Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Ach moet er wat voor over hebben :)

Vorige week met die halve dag rijden sneeuwde/hagel/regen etc het ook..

Nu is het een stuk rustiger met mensen die aan het lessen zijn, en als het meezit ben ik voor de zomer nog klaar!

Je moet het wel heel bont maken wil je het niet hebben voor de zomer?

Ik begon in maart/april en had het met zomer :)

Chill halverwege volgend seizoen legaal full power rijden :W Jammer dat er wss nog geen geld is voor een 1000... Of iemand moet genoeg geven voor mijn cbr :p
 
Dit
t_134.jpg


Of dit:
Adam_Perreault.jpg


Maar als je het dan vergelijkt met bijv een K7:
gsxr1000_2007_01_thaaaaaaaa.jpg


Dan ben ik het met je eens ;)
 
vind de pijp van die k7 niet mooi

had er meteen een bosch demper op gezet aleen voor het geluid al

me sv600(25kw) zat ook een stnd demper onder daar kwam me auto nog boven uit
met de bosch demper super mooi geluid
aleen jammer dat ik die zelfde avond een ongeluk kreeg motor totallosss...... en ik een schram op me heup, dankzij me motor pak niks verder:)
 
Die staat ook op MF te koop, hele geile fiets. Maja gewoon ff goed zoeken denk ik. Moet het perse een 2007 model zijn?
 
Model hiervoor zit ook nog rond de 4,5-5000 euro en die is dan al net wat meer gedateerd. Punt is alleen dat ik geen flauw benul heb wat ik voor die SRAD nog terug krijg. 3k zie je nog wel op MP/MF, maar deze is echt veel netter dan de meeste anderen. Ga hem zeker niet voor appel en ei wegdoen.
 
Misschien eens wat rondkijken bij dealers dan? Mooie inruilprijs regelen? Bij Motoport r'dam zag ik sowieso een paar Z750's staan...

Edit: dit heeft er niks mee te maken, maar vind ik wel een gaaf ding (als het plaatje werkt):
[ir]http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/680131/b309443bc562031fd5b1de31be4de149[/ir]
 
Last edited:
wat hebben jullie betaald voor het lessen per uur als ik vragen mag? heb net de brief ter bevestiging gehad dat ik morgen mijn intake les heb, kosten zijn 43e per uur.
 
Net (geen) 60€ voor 1,5 uur. Was vorig jaar, dus wel redelijke prijs dan. Hoewel het wel goedkoper kan natuurlijk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top