plaats van de 525.9||6
 
Jeuj mijn handschoentjes zijn ook binnen :)

Prima webshoppie 24mx.nl
Shit komt uit Zweden, maar is er gewoon binnen 4 dagen.

Tenminste een motoronderdelen shop die spul heeft en het ook goed presenteert..
Zijn maar weinig goede onderdelen webshops in NL..
 
Jeuj mijn handschoentjes zijn ook binnen :)

Prima webshoppie 24mx.nl
Shit komt uit Zweden, maar is er gewoon binnen 4 dagen.

Tenminste een motoronderdelen shop die spul heeft en het ook goed presenteert..
Zijn maar weinig goede onderdelen webshops in NL..

Gat in de markt, grijp je kans :p
 
Handig he, kleidng via internet bestellen :+

dat wil wel , maar dan moet je van te voren weten welke maat van welk merk je hebt , DAN zal het meestal wel goed zijn..

is gewoon erg lastig omdat elk merk weer anders is en je dus niet echt van de maten uit kunt gaan...
 
Gaat prima hoor :) Laarzen zitten echt als gegoten en echt onwijs comfortabel. Handschoenen is jammer mja kan het gewoon terugsturen en omruilen.
Had eerst Rev-it handschoenen, ook maar M maar die zaten weer wel perfect. Deze alpinestars zijn zo klein dat ik ze niet eens aankrijg :p

Had bij mijn eerste les Sidi laarzen geleend van een vriend maar die zijn echt een partij stugger en minder comfort. Heb ook nieuwe Difi laarzen staan welke ik in eerste instantie van een vriend over zou nemen maar ben blij dat ik wat meer heb uitgegeven en deze nu heb.

Beetje vergelijking een stel fijne Dc schoenen tov allstars :p
 
Vd nog ongezien een zwarte leren jas gekocht op MP, voor 30 euro, 2ehandsje. Krijg m binnen, past perfect, van DIFI, nog supernetjes 8), Dikke prrrrrimaaa
 
300 is een 2takt toch?

hoe lang heb je ermee gereden, en veel onderhoud aan gehad?

Ja 2 takt, beste keus die ik heb kunnen maken. Rijd zoveel fijner dan de 525 die ik had.

Hier een foto van de 300 die ik nu heb en mijn oude 525
 

Attachments

  • 1345289939_5_3sPq.jpg
    1345289939_5_3sPq.jpg
    94.1 KB · Views: 22
  • 1313948308_5_bc5b.jpg
    1313948308_5_bc5b.jpg
    96.5 KB · Views: 19
jij rijd enduro?

denk dat voor op straat een 4 takt toch net wat fijner is... hoeft niet altijd sneller te zijn.
 
Net power commander V geinstaleerd, wat een verschil zeg! Had het niet zo veel verwacht, gasreactie pakt hem echt scherp op en onderin veel meer vermogen. En heb nogeens een custom map erin, geld dubbel en dwars waard.
 
jij rijd enduro?

denk dat voor op straat een 4 takt toch net wat fijner is... hoeft niet altijd sneller te zijn.

Ik wil dit jaar beginnen met enduro. Tot nu toe was het alleen ofroad rijden. En sm wieltjes heb ik ook nog:love:
 
Waar heb je hem laten mappen dan ?

Nog nergens. Kreeg van de fabrikant waar ik met katvervanger vandaan had een map die overeenkomt met mijn motor. Die heb ik dus ingeladen.

Het kan dus nog beter maar merk al een enorm verschil. Wil nu op de bank bij Hans van wijk met deze map en laster een custom. Kan ik mooi het verschil zien tussen voor pc en kat, met deze map en daarna met custom.
 
Custom map heb je er in zeg je :p

Maar je hebt gewoon 1 van die standaard maps van PC erop gezet. Ik zou het lekker zo houden ;) grootste verschil heb je nu wel gehad... nog laten mappen door een pro gaat weer zomaar 200 euro kosten. Denk niet dat je dat nog echt gaat merken. Lekker zo laten.
 
Ohh zo ja, ik zag custom meer als afgesteld op de bank. Maar je hebt gelijk denk, ik zal der ook niet zoveel meer aan doen. Hooguit wat kutten met andere maps en ander filter.

Blijft een 600 :p
 
Gaat prima hoor :) Laarzen zitten echt als gegoten en echt onwijs comfortabel. Handschoenen is jammer mja kan het gewoon terugsturen en omruilen.
Had eerst Rev-it handschoenen, ook maar M maar die zaten weer wel perfect. Deze alpinestars zijn zo klein dat ik ze niet eens aankrijg :p

Had bij mijn eerste les Sidi laarzen geleend van een vriend maar die zijn echt een partij stugger en minder comfort. Heb ook nieuwe Difi laarzen staan welke ik in eerste instantie van een vriend over zou nemen maar ben blij dat ik wat meer heb uitgegeven en deze nu heb.

Beetje vergelijking een stel fijne Dc schoenen tov allstars :p

daarom heb ik nu juist Sidi's , die zitten stevig , maar ik race er ook mee en dan is het wel fijn dat ze stug zijn (vind ik dan)

comfortabel boeit mij niet zoveel , als ze maar niet zeer doen , zoals mijn oude laarzen die 1 maat te klein waren ,maar dat went ook wel als je er lang genoeg in zit :p

voor mij niks anders dan Sidi iig , mja , ieder zijn eigen natuurlijk !!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top