Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Net (geen) 60€ voor 1,5 uur. Was vorig jaar, dus wel redelijke prijs dan. Hoewel het wel goedkoper kan natuurlijk.

komt idd aardig overeen! Dit is wel een goede erkende rijschool, niet dat het wat zegt, maar het gevoel is goed!

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, ben best nieuwsgierig hoe of wat, en hoelang alles zo gaat duren etc. Maar heb er zin in !
 
Betaalde 42,50 per uur maarja was midden in utrecht, volgend jaar ga ik verder voor 34 eu per uur ergens anders, bij die dure moest ik ook verplicht 2 uur achter mekaar wat ik fking onzin vond.
 
Net (geen) 60€ voor 1,5 uur. Was vorig jaar, dus wel redelijke prijs dan. Hoewel het wel goedkoper kan natuurlijk.

En voor mij bij dezelfde rijschool was het tarief alleen 50 euro per uur, samen 45 per uur. Dus 67,50 per 1,5 uur.
 
Wel bizar dat je niet alleen minder hoeft te betalen dan samen, ik betaalde gewoon hetzelfde altijd ook al reed ik alleen met de instructeur.
 
Vanmorgen een ritje gedaan op een Z750 & Shiver 8)
Maatje van mij heeft de Z750 gekocht, helaas is mijn budget niet toereikend..
 
Last edited:
Thx voor de reacties! Ik ga inderdaad alleen lessen, of ze moeten daar nog iemand zonder vrienden hebben 8P

Wij werden gewoon met 2 man ingedeeld, voor 1 tarief.. Vond dat wel fijn, leer je direct een beetje rekening houden met anderen en het is wat gezelliger!
 
so4nt5.jpg


23lf480.jpg


291z47n.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top