Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

zo mijn woeste hok

2ce22vr.jpg
 
379295313_6_b4T8.jpeg


wheelietje


379295522_5_1nTh.jpeg


met 140 ofzo

411359652_6_jgkq.jpeg


bochtje

Fotos gemaakt toen het nog een beetje te doen was. Was met 13graden ofzo. Moet gauw weer zomer worden. En dan iemand met een fatsoenlijke cam en locatie regelen.



Nog een filmpje van de fighter :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1kGQG7GswU4"]YouTube - burnout met mijn cbrrr[/ame]
 
Ligt t aan mij of moet dit nummer 22 zijn?

edit:

[IR]http://i36.photobucket.com/albums/e7/rieju-pim/08102008302.jpg[/IR]
 
Last edited:
@ vassie:

Op industrieterrein vrijburg zit een kachelbedrijf, vlak naast de sligro, daar heeft me broer laatst rvs popnagels gekocht. Mayb kan je het ff daar proberen. (als je ze nog nodig hebt :+)
 
Zo m'n tre is binnen

Was welgeteld 2 min werk, zadel loshalen, stekertje los, apparaatje ertussen en zadel er weer op :)
Zit nog wel neutraal herkenning op, dus dan loopt ie gewoon z'n mapping voor in neutrale stand, alle andere versnellingen staat hij voor de ecu in zn 5.

Heb m alleen nog niet kunnen testen, aangezien het hondenweer is
 
Zo, net even de nodige sappen voor de motorfiets aangeschaft bij een motorzaak. Nieuwe bougies, benzinefilter, cardan olie, motorolie, oliefilter en nog wat prut.

SBK stuur (zwart) heb ik ook al, en inmiddels een nieuwe helm:

predator.jpg

Tis alleen geen motorhelm, maar ik vind hem wel tof :)
 
Je vergeet dat ik een andere smaak kan hebben dan dat jij hebt. Hij is wel mooi, kan er alleen niet echt mooie foto's van vinden.
Kwam dit gewoon tegen en vind het wel een toffe helm, het is de komende tijd beter dan mn huidige oude AGV helm.

Type is trouwens Bieffe Predator.

Vind je Simpson helmen ook lelijk? Die modellen kun je ongeveer met deze helm vergelijken.
 
Niet bepaald veilig een autohelm op de motor...ook qua ventilatie verre van optimaal. Neem dan een caberg of een bandit helm.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top