Motor en motorrijden #22

Status
Not open for further replies.
Met zon banshee kan je toch niks op de openbare weg.....

@ de raptor hierboven, vage keuze voorbanden, zal indd meer grip geven als auto bandjes :E

Igg beter als met een raptor.

Banshee is dé supermotard quad, ding heeft koppel en knalt als een gek met goede wegligging op de straat.

De raptor, op de 450 na vind ik maar een poser quad, hetzelfde als bij de R1.

Direct willen knallen, maar amper weten hoe of wat.
 
ik vind dat je motoren niet buiten horen te staan, helemaal niet in de winter...|(

Helaas hebben wij geen garage, en die losse garageboxen gaan hier voor 15000 weg. Ik hou van m'n brik, maar je kan natuurlijk ook te ver gaan :p

accu kun je het best binnen zetten toch?

Heb m'n accu er nu ook uitgehaald, ga dit seizoen toch niet meer rijden. Staat nu lekker warm op m'n kamer. Voordat ik weer ga rijden hang ik 'm nog wel ff aan een accu lader.
 
Maatje van me heeft zijn wr450 Supermotard verkocht, wel jammer nu wordt het ff alleen knallen. Hij koopt nu waarschijnlijk wel een 2007 Alu frame8)

Hier was die nog aardig nieuw, velgjes gloedje nieuw8)
P3260252.jpg
 
Igg beter als met een raptor.

Banshee is dé supermotard quad, ding heeft koppel en knalt als een gek met goede wegligging op de straat.

De raptor, op de 450 na vind ik maar een poser quad, hetzelfde als bij de R1.

Direct willen knallen, maar amper weten hoe of wat.

Volgens mij is een 4-takt altijd nog prettig rondrijden op straat als een 2-takt, zeker met zo'n quad. 350cc 2 kleine zuigertjes, slijt als een mongool.
 
kwa betrouwbaarheid is het niet alles, maar het blijft super om ermee te spelen... heb op curacou ermee mogen spelen (heerlijk) toerenjankers...

snap trouwens niet dat je een yzf450 wel oke vind (crosser) en een 700r een poserquad..

't is gewoon jammer dat die dingen erg duur zijn.. maar ooit komt er wel 1 hier, liefst een banshee
 
700 is meer een makkelijk 'instapmodel' minder onderhoud etc. 450 is meteen een 'crossblok'
Ligt hetzelfde blok in namelijk als mij WR450..
Maar moet eerlijk wezen die 700's lopen verrekte hard, maar 450 kickt meer:p

Ik zie telkens weer precies dezelfde foto voor mijn gevoel :+

Jullie lullen alleen maar:+ Ik post tenminste soms nog eens wat foto's;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top