Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Ding gekocht voor 300 eur. Zitten alle clip ons en Tarozzi stepjes bij. Tank/zitje en battery box komen op 1100 dollar. Dat is dan het duurste. Reserveonderdelen is goed aan te komen en niet heel duur. Verder dan kosten van poedercoaten / spuiten. Vooral veel eigen werk in de vorm van polijsten etc :)

Denk dat je achter zou vallen als je nu al het totale kostenplaatje zou kunnen zien.

Ik wil binnenkort voor een fireblade gaan kijken... zo'n 954rr.

Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten bij die motoren?
iemand ervaring met de zithouding? blijven je polsen nog een beetje heel?

Het is een sportmotor... dus ja ik neem aan dat je er mee wilt scheuren.
Als je er weken mee op vakantie wilt, rijdend naar italie en dat soort dingen... dan zou ik lekker naar wat anders kijken ;)

enduro/sm boys.. waar kan ik info vinden voor een oude ktm 520 exc? ik google al tijdje,maar vind niet echt punten waar ik op moet letten..

Kun je een overjarig nieuwe kopen? Gebruikte zou ik goed mee opletten tering ik haat die dingen. Beter ff doorsparen en een frisse kopen, anders gaat het toch geld kosten..

Supervet jesse, mn pa heeft een xs 650 (750 BBK) caferacer, al 15 jaar oid.
Heerlijk om op te cruizen.

vet hoor, ik zie je vast wel voorbij ploffen. Heb je hem al staan?

btw. inmiddels al aan het lessen?

Nee nog niet volgende week ff halen maar staat hier in het dorp dus das makkelijk :P. Nee lessen moet ik ff regelen binnenkort.

Denk dat je achter zou vallen als je nu al het totale kostenplaatje zou kunnen zien.

Valt wel mee, agh heeft geen haast dus spreiden van de kosten en ben wel wat gewend met die kever :X

Hier'n plaatje van me pa zn fiets. (nu in andere kleuren)
13092009043.jpg

Deze van mn oom die na 2 jaar nu net weer in een herstelclinic moet voor de rug.
P1010960-1.jpg

En zoiets wil ik graag keertje bouwen:)
P9200384-2.jpg

Hoeft niet inderdaad.

Maakte net het pakket open..... gvd verkeerde laarzen dacht ik...
Had het 08 model besteld maar waren blijkbaar niet meer op voorraad ofzo.

Heb nu hetzelfde type alleen het 2011 model welke een stuk duurder is, dikke prima want zitten als gegoten!

Handschoenen had ik wel opgemeten aan de hand van het matentabelletje, alleen zijn die helaas te klein. Vanavond even rondvragen of iemand ze wil en anders stuur ik ze terug en ruil ik ze om voor grotere.
Het is maat M btw dus mocht iemand nog mooie handschoenen zoeken :)

Edit: deze dus http://www.mxsouth.com/street/alpinestars/alpinestars-gloves-losail-moto-gp-leather-gloves_1.jpg

Dat had ik je vooraf ook kunnen vertellen. Die Alpinestars handschoenen hebben een nare pasvorm. Heb ook zo'n setje GP-Plus gehad in L (normaal pas ik ook M) maar daar kreeg ik echt pijn in mijn handen van. Dus altijd een maatje of 2 groter of eerst ergens passen.

Status
Not open for further replies.
Back