Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Mijn achterrem is ook nog prima @ Rsv.

Staat in RSV topic dacht ik een how to over achterrem probleem. :) Op MF>


Kwarkie, een pic van je RSV?
 
Foto-NIUN7XO8.jpg



De zilveren zijn het snelst he8)
 
Nee helaas, als ik een nieuwe pijp haal (wat nog wel gaat gebeuren) dan ga ik voor zo'n MIVV of Termigoni korte demper. Alleen die Termigoni dingen zijn nogal aan de prijs.

edit// heb jij trouwens die evo pijp er zo onder gemikt of heb je ook je eprom aangepast?
 
Last edited:
Ik heb er trouwens ook mijn service manuals vandaan... echt relaxed hoor. Alleen kan ik in de 1000rr manual niet vinden hoeveel slagen de voorvork vering moet worden ingedraaid. Ik wil die voorvorkpoten graag op de fabrieksinstelling zetten, maarja :p waar vind ik hoeveel slagen die stelschroeven in of open moeten staan.
 
Ik heb de instelling wel voor een gixer, maar weet niet of alle veren een std instelling hebben die ze voor het gemak gelijk hebben gezet?
 
Ik heb er trouwens ook mijn service manuals vandaan... echt relaxed hoor. Alleen kan ik in de 1000rr manual niet vinden hoeveel slagen de voorvork vering moet worden ingedraaid. Ik wil die voorvorkpoten graag op de fabrieksinstelling zetten, maarja :p waar vind ik hoeveel slagen die stelschroeven in of open moeten staan.

Zou toch wel iemand weten @ m-f?
 
Nee helaas, als ik een nieuwe pijp haal (wat nog wel gaat gebeuren) dan ga ik voor zo'n MIVV of Termigoni korte demper. Alleen die Termigoni dingen zijn nogal aan de prijs.

edit// heb jij trouwens die evo pijp er zo onder gemikt of heb je ook je eprom aangepast?

Ik heb een SP eprom met scrambler voet.
 
Bij een gixxer is het sowieso drama met standaardvering, hoe je het zooitje ook afstelt :P

Mwah... Ik ben er mee bij SO-product geweest, ik had het ingesteld volgens het boekje en hij was er wel tevreden over...

Dat veringsprobleem ligt niet alleen bij de gixer, maar bij alle std veringen zei die man.. Het is allemaal niet nauwkeurig en stug genoeg in te stellen.. Fabriek af staat het helemaal op zwabberstand :X
 
Woepwoep! Examen is vandaag toch doorgegaan én ik ben geslaagd :W Nu nog papiertje bestellen en op zoek naar een (25kW..)motor.

Iemand ervaring met een Kawa ER-5?
 
Congratz

Ik zou als ik jou was wel een 600cc kopen! Gaat toch net wat harder, denk dat je je anders snel gaat vervelen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top